20 {Final}

1.3K 118 115
                                    

Önceki bölümü okumayanlar okusun lütfen♡

3 Yıl Sonra
Namjoon ile Seokjin evlenmiş, hatta bir bebek evlat edinmiş ve bir köpeği de sahiplenmişlerdi.
Her ne kadar Kore'de eşcinsel evlilik henüz yasal olmasa da kurguydu bu.

İkisi de bir ajansta çalışıyorlardı. Memnunlardı işlerinden. Hayatlarından da.

15.37
"Seokjin, bırak da mamasını yesin. Ne sevdin be!" dedi Namjoon.
Her günkü gibi köpeklerini besliyorlardı. Namjoon hayvanları severdi elbette ama bazen Seokjin'i kıskanıyordu. Köpek onunla daha fazla zaman geçiriyordu, 7/24 beraberlerdi yani.

"Ne oldu? Kıskandın mı? Sen okulda Haewon ile ilgilenirken iyiydi ama değil mi?" ani çıkışmıştı Seokjin.

Namjoon göz devirdi, "Hala hatırlıyor musun sen onu ya? Ayrıca kıskandığım falan yok!"

O an Namjoon, Seokjin'in gözünde çok şirin gözükmüştü. Yanına gitti, "Tamam tamam." ve bir öpücük de bahşetti ona.

Namjoon'un keyfi yerine gelmişti, ta ki Seokjin'in köpeği tekrar sevdiğini görünceye kadar. Şöyle dedi sonra,
"Hayatım, ciddi misin sen?!"

(Aynı Zamanda)
"Bir hafta daha bekleyemeyeceğim ben Taehyung." dedi üzgün bir sesle Jimin.

Taehyung ve Jimin de evlenmişti. Henüz bir evlat edinmeseler de hayatları iyi gidiyordu. İşleri yolundaydı, hatta o kadar yolundaydı ki Taehyung, çalıştığı ajansın yıldönümü için diğer çalışanlar ile hep birlikte yurtdışına iş gezisine gitmişti.

Jimin ile görüntülü konuşuyorlardı, "Ama mecbursun Jimin, ben de özlüyorum ama bir hafta hızlıca geçer merak etme sevdiceğim." gülümsedi Taehyung.

Jimin de gülümsedi, haklıydı eşi.

İki çift de mutluydu kendi hallerinde. Ayrıca Jungkook, Hoseok ve Yoongi ne mi yapıyor derseniz,
Kook nişanlanmış, Hoseok iş arıyor ve Yoongi de bir kıza gönlünü kaptırmış ve bu yüzden işinde bazı aksilikler yaşasa da mutluydu.

Bu yedi arkadaşın hayatlarında hiç bir sıkıntı yoktu. Aralarındaki bağ da bozulmamıştı.
Umarız ki ölene kadar böyle kalırlardı.

SON

Bitti :")
Bu benim final yaptığım ilk fic. Evet daha önce de yazıpdurdum ama hepsini bitirmeden sildim. Bazen bunu da silmek istedim ama sonra dedim ki hayır, bu sefer olmaz.
Dilerdim ki daha uzun olsun. Ama elimden gelen buydu.

En başından beri desteklerinizi eksitmediğiniz için teşekkürler. Başka ficlerde görüşmek üzere, love you💗💛💛💙💜💚

flechazo | namjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin