Prespectiva lui Liam.
Razele soarelui imi deranfaza somnul facanduma sa ma trezesc ,eram in bratele prea iubitului meu sot Alexander , astazi pare a fi o zi frumoasa pe care o vom petrece inpreuna , vom merge in centrul statiuni pentru a lua cateva suveniruri , statiunea aflanduse pe teritorul ambelor tari , aici va trebui sa ne imbracam cu haine traditionale pentru a nu fi observati . Intre timp se trezeste si iubitul meu care ma strange si mai tare la pieptul lui incepand sa imi spune cat de mult ma iubeste si eu il iubesc enorm , el este tatal copiilor mei si e sotul meu .
Dupa ce ne dam unul altuia cate un sarut ne ridicam din pat si incepem sa ne inbracam cu hainele aduse de servitori nostri aseara , urmand ca dupa sa coboram afara in fata castelunui unde se afla masina care ne va lasa in centru . Ajunsi in centru incepem sa colindam magazinele pentru a gasi ceeace ne dorim , intre timp dupa ce am cumparat tot ce vroiam , am mers la o cofetarie din zona , era asa frumos , dupa un timp decid sa ma duc la toaleta , dar cand sa deschid cleanta , cineva imi pune ceva la nas dupa care totul negru , si nu mai stiiu nimic .
Prespectiva lui Alexander.
Observand ca prea iubitul meu Lian nu se mai intoarce , ma indrept spre toaleta ca sa il caut , dar nu il gasesc nicaieri , asa ca hotarasc sa sun garzile pentru anuntarea dspartiei iubitului meu , gazile ajung in cateva minute la cofetarie si incepem sa scotocim peste tot prin statiune dar nimic , sunt asa ingrijorat pentru el si pentru copiii sau copilul nostru care se va naste, sigur el nu mar parasi asa ca singura varianta ramasa este ca cineva la rapit , intre timp au aflat si parinti mei si ai lui de rapire , trimitand in ambele tari soldati pentru al gasi, intre timp au trecut doua saptamani de cand l-am perdut , in timp ce il cautan intr-o suburbie am intalnit un barbat .
-Fiule , ce se intampla ce cautati , asa cu ardoare intreaba barbatul .
-Pe sotul meu prea iubit Printul Liam a fost rapit , ii spun barbatului .
- Te sfatuiesc sa te duci in regatul lumini in muntii stelelor la casa vrajitoarei de miaza zi sa o rogi sa iti spuna unde este sotul tau si daca iti va cere ceva in schimb oferai aceasta scoica care iti o voi da , spune batranul oferindui scoica .
-Asa voi face dar cum o sa gasesc casa ei munti stelelor sunt intinsi pe mai multi km si au inalti colosale ? Intreaba Alexander .
- Iti voi da una din calauzele mele sa te calauzeasca spre ea , dar in scimb va rog sa imi luati cu voi fiiul si sa il cresteti la palat ca pe propriul fiu , eu fiind bolnav si ne mai avand mult de trait. Spune batranul .
-Acept conditia dumneavoastra , spune Printul , batranul dandui o stea si un copil de doar cateva luni in brate .
-Steua aceasta te va duce la vrajitoare , spune batranul dupa care cade la pamnt ca secerat