5. fejezet

3K 126 0
                                    

Úgy gondoltam hívni kéne Scottékat. De rájöttem hogy Stiles már tuti a helyszinen van.

Meg úgyis csak Lydia és Allison száma van meg.

Inkább neki áltam készíteni valami vacsorát apának. Beraktam a hűtőbe és raktam a hűtőre egy cetlit hogy vacsi a hűtőben. Utánna ledőltem a kanapéra és bekapcsoltam a TVt. Csak kapcsolgattam a csatornák között amég el nem nyomott az álom.

~ Scott szemszöge~

Amire a helyszínhez értem Stiles már egy fa mögül leste az eseményeket.

- Csak hogy végre ide értél haver.- suttogta.

- Siettem ahogy csak tudtam.- lihegtem.

- Azt látom.- nézett végig rajtam.- Mit hallasz? Miről beszélnek?

- Várj! Belehallgatok.

- A hullán ez a cetli volt uram.

- Mit ír?

- Azt hogy: Stilinski és Downlope ti börtönbe juttattátok az apámat ahol rejtélyes körülmények között meghalt. Ezt nem a véletlen műve. Ti öltétek meg. Most ti következtek! De előbb elveszem azt amit a legjobban szerettek!

- Stiles és Sophi.

Az egyik hang valószínüleg a sheriffé volt a másik pedig a helyteséjé.

Gyomorszájon vágott ez a beszélgetés. A legjobb barátom és Sophi élete veszélyben van. Úgydöntöttem nem mondom el Stilesnak. Még.

- Na? Mit mondtak?- kíváncsiskodott Stiles.

- Volt egy cetli a hullán.

- És?- vágott aggódó képet.

- Mi és?

- És még mit mondtak?- nézett rám még mindig azzal az aggódó arcal. Nem akartam neki elmondani.

- A többit nem tudtam elkapni.

Inkább csak nem akartam többet mondani.

~Sophi szemszöge~

Reggel apa ébresztett fel. Még a kanapén feküdtem.

- Kicsim ideje suliba menni.- mondta nyugodt hangon miközben az arcomat simogatta. A reggeli napfény megvilágította az arcát.

Felkeltem és elindultam zuhanyozni. Miután lezuhanoztam a szobámba mentem és felvettem egy fekekete outfitet. Miután ezzel is elkészültem elindultam suliba. Már megint gyalog mert a motoromat a sulinál hagytam.

Miután beértem a szekrényemhez mentem mint mindig.

Nem láttam sehol a falkát ezét a szekrénynek dőlve elővettem a telefonomat és elkeztem nyomkodni.

Egyszer csak Allison írt hogy mennyek a töri teremhez. Nem terveztem előbb bemenni törire de biztos valami fontos dolog történt.

- Hali.- léptem be a terembe. A falkán kívül senki sem volt bent.

- Képzeld tegnap találtak egy hullát.- mondta Stiles.

- Tudom.- mondtam.

- Honnan?- nézett rám csodálkozva.

- Talán onnan hogy az apám a sheriff helyettes és van TVnk?- mondam neki.

Erre már nem válaszolt mert becsöngettek.

Suli után éppen a motoromra akartam felszállni amikor oda jött hozzám Stiles.

- Lenne kedved eljönni velem moziba?- kérdezte.

- Ez egy randi felkérés?- kérdeztem.

- Olyasmi.- helyezte át a test súlyát az egyik lábáról a másikra.

- Lenne kedvem. Csak előbb még haza mennék.

- Király. Négyre megyek érted.- azzal elment a kocsijához.

Eddig nem éreztem túlsokat a fiú iránt, de most... Ilyet még sosem éreztem. Valami meleg érzés volt. Úgyérzem szerelmes vagyok. Stiles Stilinskibe.

Itt is lennék az új résszel.

Ezt a könyvet egy több részes könyvsorozatnak az első részének szeretném.

Itt jöttök ti. A komment szekcióba szavazatok hogy a következő rész nogicunes vagy szellem lovasos legyen. Mind a kettőből lesz csak érdekel hogy melyiket szeretnétek előbb.

Nem azért kérdezem mert, a könyvneki mindjárt vége, hanem azért hogy legyen időtök.( jó ez hülyén hangzott).

FK

Az Árny farkas (Teen Wolf ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora