18

1K 113 68
                                    

Önceki bölümü okumayanlar okusun lütfen♡

Seokjin, sevgilisinin kollarında uyanmıştı.
Gülümsedi ve onu saran kolların sahibine baktı.

'O çok güzel.' diye düşündü.

Ama akşam olmuştu ve eve gitmeliydi. Yavaşça yanındaki gencin yanağına uzandı ve öptü,
"Joon, ben artık gitmeliyim."

"Burda kalsan?" diye mırıldandı. Uyanıktı ama gözleri kapalıydı.

"Cidden gitmeliyim sevgilim, yarın görüşelim." saçlarından öptü ve evden çıktı.

Dışarıdan vıcık vıcık bir ilişki gibi görünebilirdi ama tatlılardı.
Birbirlerini çok ama çok seviyorlardı.

21.47
Taehyung, Jimin'in evine gelmişti. Beraber bir şeyler atıştırdıktan sonra oturmuş film izliyorlardı.

Jimin'in kafası sevgilisinin omzundaydı.
Çok huzurlulardı.

Bir süre sonra film bitmişti. Jimin iyice kollarını sevdiğinin beline dolarken Taehyung ise bir kolunu sevgilisinin omzuna atmış, ara ara saçlarını okşuyordu.

Jimin aklına gelen bir şey ile somurttu. Taehyung bunu fark etti ve "Sorun ne?" dedi.

"Çok şey değil, sadece... Aklıma mezun olduktan sonra ayrı kalacağımız geldi." dedi.

Taehyung şaşırmış gibi görünüyordu, "İyi de biz ayrı kalmayacağız ki?"

Jimin kafasını kaldırdı ona karşı, "Ne demek ayrı kalmayacağız? Herkes memleketine dönecek ve biz de maalesef."

"Hayır, öyle bir şey olmayacak. Biz burada kalıp bir ajansta iş bulacağız ve beraber yaşayacağız."

Jimin şaşkındı. "Beraber yaşayacağız derken?"

Taehyung minik bir tebessüm sundu, "Evlenmeyecek miyiz?"

Jimin utanmış bir şekilde kafasını eğdi, "Doğru, evleneceğiz."

"O yüzden, şimdi bunları düşünmek yok bayım." dedi Taehyung.

Jimin de onaylar biçimde kafa salladı ve kafasını sevdiğinin göğsüne gömdü.

Güya uwu bölümler gelecek demiştim, bok geldi b o k
Kitaplar ilerleyince boka dönüşüyor. Güzel bir final yaparsam sıyrılabilirim belki ;))

İyice boş yaptım
Düşünceleri alayım

Sizi seviyoram <31

flechazo | namjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin