Bölüm 59-Tekrar M.Falls
Mystic Falls'a tekrar gelmişlerdi. Bunu özlediklerini düşünmüyorum. Silas ve ölülerin dirilmesi gibi tuhaf olaylarda ancak böyle bir yerden çıkardı zaten.
Klaus:Ne yapacağız?
Caroline:Ailenle görüşmek ister misin?
Klaus:Onlarla barışmış olmam harika ama şimdi sırası değil.
Caroline:Onu kastetmedim. Ailen köken ve bu kasabadaki en büyük güç. Haberleri olduğunu düşünüyorum.
Klaus:Haklısın. Stefan'la konuşmayı düşünmüyor musun?
Caroline:Evet, ailenle konuştuktan hemen sonra. Elena'yla Bonnie hakkında konuşmam gerek zaten.
Eve geldiler. Arabadan inidiler ve evin kapısını çaldılar. Kapıyı Kol açtı.
Kol:Sizi tekrar burada görmek çok güzel.
Klaus:Evet, kesinlikle.
Kol:Misafirleriniz mi var?
Klaus:Dean ve Sam Winchester. Oldukça iyi avcılardır.
Kol:Onları duymultum. Yine de avcılarla birlikte kapıya dayanmanızdaki sebebi anlayamadım. Belki açıklamak istersiniz.
Caroline:Silas'ı duyduk.
Kol'un gülümsemesi doldu ve bizi içeri davet etti. Elijah onları görnce oturduğu koltuktan kalktı.
Elijah:Nicklaus, sizi tekrar görm...
Kol:Anladık anladık. Silas hakkında konuşmak istiyorlar.
Elijah:Oturun.
Klaus Elijah'a Sam ve Dean'ı tanıttıktan sonra her şeyi anlattı ve Elijah'da ona tedaviden bahsetti.
Klaus:Tedavi mi? Vampirliğin tedavisi mi var?
Kol:Değmeyecek bir şey için dünyaya bir felaketi getirdiler.
Caroline:Elena? Elena, vampir olmaktan nefret ediyordu o mu istedi?
Kol:O aptal arkadaşın gerçekleştirdiği felaketin farkında bile değil.
Caroline:Oi! Sözlerine dikkat et.
Elijah:Durdurmak isterdim ama o ben de daha yeni öğrendim ve bugün geldim. Silas hala uyandığı adada ama orda bulduğu bir çeşit gücü kullanarak ölüleri geri getirebiliyor. Bunu neden yaptığı hakkında da hiçbir fikrimiz yok.
Caroline:Bonnie, nerde?
Kol:Bennet cadısından mı bahsediyorsun? Elena'nın yanında.
Elijah:Kardeşi ölmekten son anda kurtuldu, bu onda bir etki yarattı.
Caroline:Eğer Bonnie buradaysa Silas kimden güç alıyor.
Sam:Heroktos'un Elması.
Kol:Ne?
Dean:Yine başlıyoruz.
Sam:Silas sadece tedaviyle birlikte gömülmedi. Kendine güç salayacak bir elmas sakladı. Gücü sınırlı ama etkili. Gerçek gcüne kavuşana kadar ona enerji sağlayacağı söylenir.
Sam bildiği her şeyi anlattı ve onu dikkatle dinlediler. Silas'ı engellemenin yolu onu bu güçsüz dakikalarında, cadı güçlerini tam eline almadan öldürmekti.
Caroline:Anlamadığım bir şey var. Jackson... O hem vampir, hem de cadıydı. Ama basit bir kara büyü onu öldürdü.
Klaus:Öldüğünü görmedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçindeki Güneş (TAMAMLANDI)
FanfictionThe Originals'ın Klaus'u ve The Vampire Diaries'ın Caroline'ının dünyayı gezme çabaları...