Felix: Artık gülmeyi bıraksan diyorum.
"T-tamam sustum. Hahahahaha!"
Felix: Uf I.N giymesem olmuyor muydu?
I.N: Ama hyung çok yakıştı.
Felix: Yakıştı ha?
Onlar birbirini kovalarken ben hala gülüyordum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cidden çok yorulmuştuk. I.N ve Felix birbirlerini kovalamayı bıraktıklarında yastık savaşı yapmıştık. Fakat I.N kaybettiği için Felix'in kafasından aşağıya buzlu limonatayı dökünce işler karışmıştı. Felix'de onun yüzüne yaptığımız yaşpastayı fırlatınca bir yemek savaşı gibi birşey olmuştu.
Bende istemeyerek de olsa dahil olmuştum bu savaşa...
Sonuç olarak ise sabaha kadar koşturup yiyecek fırlattığımız için hem etraf tanınmayacak hale gelmiş hemde biz yorgunluktan yürüyemez olmuştuk. Kendimizi koltuklara atmış bir biçimde yatıyorduk.
Taa ki Minho hyung aşağı inene kadar.
Minho hyung önce bize, sonra duvara yapışmış pastaya, ardından yerlere dökülmüş içeceklere, devrilmiş koltuklara, etrafa yayılmış yastıklara, yaptığımız diğer rezilliklere ve en sonda bize bakmıştı.
Ne? Bence o kadar da dağıtmamıştık. Yani tamam birazcık dağıtmış olabilirdik ama fazla değil. Birazcık.
Ama Minho hyunga birazcık gibi gelmemişti sanırım. Şaşkınlıkla bize bakıyordu.
Daha doğrusu rezil yatış pozisyonumuza.
I.N masanın üzerinde, Felix televizyon sehpasının arkasında, bende devrilmiş koltuğun üzerinde ters bir biçimde yatıyordum.
Minho hyungun ardından diğerleri de aşağı inmişti. Onlarda aynı Minho hyung gibi tepki vermişlerdi ama bence fazla abartıyorlardı.
Minho: Buraların hali ne?!
Changbin: Naptınız siz?!
Woojin: Sanırım bize bir açıklama borcunuz var.
Han: Küstüm size. Beni niye çağırmadınız?
Chan: Han dediğin şeye bak! Size gelirsek çocuklar derhal açıklama bekliyoruz.
Hyunjin: Cidden ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?!
Felix: Hepsi bunların suçu.
Felix, I.N ve beni gösteriyordu. Yok artık! Niye tüm suçu bize atıyordu?
"Yazıklar olsun Felix!"
I.N: Hyung beklemezdim senden.
Minho: Buraları siz toplayacaksınız size ceza olsun.
"Minho hyuuung lütfeeeen.😳"
Şirinlik yaparak işlerden kurtulmayı planlıyordum ama sanırım düşündüğüm gibi olmadı.
Minho: Yemedim Haneul. Sende cezaya dahilsin.
"Deme yaa. Tüh!"
Chan: Hadi en iyisi siz başlayın biz de kahvaltımızı yapalım.😏
"Yaa Chan Hyung sen de mi yaa?"
Han: Söylenmeyin de başlayın temizliğe.
I.N: Ufff.
Biz temizliğe tam başlayacaktık ki Han tekrar konuşmaya başlamıştı. Konuşmaz olaydı keşke.
Han: Chan Hyung bir teklifim var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Koruyucum/ HWANG HYUNJİN
FanfictionHaneul ailesi ölen ve ailesinden kalan evde tek başına yaşayan bir kızdır. Normal bir hayatı olmamasına rağmen kendisi öyle zannetmektedir. Kim bilebilir onu takip eden biri olduğunu???