Ben yeni yazarınız İlayda. Zehra bazı özel sorunlarından dolayı bana devretti. Bundan sonra ben yazacağım. Umarım beğenirsiniz. Yazdığım ilk bölüm olduğu için uzun yazmaya çalıştım. Sizi seviyorum.
İyi okumalar...
Minho: Ne diyorsunuz siz?
Chan: Siz ciddi misiniz?
Han: Ah ah iki dakika boş bırakmaya da gelinmiyor. Biraz sonra da kucağında bebekle gelirse şaşırmayacağım.
Seungmin: Yok artık. Biraz daha abart istersen Jisung.
Han: Yoo ben ciddiyim ve bir şeyi de abarttığım yok.
Woojin: Çocuklar isterseniz susun da anlatsınlar.
Minho: Hyunjin umarım bir açıklaman vardır!
Felix: Minho hyung sen niye sinirleniyorsun ya bi dur lütfen.
I.N: Eee Haneul anlat bakalım hyungum sana nasıl bir teklif yaptı?
"Yapsa anlatırdım I.N."
Chan: Ne demek yapsa anlatırdım?
Woojin: Teklif falan yok mu yani? Hyunjin?
Hyunjin: Ne teklifi hyung?
Seungmin: Yok artık Hyunjin?
Hyunjin: Ne?
Felix: Of Hyunjin.
I.N yanıma geldi ve elini mikrofonmuş gibi tutarak bana doğru doğrulttu ve konuşmaya başladı.
I.N: Evet sayın seyirciler. Şuan Hyunjin hyungun sevgilim dediği fakat teklif bile sunmadığı iddiaları olan kızın yanındayız. Evet Haneul. Düşüncelerini ve işin aslını bize anlatmanı rica edebilir miyiz?
Gülümsedim. Felix ise I.N'e bakarak göz devirmişti. I.N bana hadi dercesine bakınca konuşmaya başladım.
"Aslına bakarsak benim de sevgili olduğumuzdan yeni haberim oldu."
I.N: Ama bu nasıl olur? Sevgili seyirciler işler gittikçe karışıyor.
"Ben teklif falan almadım. Sadece baskın olduğunda bir itiraf aldım. Yani yine de birden bana sevgilim demesini beklemiyordum bir itirafla."
I.N: Ama yine de pek rahatsızmışsın gibi durmuyor.
"I.N!"
I.N: Hayır yani onu demek istemedim. Sadece ben senin yerinde olsaydım sevgilim olarak kabul etmezdim Hyunjin hyungu. Hyunjin hyungumu severim ama tam bir odun gibi davranmış.
Hyunjin: I.N!!!
Hyunjin'in gözlerinden ateş fışkırıyordu. I.N için üzülüyorum şimdiden.
Hyunjin: I.N sen mi kaçıyorsun yoksa ben mi kovalayayım?!
I.N: Evet sayın seyirciler bazı sorunlar nedeniyle yayınımızı burada bitiriyoruz. Reklamlardan sonra devam edeceeeek. Aaaaaaa!! Hyung yapmaaaaaa!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Koruyucum/ HWANG HYUNJİN
FanfictionHaneul ailesi ölen ve ailesinden kalan evde tek başına yaşayan bir kızdır. Normal bir hayatı olmamasına rağmen kendisi öyle zannetmektedir. Kim bilebilir onu takip eden biri olduğunu???