YAZAR TANITIMI

477 20 171
                                    

YAŞADIĞIM ŞEHİR: TRABZON (LÜTFEN SİZDE YORUMLARA HANGİ ŞEHİRDE YAŞADIĞINIZI YAZIN, BELKİ TANIŞABİLİRİZ.)

YAŞIM: 14 (14 e gircem diyelim.) 7. sınıfa gidiyorum. Bi dahaki sene 8 olucam.

Fandomunda olduğum gruplar:

-STRAY KİDS (hyunjin)

-BTS (jimin)

-TXT (beomgyu)

-TWİCE (sana)

-EXO (XIUMIN)

-BİGBANG (g-dragon ve daesung)

SİZDE BİASLARINIZI YAZIN LÜTFEN. ONA GÖRE YENİ HİKAYELER YAZABİLİRİM.

Ayrıca GOT7'ı da seviyorum. Fandomunda değilim ama heran girebilirim gibi görünüyor.

IU'nun yeri bir başkadır zaten.

Bana önerdiğiniz başka KPOP grubu varsa söyleyin. Şu sıralar Winner ve G-Idle'a sardım sanki.

BURCUM: Yengeç (bunu niye yazdım??? jhkfhjkl)


kendimden bahsedecek olursam eğer çılgın bir yapım var. kendime yakın hissetmediğim kişilerin yanında gayet sessiz sakinimdir ama gerçekte öyle değilim.

hikaye yazmak beni mutlu ediyor. özellikle yorumlarınızı okurkenki hissim cidden tarif edilemez.

boş zamanlarımda dans ederim, şarkı yazarım, hikaye yazarım, müzik dinlerim.

ve cidden çoooooooooook şanslıyım.

çünkü sizin gibi okuyuculara sahibimmmm.


Favori oyuncum "Lee JongSuk".


@nurefsanbts957 

şu şahsiyet tüm hikayelerime yorum yapıyor fark etmişsinizdir zaten. Bu kız benim gerçek hayatta da arkadaşım.  Yazdığım tüm hikayelerde bozuyor beni.

sinir şeyyyy.

gıcık ama seviyom onu.

herneyse

bana önerdiğiniz herhangi bi şarkı varsa buraya yazın lütfen.

başka sormak istediğiniz bir şey varsa da buraya yazın..

diğer bölümde görüşmek üzere...

unutmadan söyliyeyim. az kalsın unutuyordum. youtube tan weekly idol programının 401. bölümünü izlemeyenler izlesin. stray kidsin katıldığı bölüm. hyunjin biaslılar için söylüyorum kalp krizi tehlikesi %99.999999 

çünkü hyunjin woojini öpüyor ve prensesim diyor. danslarını söylemiyorum bile. neyse siz gidin izleyin şimdi. tabi izlemediyseniz.


.

.

.

.

.

.

.



Gizli Koruyucum/ HWANG HYUNJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin