Önceki bölümü okumayanlar okusun lütfen♡
Ertesi Gün, 14.03
Öğle arasından biraz sonra herkes sınıflarına doğru yol almıştı.Seokjin yerine geçer geçmez yanındaki esmer konuşmaya başlamıştı.
Her zaman yaptığı gibi onu dinlemeyip yüzünü seyretmeyi düşünmüştü büyük olan. Fakat küçüğün dediklerini bu sefer dinledi, her zamanki sıkıcı şeyler yerine adının geçtiği cümleler vardı çünkü."Tüm sanat dallarını ele geçirdin diye düşündün değil mi?"
"Ne?" anlamamıştı.
"Yani, aşkla ilgili şarkılar dinledin, şiirler okudun. Edebiyat ve müzikle sınırlı değil sanat diyorum. Bu akşam sekizde meydandaki sahnede bir oyun varmış. Tiyatro yani. Konusu romantik komedi."
Yanındaki gencin ne dediğini sonunda anlayabilmişti Seokjin. Bir iç çekti,
"Lafı dolandırıyorsun. Anladık IQ'n yüksek. Ama açık konuşmalısın hep."Namjoon güldü,
"Senin de IQ'n yüksek olsaydı da ilk başta anlasaydın keşke.""Yah Kim Namjoon!" demesiyle omzuna vurdu esmerin.
"Tamam ya, sen de zekisin şaka yaptım. Neyse, akşam gidiyor muyuz? İki bilet aldım da, beraber gideriz diye düşündüm."
Önce bir düşündü genç. Akşam herhangi bir planı yoktu ve Namjoon'la beraber gitmek harika olurdu.
"Kabul."~
19.55
Koltuklarına oturmuş, oyunun başlamasını bekliyorlardı ikili.Okul çıkışında evlerine gitmiş ve hazırlanmışlardı. Filmlerdeki gibi vakit geldiğinde birinin gelip diğerini alması gibi bir şey olmamıştı çünkü ikisinin de arabası yoktu.
Beraber yürüyerek oyunun sergileneceği yere gelmiş ve koltuklarına oturmuşlardı.~
"Sevdin mi?" çıktıklarından sonra sessizliği bozan ilk Namjoon olmuştu."Biraz vıcık vıcıktı."
Namjoon'un söyleyecek bir şeyi olmadığından sessizce yollarına devam etmiş ve evlerine gitmişlerdi.
Sıradan gibi gözüken ama ikisi için de yeni ve güzel bir deneyimdi.
Birbirleriyle vakit geçirmek çok hoşlarına gidiyordu.Bölüm hakkında düşüncelerinizi yazın lütfen. Bilerek kısa kestim çünkü konuşacağım şeyler var.
Eğer kitabı beğenmiyorsanız okumayın. O-KU-MA-YIN.
Eğer sırf ben yazdım diye okuyorsanız da okumayın. Siz okumasanız bile, 1 kişi okusa bile bu kitabı yazacağım. Merak etmeyin yani.
Ve bir konu daha var. Bakın arkadaşlar, VMin'i birkaç satırla geçiştireceğimi düşünmeyin. Evet yan ship ama ben sırf yan ship diye onu iki üç cümleyle geçiştiremem. Sevmiyorum bunu. Bi fic görmüştüm yan shiplerden biri NamJin'di ve iki üç cümleyle geçiştirilmişti. Eğer VMin'i birkaç paragraf yazmamdan rahatsız olan varsa VMin kısımlarını geçebilir. Merak etmeyin ben VMin'i NamJin'den daha uzun tutmam. Ana shipin NamJin olduğunun farkındayım ama lütfen VMin'e gerekirse bir bölüm ayırmama izin verin.İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flechazo | namjin
Fanfiction❗️❗️❗️ Bu fic 2019'da yazılmıştır bu yüzden cringe olabilir lütfen bunu unutmayın❗️❗️❗️ "Senden ilk gördüğüm andan beri hoşlanıyormuşum. Fark etmemişim. Ama son zamanlarda fark ettim ve bunun artık hoşlantı değil, aşk olduğunu anladım." °yan ship v...