Pomaly som sa začala baliť "ideme na týždeň nie na rok" ohriakol ma Cole a hodil po mne vankúš. Au. "zmlkni!" skrikla som po ňom. Okej. Nevedela som sa baliť.
.....
"Meškáš" oznámila mi Ava. Ako keby som to nevedela. "Nechápem čo tak dlho vždy robíš" nahradil ju Justin "Mohla by si sa niekedy namaľovať" sekla Eloise "A ty od maľovať " odbila som ju. Zvraštila obočie a odkráčala smerom k autu. Prišiel po nás Coleov kamoš. Myslím, že sa volal Derek. Išla s nami ešte jedna baba. Katie. "Som rad, že nejdem samé dievča" ozvalo sa po dlhšej dobe ticha. "tiež " usmiala som sa. Tak to sme ešte chvíľu kecali až sme si vymenili čísla.
....
"Liv ty budeš na izbe s Katie a Nathally. " Prikývla som na súhlas.
....
Kým sa Katie a Nathally zoznámili som sa ubytovala. Usalašila som sa na posteli a počúvala muziku. "hráme fľašu" zaznelo z dola.
....
"Najprv by sme sa mali zoznámiť" navrhla som. Všetci súhlasiliNoah
Nathally
Katie
Lucase
.....
Roztočila som fľašu. "Dávam Noahovy" zaradovala s Katie "úloha " vykríkol Noah skôr než sa ho Katie niečo spýtala. Zamyslela sa. "hm.. Tak, že prvého okoloidúceho sa spýta či sa za teba vydá" usmiala sa. Okolo išlo diavca s dlhými blond vlasmi. "vydáš sa za mňa " vybehol na ňu Noah. Zmätene sa naňho pozrela a začala sa smiať. On sa pozeral ale veľmi vážne. "môžme si užiť " povedala keď sa dosmiala "ale ja som sa pýtal ci sa za mňa vydáš" pobotkala ho. "tak, že áno " znel ako keby ti myslel vážne. Už sme sa smiali na plné hrdla "nie" zahlásila a odišla. Teraz padla fľaša na Colea a Lucase "pobozkaj Liv". Fakt. Hodila som naňho vražedný pohľad no vtom sa ku mne naklonil Lucase a pobozkal mňa. Bol to rýchly ale nežný bozk. "čo keby to hráme tak, že na koho ukáže fľaša sa pobozká" navrhol Cole. Zozačiatku som protestovala no nakoniec som povolila. Lucase pozkával mňa Katie Sama. Ja som pobozkala Colea Nathally a Noaha. Noah bozkal Lucase a Nathally. Vlastne sa každý bozkával s každým
....
"mýliš si ze Sam žiarlil"
"rozhodne a žiaril keď ta pobozkal." usmiala som sa. "ale ani Lucase nebol chladný keď ta bozkal Noah" ozvala sa Katie. Začervenala som sa. "Niekto sa nám buchol" zasmiala sa Nat. "kdeže" hodila som do nej vankúš.
.....
Party. Došli ľudia zo susedstva. "ideš tancovať " otočila som sa a za mnou bol Lucase. Súhlasila som. Tancovali sme blízko seba. Opreli sme si o seba čela. Pobozaj ma. Stali sme tak blízko. "Kámo. Požičiam si ju" prišiel Noah. Lucase sa najprv zamračil ale potom sa znovu usmial. Zatancovala som si. Moje nohy ma začali bolieť a tak som si sadla. Vypila som pár skleničiek. Zahľiadla som ako sa Lucase Bozkával s nejakou babou. Snažila som sa udržať slzy, ale nešlo to rozbehla som do izby a plakala.
....
"Čo sa deje" prišla Katie
"Lucase sa bozkával s nejakou dievkou. " plakala som "je len opitý. Nevie co robí " pohľad kala ma pochrbte. Silno som ju objala. "a kde je vlastne Nat." šibalsky sa usmiala. "bozkáva sa so Samom" začali sme sa obe smiať. Nakoniec som zišla dole bavila som sa s pár ľuďmi.
"ahoj. Som Noel" prisadol si ku mne jeden chalan. "Liv" začali sme spolu kecať. Bol veľmi milý. "Sú pravé? " "imidžovky" usmiala som sa. Zobral mi ich "daj" okrikla som ho. Pokrútil hlavou. A odišiel. Rozbehla som sa za ním až hore. Nikde som ho nevidela. Oprela som sa o stenu. Zrazu sa pri mne zjavil. Nasadil mi okuliare. Pobozkal ma. Opätovala som mu to. Ani neviem prečo. Niečo robil alkohol v mojej krvi a niečo to ze som žiarila na Lucase. Ale on nehchel ostať len pri bozkoch. Začal ma obchytkávať. Bránila som sa ale márne. Už som si myslela ze ma znásilní. Ale niekto ho odomna odtiahol a vrazil mu. Lucase. Zhodil ho na zem a začal mlátiť. Plakala som nech prestane. Bol však ako keby paralyzovaný. Vôbec ma nevnímal. Rýchlo som bežala pre Colea a Noaha. Dostali ich od seba. Všetkých sme poslali preč. Objala som Lucase a on mi to opätoval. Chcela som takto ostať večnosť ale všetko sa raz skončí.
......
"čo ty a Sam" provokovala som Nat. "Čo. Nič" robila ako by nič nevedela "Videla som vás" pridala sa Katie. "Chodíme spolu" ozvala sa po chvíli tichá. S Katie sme zvýskli od radosti. "už dosť o mne. Čo ty a Lucase" "Nič sme len kamaráti" povedala som pokojne aj keď.. Chápete. "Zatiaľ " snažila sa ma provokovať "To me ide také ľahké. Pokukuje po nej aj Noah" usmiala sa Katie . "Ale ona chce Lucase. Nie je čo riešiť" od sekla jej Nat. Vyzeralo to ako by sa hádali "Možno si jej srdce získa Noah. Nakoniec" Nevidia ma. Bavia sa o mne a ja sedím pri nich "Baby ja som tu" ozvala som sa. Venovali mi jeden pohľad a vrátili sa k svojej debate.
.......
"Vážne som sa bozkával s nejakou cudzinkou" znel prekvapene. Zastala som na schodoch a počúvala ich "Áno. A ešte si sa pobil" "Neverím. Prečo. Nerobíte si zo mna srandu. " "Nerobia" zišla som dole. Sklonil hlavu. Bolo vidno, ze mu to je ľúto.__________________________________
Tak je tu nová časť dúfam, že sa bude páčiť. Píšem ešte jeden príbeh Zmena. Snažím sa venovať obidvom tak preto neviem ako budú vychádzať časti
YOU ARE READING
Zabudnutá
Romancenevie ako sa má cítiť. raz je rada,že pozornosť rodičov je upätá na jej súrodencov ale tiež by ju rada mala. ale je to možné ked po dome beha dalších 19 deti jej rodičov. Liv je rada,že o nej vôbec vedia, ale všetko sa môže zmeniť