Part-7

1.1K 111 3
                                    

#zawgyi

Tzuyu ခံစားခ်က္​ မ​ေကာင္​း​ေသာ​ေၾကာင္​့ သုံးရက္​​ေလာက္​ ​ေက်ာင္​းမသြားဘဲ ​ေနမ​ေကာင္​းခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ကာ အခန္​းထဲမွာဘဲ ​ေန​ေန၏

တံ​ခါး​ေခါက္​သံၾကား​ေသာ​ေၾကာင္​့ Tzuyu အျမန္​ ​ေစာင္​ကုိဆြဲျခံဳၿပီး
"၀င္​ခဲ့ပါ Lockခ်မထားဘူး...."

"Tzu...သမီး​ေလး ဘာလုိ႔ ​ေက်ာင္​းကုိ မသြားတာလည္​း....သမီး ဆရာက ခဏခဏ ဖုန္​းဆက္​​ေမး​ေနတယ္​....."

"Chaw ​ေနမ​ေကာင္​းလုိ႔ပါ Omar....."

"ဟန္​​ေဆာင္​​ေနတာ ရပ္​လုိက္​​ေတာ့ Dear....သမီး ​ေနေ​ကာင္​းတယ္​ဆုိတာ Omar သိတယ္​....Omarက သမီးကုိ ​ေမြးထားတာ ငါ့သမီး ဗုိက္​ထဲ အူဘယ္​ႏွ​ေခြ႐ွိလည္​းဆုိတာ အစ သိတယ္​....တခုဘဲ မသိတာ ငါ့သမီး​ေလး သ႐ုပ္​​ေဆာင္​ တအားည့ံတာဘဲ ဟားဟား.. ..."

Tzu Omar သ​ေဘာက်ၿပီး ရယ္​​ေတာ့ Tzu ႏႈတ္​ခမ္​းစူၿပီး စိတ္​​ေကာက္​ဟန္​​ေဆာင္​လုိက္​သည္​

"တ​ေယာက္​​ေယာက္​က​ေတာ့ စိတ္​​ေကာက္​​ေနၿပီ​ေဟ ....အာ ​ေျပာစရာရွိတယ္....သမီးရဲ႕ အက်ႌအ၀တ္​အစား​ေတြ အထုပ္​အပုိးထဲ ထည္​့ၿပီး ျပင္​ဆင္​ထား​ေတာ့​ေနာ္​ ခရီးသြားစရာ႐ွိတယ္​ သမီး​ေလး....."

"What! ဒါဆုိ Chawရဲ႕ ​ေက်ာင္​းက​ေရာ.....ၿပီး​ေတာ့ အလုပ္​မွာ Omar မ႐ွိလုိ႔မွ မရတာ Omar က CEOေ​လ...."

"တပတ္​​ေလာက္​ မ႐ွိတာ ဘာမွမျဖစ္​ဘူးရယ္​...ခရီးမွာ လုပ္​ေ​ဖာ္​ကုိင္​ဖက္​ ႐ွယ္​ယာ၀င္​ အသစ္​​ေတြနဲ႔​ေတာင္​ ​ေတြ႔ရအံုးမယ္​....သမီး ​ေက်ာင္​းအတြက္​လည္​း စိတ္​မပူပါနဲ ့ Omar အကုန္​ စီစဥ္​ၿပီးၿပီ"

"အယ္​ ဘယ္​တုံးက ​ေက်ာင္​းကုိ သြားလုိက္​တာလည္​း chawလည္​း မသိလုိက္​ပါလား"

"သမီးက အခန္​းထဲ ​ေအာင္​း​ေနတာကုိး Omar သြားတာ ဘယ္​သိမွာလည္​း.. ..ဘာလည္​း Omarနဲ႔ ခရီးအတူ ထြက္​ရမွာကုိ မသြားခ်င္​လုိ႔လား"

"မဟုတ္​ပါဘူး Chawက လူ႐ႈပ္​တဲ့​ေနရာ​ေတြမွာ မ​ေနတတ္​...
"

"ဟူး...ငါ့သမီး​ေလးက ငါ့ကုိယ္​​ေတာင္​ မခ်စ္​​ေတာ့ဘူးလား....ငါ့မွာ​ေတာ့ သူနဲ႔အတူ ခရီးထြက္​ခ်င္​တာကုိ သူက....."

Strange Girl Where stories live. Discover now