28

5.3K 453 89
                                    

Dolabımı açıp kıyafetlerime kısaca göz gezdirdim. Aslına bakılırsa şuan üzerime giydiğim simpsonlu tişörtümü ve ponponlu şort pijamamı çok seviyordum. Taehyung gecelik giymem için başımın etini yesede bu konuda ciddi olmadığını biliyordum.

Kıyafetlere pek takılan biri değildi ama bu gece benimle takıldığı aşikardı. Onunla tanışmadan önceki o soğuk tavrından geriye hiçbir şey kalmamıştı. Yada onunda söylediği gibi bu halleri yalnızca bana özel de olabilirdi. Ne diyebilirdim ki beni mutlu ediyordu ve bence bundan daha önemli pek de bir şey yoktu.

Mutfakta hazırladığım tepsiyi dikkatli ve sessiz olmaya çalışarak odama getirdim ve çalışma masamın üzerine koyarak telefonuma göz gezdirdim.

Acaba başına bir şey mi gelmişti?

İyice paranoyaklaşıyordum.

jendeukie: nerede kaldın?

jendeukie: geliyorsun değil mi ?

(Görüldü✔✔)

Attığım her mesaja görüldü atması sebebiyle telefonu yatağa doğru fırlattım ve kıyafetimi son kez kontrol ettim. Kontrol etmeye gerek yoktu ama inatla kendimi kontrol etmeden duramıyordum.

Hem bence güzeldi. Neticede beni seviyorsa her halimle kabul etmeliydi öyle değil mi?

Ellerimi saçlarıma götürüp kırışmış yerleri ellerimle düzeltiyordum ki pencerimin önünde hissettiğim hareketlilikle başımı çevirdim.

Taehyung tam şuan da başını penceremin pervazına yaslamış bir şekilde -sırıtarak- yüzümü inceliyordu.

Dudaklarımın arasından kaçan hafif çığlığı ellerimle kestim ve gerçek olup olmadığını test etmek amacıyla yanına doğru ilerledim.

Kesinlikle gerçekti.

" Seni korkuttum mu ? " fısıltıyla konuşup kendini içeri attığında başımı aşağı yukarı salladım ve kollarımı boynuna sararak onu özlediğimi belli etmiş oldum.

Onun elleride belimi bulduğunda uzun saçlarımı kenara doğru iteklemiş ve boynuma ufak bir buse hediye etmişti. " Özür dilerim hayatım. "

Dudakları hâlâ boynumda gezinirken zorda olsa kendimi ondan ayırdım ve bir iki adım geriye çekilerek masanın üzerindeki yemekleri gösterdim. Böyle ufak bir şey için benden özür dilemesine gerek yoktu.

"Bizim için hazırladım. " dedikten sonra tepsiyi elimi aldım ve yatağımın üzerine koyarak Taehyung'un da oturması için yer açtım.

Yanımda yerini aldığında bedenimi iki bacak arasının ortasına yerleştirmiş ve kendisiyle birlikle benide geriye doğru çekerek başını yatağımın pervazına yaslamıştı.

Başımı iki göğsünün arasına doğru uzatır uzatmaz kemikle elleri çoktan saçlarımda gezinmeye başlamıştı. "Ortalıkta ne oklava var ne de gecelik."

Alayla söylediği cümleye yalnızca gülmekle yetindim. " Oklava bulamadım kepçe var olur mu ?"

" Geceliği tercih ederdim. "

Ciddi olup olmadığını test etmek için yüzüne sorgular bakışlarımı attığımda bana cevap vermek yerine eline aldığı cipsi ağzıma tıkmayı seçti.

"Şaka yapıyorum sevgilim, senin her halini sevdiğimi biliyorsun. "

Ağzımdaki lokmayı yutup, " Aferin. " dedikten sonra önüme dönerek başımı tekrardan göğsüne yasladım.

crystal snow | taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin