Başlangıç

3.1K 105 84
                                    

Bölüm 1-Şimdiye Kadar Gördüğüm En Güzel Şey

Caroline, ormanda dolanıyor ve Tyler'ı arıyordu. Tyler Klaus'a bağlandığından beri Caroline'dan kaçıyordu ve bu Caroline'ı korkutuyordu. Caroline'la aynı zamanda ormdanda bulanan başka biri daha vardı Klaus. Melezlerinin tadını çıkarıyordu. Caroline, arkasında bir ses duydu ve bakmak için arkasına döndü.

Caroline:Sen.

Caroline korkuya kapılmıştı. Klaus'un kim olduğunu ve neler yapabileceğini biliyordu.

Klaus:Neden bu kadar korktun, aşkım? Herkes ormanda gezintiye çıkabilir. Görünüşe göre sen çıkmışsın.

Caroline:Ben gezmiyorum. Birini arıyordum... Tyler'ı.

Klaus:Bulabileceğini sanmam.

Caroline:Çok yardımcı oldun!

Klaus:Sinirlenme, aşkım. Benlik bir durum yok.

Caroline:Onu efendilik bağıyla, kendine bağlı tutanda bendim zaten.

Klaus:Yine sinirleniyorsun.

Caroline:Her neyse, boşver.  Sana iyi eğlenceler.

Klaus:Bu kadar çabuk mu kaçıyorsun? Yoksa korkuyor musun?

Caroline, Klaus'un yanınndaki meleze baktı.  Hızlı bir şekilde onu etkisiz hale getirdi. Klaus gülümsedi.

Caroline:Neden gülümsüyorsun ki?

Klaus:Böyle bir güzelliğin içindeki karanlık tarafa.

Caroline:Etrafındaki herkesi korkutabilirsin ama bunu yaparak kazanmazsın. Kaybedersin. Senden korkanlar senin yanında olmazlar. Arkanda olurlar. Saklanırlar ve onalra ihtiyacın olduğunda tek yaptıkları kaçmak olur. Eğer insanları korkutursan. Etrafında sana değer verecek kimse kalmaz.

Klaus bir süre sonra ona ders vermeye çalışan kızın etrafta olmadığını fark etti. Onu tanıyordu. İlk melezinin kız arkadaşıydı.  İsmini tekrarladı.

Klaus:Caroline. Caroline.

Bölüm 2-Yakacak Kadar Yakın

Klaus Caroline'ı arabasına binerken gördü ve arkasına dönerken onu korkuttu. Caroline yerinden sıçradı. Klaus aynı şeyi yapmıştı onu korkutmuştu.

Caroline:Bunu yapma!

Klaus:İşte bu sefer korktun.

Caroline:Ne istiyorsun?

Klaus:Bir şey istemem mi gerekir?

Caroline:Ne var, öyleyse?

Klaus:Erkek arkadaşını buldun mu?

Caroline:Seni ilgilendirir mi?

Klaus:Belki ilgilendirir, belki ilgilendirmez.

Caroline:Sanırım senin kafan yerinde değil, sana iyi geceler.

Klaus:Bu kadar erken mi yatacaksın?

Caroline:Butün gece burada durup gevezelik mi yapacaksın?

Klaus Caroline'ın kulağına eğildi.

Klaus:Sen haklıydın. Ama hatırlasana. Ben kötü melezim. Ve korkutucu olmam gerekiyor.

Bu sefer Caroline Klaus'un etratrafta kaybolduğuna şahit oldu. Tedirgin bir biçimde evine girdi. Korkmuştu. İlk defa korku içine işlemişti.

Karanlığın İçindeki Güneş (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin