Önceki bölümü okumayanlar okusun lütfen♡
Bir Hafta Sonra, 15.19
Artık ne Namjoon ne de Seokjin birbirinden çekiniyordu. Sevgili olma işlerine alışmışlardı ve mutlulardı.Çevreye, özellikle de sosyal medyaya bunu yansıtıyorlardı.
@rockjinkim
#love♡ @namukim
30 retweet
53 fav
18 yorum@chimpark 16 bölüm olmuştu zaten sonunda aq
@chimpark'a yanıt olarak
| @rockjinkim -_-
@chimpark'a yanıt olarak
| @namukim aşkın zamanı yoktur@goldenjeon babalarım💘
@goldenjeon'a yanıt olarak
| @taekim pardon?
@taekim'e yanıt olarak
| @seokjung sen yokken o vardı kb karşim@geniusmin pek çift fotoğrafına benzemiyor ama siz bilirsiniz :d
@geniusmin'e yanıt olarak
| @rockjinkim kes lanDaha fazla yorum görmek için tıklayın
İki Saat Sonra
Namjoon'un daveti üzerine evine gitmeye hazırlanıyordu Seokjin.Hala inanamıyordu. Sevdiği adam ile çıkıyordu, sonunda kavuşmuşlardı birbirlerine. Fakat aniden aklına son sınıf oldukları geldi. Mezun olduktan sonra herkes memleketine gidecekti. Nasıl görüşecekler, nasıl buluşacaklardı? Ama hemen aklından kötü düşünceleri silmeye çalışmıştı. Ne de olsa mezuniyete daha iki ay vardı.
Biraz yolu yürüdükten sonra sonunda gelmişti Namjoon'un evine.
Elbette sevgilisi onu güzel karşılamıştı.Çok gösterişli bir sofra olmasa da oturup yemek yemişlerdi biraz ve hallerinden memnunlardı.
Ardından tatlı bir muhabbet olmuştu aralarında.On Dakika Sonra
Konuşulacak bir şey kalmamıştı.Boş boş otururlarken Seokjin, odanın köşesindeki kitaplığa baktı. Ne kadar çok vardı. Aniden Namjoon'a döndü,
"Joonie~""Hm?"
"Şu kitabı bana okusana."
"Niye ki?"
"Güzel bir zaman geçirelim diye tabii ki." göz devirdi.
Namjoon hiç bir şey demedi ve gidip kitabı aldı. Sayfaları çevirdi ve belli bir yerde durdu. Ama Seokjin biraz kızgın gözüküyordu, "Yah! İlk sayfadan başlasaydın ya. Ben nasıl anlayacağım konuyu?"
Namjoon güldü, "Favori kısmımı açtım, merak etme anlarsın."
Seokjin oflamıştı ama yine de Namjoon'a sokularak onu dinlemeye başladı.
Bir Saat Sonra
"Adam salakmış. Kadıncağız öyle bırakılır mı?" dedi Seokjin.Her ne kadar sadece favori kısmını okuyacaklar diye düşünseler de kitabı bitirmelerine az kalmıştı.
Bu tatlıydı. Fakat daha tatlı olan bir şey varsa ikilinin kanepede uzanmaları ve sarmaş dolaş olmalarıydı."Mecbur kaldı ama. Neyse ne, boşverelim kitabı. Beraber uyusak olmaz mı?" dedi Namjoon.
Seokjin şüpheli bir şekilde baktı, "Uyuma ayağına..."
Namjoon hemen cevap verdi, "Hayır yahu! İlerde belki..."
"Yah!"
Namjoon güldü ve sevdiğinin saçını öpüp konuştu, "Tamam tamam, bir şey olmayacak."
Ve uykuya daldılar.
Selamünaleykümmm
(Baya imanlı bir giriş yaptım sevap point alak
Neyse çarpılcam sldkck)Düşünceleriniz?♡
Sizi seviyorem💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flechazo | namjin
Fanfiction❗️❗️❗️ Bu fic 2019'da yazılmıştır bu yüzden cringe olabilir lütfen bunu unutmayın❗️❗️❗️ "Senden ilk gördüğüm andan beri hoşlanıyormuşum. Fark etmemişim. Ama son zamanlarda fark ettim ve bunun artık hoşlantı değil, aşk olduğunu anladım." °yan ship v...