[11.] A rajz

130 9 0
                                    

Másnap Emily és Hope Emmánál kezdte a napot a szokásossá vált beszélgetésükkel. A szőke lány egy füzetbe firkálgatott, miközben unokatestvére a nővel épp Landonról enyelgett.
- Úristen. Kivé váltam? - kerekedett el Hope szeme, mikor abbahagyta a nyálcsorgatást.
- Normális tinédzserré? - mosolyodott el Emma. Emily csak felhorkantott, mire Hope oldalba bökte. A szőke újra belemélyedt a rajzolásba és csak akkor pillantott fel mikor a pszhiológust játszó nő elhagyta a szobát. Egy utolsó vonalat húzott a lapjára, de mikor a kész rajzra pillantott egy káromkodás csúszott ki az ajkai között.
- Mi van? - kérdezett rá egyből a mellette ülő és a lapra nézett. - Ez Josie - kerekedett el a szeme. Emily felpattant és elindult megkeresni Alaricot. Mikor odaért a férfi szobája elé, az ikrekkel egyidőbe fordultak egymás felé.
- Emily? - kérdezte a két szülinapos.
- Lányok! Boldog szülinapot! - ölelte meg egyszerre őket a Mikaelson lány, miközben elrejtette a rajzot a zsebébe. Utána bekopogott az ajtón.
- Ric? - A lányok nem voltak ennyire türelmesek, vadul nyomogatni kezdték a kilincset és kiabáltak.
- Apa? Miért van zárva az ajtó?
- És mikor akartad elárulni, hogy anya nem jön haza? -
Emily lesütötte a szemeit. Réges-rég tudta, hogy Caroline nem fog hazajönni a lányok szülinapjára. A férfi recés hangja válaszolt nekik az ajtón keresztül.
- Éppen most. Sztrájkolnak a mozambiki reptéren.
- Miért nem igéz meg egy pilótát és jön egy magángéppel?
- kérdezte Lissie.
- Majd elmagyarázom. De most menjetek épp az ajándékaitokat csomagalom - szólalt meg újra az igazgató. Emily hitetlenkedve megrázta a fejét. A férfi hazudott. Josie is egyből észrevette és szóvá is tette.
- Hazudsz, mint a vízfolyás. - Erre már nem érkezett a válasz így a két fiatalabbik lány használva a varázserejüket kinyitották az ajtót.
- Na jó - kezdte volna az apjuk, de a szőke hajú lánya belefojtotta a szót.
- Ki ez a nőszemély? - Emily még mindig ledermedve állt az ajtóban, és ahogy a nő szemébe nézett meglátta Josie-t, ahogy sárosan, sápadtan segítségért kiállt a föld alól.
- A francba. - Mielőtt bárki szólalhatott volna neki, kiviharzott a helyiségből és a saját szobája felé vette az irányt.

Sietősen esett be, a szobájába, ahol egyből egy kép után nyúlt. Alaric és a lányok vérszerinti anyja volt rajta. Még a férfitől nyúlta le mikor megérkezett az iskolába.
- Meg kell találnom Hope-ot. Vagy Penelope-t. Vagy MG-t - suttogta magának, miközben Ogennek biccentett egyet, hogy kövesse. A vámpírhallását használva, megtalálta Hope szívverését és elindult a hangután. Miközben a tornacsarnok felé haladt elment az ikrek szobája mellett. Ahogy Ogen elsuhant az ajtófélfa mellett Emily-nek újra látomása lett. Végig nézte, ahogy Alaric az esküvőjén elveszíti élete szerelmét. Fájdalmasan a farkasa után nyúlt. Ogen szinte úgy húzta magával, mire elérték a csarnok ajtaját.
- Hope - szólalt meg rekedtesen Emily.
- Em? - kapta fel a fejét a másik Mikaelson lány.
- Hope. Baj van - rogyott le az ajtó elé, szinte teljesen elveszítve az erejét a szőke hajú lány.
- Emily! Gyerünk, fogd meg Ogent! Behúz a terembe! Gyere! - kiáltott ré Rafael, aki szintén bent tartózkodott. A farkast megragadva Hope elé került az unokatestvére. A fiú is oda sietett hozzájuk és idegesen pillantott a tribridre.
- Mi történik vele?
- Nem tudom! Emily. Emily!
- kiáltott rá a farkasát szorongató lányra, de elkésett. Emily szemei lecsukódott, a háta kiegyenesedett, Ogen pedig felmordult. A lány elvágódott mire Ogen a zsebéből a szájába kapva kiemelt egy lapot. Hope-nak tartotta, mire a lány elvette és kihajtogatta azt.
- Josie? - nézett le a lapra újra. - Josie bajban van! - fordult Rafael felé.

Mikor Emily szemei kipattantak, egyből felugrott a földről és elindult kifelé. Hope és Rafael is utána kiáltottak valami varázsfalról, de ő szimplán átsétált az ajtón, Ogennel a nyomába. A két fiatal azonban nem tudott kijutni, de ez Emilyt, cseppet sem érdekelte, meg kellett megmentenie Josie-t. Emily egyből Josie szívverését kezdte el kutatni, ahogy kiért a Salvatore iskolából. Ogen is fáról fára járva kereste a lányt, de sehol sem leltek rá. Ekkor halott meg egy szívdobbanást. A farkasával egyszerre indultak el abba az irányba ahonnan hallották a hangot. Egyszerre értek oda MG-vel, Hope-pal és Penelope-val. A fiúval egyből ásni kezdtek, amiben Ogen is nagy szerepet vállalt, mire végre megpillantottak egy kezet. Emily megragadva azt, kihúzta Josie-t a föld alól.
- A talizmány. Tényleg működött - csodálkozott Hope.
- Mire való? - kérdezte a sokkos állapotban lévő Josie.
- Felhangosítja, ami halk - húzta félmosolyra a száját a fiatalabbik Mikaelson lány.

Emily átöltözve kereste fel Emmát.
- Emma! Egy szóra - hívta félre.
- Baj van Emily?
- Azt hiszem, látomásaim vannak a jövővel kapcsolatba.

Family is power ∆  A család hatalomOù les histoires vivent. Découvrez maintenant