Baskın

483 26 28
                                    

Odadan çıktığımda Minho Hyung ile karşılaşmıştım. Gelerek konuşmaya başladı.

Minho: Bitirdin mi bari?😁

"Hyung çok kötüsünüz."

Chan: Çocuklar hadi dışarı çıkalım. Hava çok güzel.

Changbin: Bence iyi fikir.

Han: Süper.

"Siz gidin ben gelmiyeceğim."

Minho: Neden?

"Yorgunum ben."

Seungmin: Sen bilirsin. Hadi çıkalım biz.

Changbin: Hadi.

Hepsi kapıya doğru yürürken ben ve Hyunjin arkada kalmıştık. Tamam ben arkadayım ama Hyunjin niye arkada duruyor ve gitmiyor?

Woojin: Hyunjin gelsene.

Hyunjin: Yok bende evde kalacağım.

Han: Emin misin?

Hyunjin: Evet gidin siz.

Onlar kapıdan çıktıklarında bende yorgun olduğum için odama çıktım ve yatağıma yattım.

Hyunjin de kendi odasına gitmişti. Ne yapıyor bilmiyordum. Aslında onun yanına gidip birlikte vakit geçirmek çok istiyordum fakat utanıyordum.

Gözlerimi kapadım ve yorgunluğun da verdiği tatlı halsizlikle kendimi uykunun kollarına bıraktım.

~~~~~~~~~~

Duyduğum büyük ve korkutucu sesle kapalı olan gözlerimi açtım. Ne sesi olduğuna dair hiçbir fikrim yoktu.

Ses bir kere daha geldiğinde ne sesi olduğunu anlamıştım.

B-bu silah sesiydi!

Çok ama çok korkuyordum.

Birden odamın kapısı kırılırcasına açıldı. Yataktan fırlamıştım. Gelen Hyunjin'di.

Bileğinden tuttu ve hızlıca sürüklemeye başladı. Bir odaya gelmiştik. İçeri girip kapıyı kilitledi ve bana döndü.

Hyunjin: Sakın ses çıkarma Haneul.

"T-tamam."

Hyunjin odanın içerisindeki çekmecelerden birini açtı ve içinden bir tane silah aldı.

Hyunjin: Sakin olmalısın. Korkma.

Cama doğru yaklaşıp aşağı bakınca Hyunjin'in yüzü buruşmuştu.

Hyunjin: Çok kalabalıklar. Karşı koyamam tek başıma.

Şimdi ise daha fazla korkuyordum. Diğerleri de daha gelmemişti.

Hyunjin cebinden telefonunu çıkardı ve bana uzattı.

Hyunjin: Al bunu. Diğerlerine mesaj at. Luhan'ın geldiğini söyle. Ben hemen geliyorum. Ayrıca sakın buradan çıkma.

Korkuyla başımı salladım. Hyunjin odadan çıktığında telefonu elime aldım. Şifresini kaldırmıştı. Hızlıca rehbere girdim ve Minho hyungun numarasını buldum.

Hyunjin:

Hyung!


Minho Hyung:

Efendim Hyunjin?

Ne oldu?

Hyunjin:

Gizli Koruyucum/ HWANG HYUNJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin