Bölüm 45-Son Yardım
Caroline koltukta anılara dalmış oturuken, Klaus kapıyı açıp içeri girdi. Caroline irkildi ve ayağa kalktı.
Klaus:Rahatına bak. Üstümü değiştirip gideceğim.
Caroline:Nereye?
Büyükçe gülümsedi.
Klaus:Sana ne?
Klaus Caroline'a aldırman odasına çıktı, Caroline ise onu bekliyordu. Klaus bir kaç dakika sonra aşağı indi.
Klaus:Hala burada mısın sen?
Caroline:Rahatına bak demiştin.
Klaus:Dalga geçiyordum.
Caroline:Öldür beni.
Klaus:Neden?
Caroline:Sen bir canavarsın çünkü. En azından öyle olduğunu düşünüyor olmalısın.
Klaus:Haklısın. Ben bir canavarım, tatlım. Aptal değilim.
Caroline:Ne demek istiyorsun?
Klaus:Eğer seni öldürürsem, o iki sersem peşime düşecek. Yıllarımı onlarla uğraşarak geçirmek istemiyorum.
Caroline.Bu şekilde seni rahat bırakacağımızı düşünüyorsun, öyle mi?
Klaus:Bırakmayacak mısınız?
Caroline:Hiç mi bir şey hatırlamıyorsun?
Klaus:Hatırlıyorum... Ama bilirsin. Umursamıyorum.
Caroline:Ya da kaçıyorsun.
Klaus:Senden kaçsaydım eğer şu an da durup seninle konuşuyor olmazdım.
Klaus masanın üstündeki meyve tabağından bir üzümü ağzına attı ve kapıya doğru yürüdü.
Klaus:Bak ne diyeceğim. Hazır burdayken etreafı temizleyebilirsin. Etraf toz içinde. Kolay gelsin.
Caroline Klaus'un peşinden kapıyı çekip çıktı. Klaus arkasına döndü.
Klaus:Peşimden gelmeyi bırak!
Caroline:Senin peşinden geldiğimi söyleyen kim? Ben eve gidiyorum.
Klaus şaşırdı ve Caroline'ın yanından geçip gitmesini izledi. Aldırmayarak ormana gitti.
Caroline Winchesterlar'a geldi ve Sam kapıyı açtı. Dean'sa arkada ellerini bağlamış onu bekliyordu.
Caroline:Ayaklanmışsın. Beklediğim sarılmayı yapabilir miyim?
Dean:Açıklama yaptıktan sonra.
Caroline:Ne açıklayayım? Üstümü değiştirdim, eşyalarımı alıp geldim. Sanırım burda kalıcıyım. Tabii kovuyorsanız o başka.
Sam:Benim açımdan sorun yok.
Caroline:Sam'e bir şeyler olmuş. Uysallaşmış.
Sam:Toparlanıyorum.
Caroline:Devam et.
Dean:Klaus ora mıydı?
Caroline:Evet. Bir ara uğradı. O da üstünü değiştirdi ve gitti.
Dean:Şimdi ne olacak peki?
Caroline:Sen ne olacağını düşünüyorsun?
Dean:Ya bizimle birlikte canavar avına gelirsin ya da Klaus'u kurtarmanın bir yolunu buluruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçindeki Güneş (TAMAMLANDI)
FanfictionThe Originals'ın Klaus'u ve The Vampire Diaries'ın Caroline'ının dünyayı gezme çabaları...