"Eloise to nemôžeš." otočila som sa na ňu "môžem. Len ak... Ak si môžem priniesť pánsku návštevu." smutne som prikývla. "vie o tom ešte niekto iný? Ak nie tak to už nikto vedieť nebude. " otočila som sa a vykráčala hore do izby.
"Liv. Mohla by prísť zajtra Nat"
"príde ale za mnou. " buchla som ho do ramena. "som jej povedal že nám nedáš pokoj. " "Sam! Robím si srandu jasne že sem môže prísť.
"Three. Voľnú izby si už vzal Tyler na skúšku s kapelou"
"ale my potrebujeme trénovať na súťaž. Tento pako nie" obraňovala sa "ukľudni sa. Mám nápad. Čo keby vám Tyler s ostatnými robili hudbu a vy by ste na ňu trénovali." prikývli a ja som si vyškrtla ďalších ľudí zo znamu. Budem mať prehľad o tom kto je kde. Štvoričky sú dohodnuté s kamarátmi. "Zajtra príde Lucy. " oznámil mi Justin ako absurdnu vec "myslela som si. A určite budete robiť tú najzaujímavejšiu vec.... Učiť sa" zasmiala som sa. Super tu to bude žiť zajtra. Adam si donesie nejakú známosť. Samozrejme som mu nákazala že budú v obývačke.
"Cole! Neprenechám ti celú izbu. Aj tak som ju už sľúbila Samovi a Nat. "
"aha tak že oni môžu byť sami v izbe. Sa nebojíš že by niečo.. "
"Zmlkni!... Nič sa nestane pretože oboch poznám"
"Pokušenie je ale silnejšie" hodila som do neho vankúš. Na čo sa mi len zasmial a oboznámil mi že keď si návštevu nemôže priniesť pôjde za ňou. Mala som všetko dokonale premyslené od všetkých som zobrala peniaze že som im schválila to čo chceli a za peniaze som najmladším zaplatila Babysitting. Všetko mám hotové všetci majú nejakú aktivitu. Skontrolovala som ešte raz papier. Zarazila som sa...
"Kik neoznámila si mi či niekde ideš alebo.. "
"nikam nejdem a nikto nepríde. " odbila ma "tak to nie keď mám ja dom na povel budú mať program všetci." pobedla som "Ava! " zakričal som a ta k nám hneď príbehla "Zoberieš Kik na tu párty a zariadiš aby sa tam bavila a bola sexi" Ava nadšene prikývla.
.....
"tak sa majte" naši sa už uberali na odchod ale stále si niečo vymysleli aby ešte nás mohli skontrolovať. Nakoniec som ich vystrčila z domu a zabuchla dvere. Ani nie o päť minút prišli všetci čo mali. Ja som odniesla deti.
Sadla som si na posteľ a vzala do rúk rozčítanú knihu. Knihy ma začali fascinovať keď mi Ava dala prečítať jej prvý príbeh. Vlastne čítam len jej knihy. Áno party dievča píše knihy ale sama si vyberá kto to smie čítať. Nechápem ju určite by jej to vydali a bola by... "tak mi už ideme" ani som si nevšimla že do izby prišli Ava s Kik. Wau. Nemohla som uveriť vlastným očiam. Kik mala na sebe výrazný makeup vlasy v drdole. Na sebe mala šaty s bielym vrchom nebol ani príliš voľný ale ani príliš úzky a od pása mala voľnú čiernu sukňu po kolená s viac vrstvami. Ava vyzerala ako vždy mala úzke elegantné červené šaty. Do uší som si ešte dala slúchadlá a pokračovala v čítaní. O chvíľu prišli Sam s Nat.
"Liv. Čo máš za program? " spýtal sa Sam. "nič" odvrkla som "ale tak to to nejde. Každý má program keď máš dozor ty"
"ja nemusím" povedľa som to tak hrdo. "Pravidlá sú pravidlá. Každý." nemyslí vážne že obracia moje zbrane proti mne.
"Katie... Tak ma napadlo či by si neprišla vieš som tu ako piate.... Aha chápem... A čo... Nič dôležité.. Tak príď... Chápem... Ahoj" zložila som a na oboch sa pozrela "Katie nemôže"
" A iných ľudí nepoznáš" povedal ironický Nat. Mala pravdu mala som stochutí zavolať Lucaseovi. Chcela som aby bol pri mne a objal ma ako na tej chate.
"Noahu... Cítim sa ako piate koleso na voze.... Fakt... Super. Ahoj" obaja sa na mňa šibalsky usmiali. "príde Noah. Budeme dole. Nech vás nenapadne nič robiť " prikázala som. Zdvihli ruky do obranného gesta. Ubehla som dole do obývačky, kde sa Adam bozkával. Pokrútila som nad ním hlavou. "Ehm" obaja sa na mňa pozreli "Liv Sarah. Sarah Liv" predstavil nás. Bola to nízka blondyna s modrými očami. "Adam. V obývačke ste preto aby tu nedošlo k tomu k čomu sa schyľuje." odlepili sa od seba. "Mohli by ste si pozrieť film" navrhla som "to znie skvele" pritakala mi Sarah. "Rovno televízne" povedal sarkasticky Adam. "Mal by si už ísť. Ďakujem za rozptýlenie " dodal bez štipku súcitu. Sarah to rozplakalo a strelila mu facku "Hajzel" povedala a zo slzami v očiach odišla "Ak ešte raz zlomíš nejakému dievčaťu srdce.... Tak ti ja zlomim rebrá" skrikla som po ňom "Hej kľud Olivia" tak toto nemal. Tvar mi nabrala červeň. Hodila som do neho podušku. "Rozumela si. A posledný krát si ma nazval Olivia" stala som tesne pri ňom "hej. Veď kľud" zasmial sa. Sotila som doňho. Spadol na gauč.
...
"Máš to tu pod kontrolou" hovoril Noah pričom si dával do úst ďalší kus chipsu. "Musím, keď chcem aby bol dom v pôvodnom stave ako keď odišli rodičia" usmiala som sa "O týždeň je ten ples tešíš sa? " zdvihla som zrak od šálky s kávou "Nejdem. Nemám s kým. Ale deň predtým bude zaujímavý" zasmiali sme sa. "Môžme tam ísť spolu. Ako kamaráti." usmial sa. Neviem ani prečo ale súhlasila som. "A mohol by ísť aj Cole s Katie a Nat so Samom ako partia" dodal "a možno sa pridá aj Lucase" povedala som "no vieš. Lucase s nami nepôjde. Prišiel na nás plán a..a už sú.. sú zasnúbený" povedal sklesnuto. Zahľadel sa mi priamo do očí. Mala chuť plakať ale ja som sa len usmiala a odpila si z kávy. Debatovali sme ešte hodinu keď mi zazvonil mobil.
"Valentainova. Kto ste " trápna otázka ale čo som mala robiť keď ani neviem kto volal
"Som doktor Williams"
Prečo mi volá doktor?
"ide o vašich rodičoch" povedal keď som sa neozývala.
Nemohla som uveriť tomu co počujem..Nový diel. Ani neviem co povedať. V príbehu som mala niektoré časti dopredu premyslené ale počas písania sa to spontánne zmenilo. Neviem ako to bude prebiehať. Pretože každý môj nápad ktorý mam sa zmení až pri písaní. A je to dobrodružstvo aj pre mňa. Dúfam že sa vám páči a nezabijete ma ❤️
YOU ARE READING
Zabudnutá
Romancenevie ako sa má cítiť. raz je rada,že pozornosť rodičov je upätá na jej súrodencov ale tiež by ju rada mala. ale je to možné ked po dome beha dalších 19 deti jej rodičov. Liv je rada,že o nej vôbec vedia, ale všetko sa môže zmeniť