1

27 4 2
                                    

   Śniłam właśnie w moim nowym pokoju - w którym stało tylko biurko, krzesło i łóżko ( no i ściany koloru błękitnego) ponieważ jeszcze nie zdążyliśmy się rozpakować- gdy tą przyjemną czynność przerwało głośne pikanie. Był to budzik, który informował mnie że jest już 7:10. Wzięłam z walizki stojącej obok łóżka, czarną spódnicę oraz granatową koszulę- chociaż był październik- i poszłam do łazienki. Skorzystałam z porannej toalety. Rozczesałam włosy i upiełam je w wysokiego kucyka.

  Schodząc po schodach poczułam zapach naleśników. Mniam! Wchodząc do kuchni zobaczyłam mamę przewracającą ostatniego naleśnika i tatę kradnącego jednego, poruszającego się w stronę drzwi ( tata, nie naleśnik😉😇). Widząc mnie pocałował mnie w czoło i zakładając buty powiedział:
- Paa dziewczyny! A i Heluś jak skończysz lekcje pędź do domu bo mama dziś pracuje do dwudziestej, a mi przyda się pomoc w rozpakowaniu nas
- Jasne. Pa!- odpowiedziałam ziewając.
Tata wyszedł do pracy a ja usiadłam przy blacie w kuchni obserwując mamę wkładającą na talerze dla mnie i dla niej po dwa naleśniki.
- Jak się spało? - zapytała uśmiechnięta mama, siadając przy mnie z naszymi porcjami śniadania.
- W miarę dobrze- odpowiedziałam odwzajemniając uśmiech i połykając pierwszego naleśnika.

  Jadłyśmy tak chwilę w ciszy obie pochłonięte jakimiś myślami. W pewnym momencie spojrzałam na zegarek. 8:00. Już pierwszego dnia się spóźnię. Nie no super! Spanikowana wzięłam ostatni kęs śniadania i spojrzałam błagalnie na mamę.
- Tak, pozmywam. Leć!- Uśmiechnęła się po czym cmoknełam ją w policzek, ubrałam kurtkę i buty, zażuciłam plecak i wybiegłam z domu

••••••••••••••••••••••••••••
No udało mi się wstawić pierwszy rozdział jeszcze tego samego dnia co prolog. Brawo ja👏👏🙋.
A tak serio mam nadzieję że się podoba chociaż trochę nudny ten rozdział...i krótki. No ale jest.
Kolejny będzie najprawdopodobniej jutro albo po jutrze.
                                                                  Pozdrawiam autorka

Iść przed siebieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz