"Lambat!!!Buat semula dari awal!!",jerit lelaki yang agak tegap badannya dari atas puncak bukit yang agak kecil itu.Badan aku yang sudah luka terhiris dengan pisau mula mengalirkan cecair merah pekat itu.Aku terpaksa berlatih untuk memahirkan diri aku dalam bermain-main dengan pisau.
Lelaki yang agak tua setahun di hadapan aku mula mengorak langkah untuk menyerang diri aku yang agak lemah ni sekali lagi.
Please god,aku dah tak tahan.Mengapa aku ditakdirkan berketurunan dalam keluarga yang kejam sebegini?Aku lemah akibat dihiris dengan banyak...aku jatuh rebah.
Aku kemudiannya diangkat ke bilik rawatan pusat itu.
Aku,Yoo Jaerim atau dikenali sebagai Jae ditinggalkan appa aku dan dibesarkan di tempat tersembunyi ini.Sedih...mengapa perlu aku hidup di sini?Aku perlukan kehidupan seperti kanak² yang lain,berseronok gembira....bukannya diajar untuk membunuh manusia.
Malah diseksa dan didera.
Aku hidup sengsara di sini selama 16 tahum.Segala latihan kejam yang dikenakan ke atas aku memang selalu gagal.
Menghiris manusia
Mencipta bom.
Berlawan untuk menumpaskan mangsa.
Menahan nafas di dalam air.Dan banyak lagi,lebih teruk latihannya berbanding military soldier.Sakit dan penat sahaja dihadapi aku tiap² hari.Apatah lagi aku...satu-satunya anak kecil perempuan yang bakal menjadi seorang mafia yang kejam pada suatu hari nanti.
Tapi aku ni lemah sangat jika dibandingkan dengan mafia² yang lain.Diorang cekap,licik,pantas,kejam...dan berpengalaman.
Tapi...satu perkara je yang diorang tak dapat tandingi aku.Iaitu....Gun.
Ppang!!!
Satu tembakan tepat dari aku.Tembikai yang diletakkan sejauh 80 meter dari aku habis pecah hancur.Semua mafia hanya mampu terngangakan mulut.
"Bagus Jae~Tembakan yang cantik~I like it~",kata seorang pelatih yang berumur dalam lingkungan 40 an di sebelah aku.
Dialah,Mr Hyuk...satu-satunya orang yang paling baik bagi aku di tempat ni.Dia lah yang selalu meluangkan masa dengan aku sejak dari aku kecil lagi.Sampai aku dah anggap dia sebagai appa aku sendiri.
Hari demi hari,aku agak hairan sedikit.Nama aku sekarang selalu di blacklist untuk menghadiri latihan² yang kejam tu.Aku mula panik??Adakah aku akan menerima hukuman lagi??Sebab tak jalankan latihan dengan betul²?
Aku kemudiannya dipanggil ke bilik ketua mafia yang baru menggantikan tuannya sebelum ni.Satu fail di hulurkan kepada aku.
"Yoo Jaerim,aku tak sangka pulak kau anak kepada mafia yang bukan calang² orangnya~"
"Ermm...m-maksud master?"
"Kau...pewaris kuasa terbesar kepada Mafia Haera selepas beliau mati dibunuh,iaitu eomma kau,Yoo Haera.So....disebabkan kau dah tau siapa identiti sebenar kau,kau dah boleh jalankan satu mission"
"Ermm...bukannya master ke yang ketua mafia sekarang?"
"Aku mengusai sebahagian wilayah sahaja,tapi eomma kau menguasai satu South Korea ni.Ramai jugak musuh² dari negara luar cukup takut untuk menghadapi dirinya."
"(*gulp)"
Macam tak percaya,disangkakan appa aku seorang mafia,baru sekarang aku tau yang eomma aku sendiri yang berwatakkan mafia terkejam tu.Bukan appa aku.
Kalau aku menjadi pewaris kuasa tu,habislah aku nanti...mesti ramai musuh yang hendak tumpaskan aku."So,disebabkan kau dah tahu siapa identiti sebenar kau,kau mesti selesaikan mission ni untuk keselamatan diri kau.Aku tak boleh tolong."
"M-mission...saya tak ready lagi master..."
"Kau mesti buat jugak,ini untuk mengekalkan kuasa Mafia Haera agar masih berada di tangan kau."
"Tapi saya kan...dah dapat kuasa tu.Buat apa nak mission² bagai."
"No....bukan kau sorang je anak kepada Mafia Haera.Sebenarnya ada lagi."
"What???Who???Saya satu-satunya anak tunggal dalam keluarga Yoo MinJae!"
Lelaki di hadapan aku ni hanya tersengih.Dihulurkan satu lagi fail berwarna coklat kepada aku.Aku cuba untuk melihat isi² yang ada di dalam fail itu.
No...impossible...
Aku masih ada saudara sedarah sedaging dengan aku di luar sana.Rupa-rupanya,bukan hanya appa aku saja yang hidup bersama dengan eomma aku....tetapi banyak lagi namja² lain sebelumnya.
Mereka dari keluarga...
KIM
MIN
JUNG
PARK
JEON
Dan aku.....keluarga Yoo.Seriously eomma??Kenapa kuat sangat ni??Harap aku tak terikut jejak eomma aku suatu hari nanti....haccumm!
Biar author ceritakan,
Sebenarnya ada seorang pemburu ni sedang bergiat untuk mencari pewaris sebenar bagi kuasa Mafia Haera.Kalau dia bunuh pewaris sebenar,dapatlah kuasa itu dekat dia.Apa pentingnya kuasa tu?
Sesiapa yang ada kuasa tu,dia dapat mengarah dan mengatur semua mafia² yang ada di South Korea ni.So,semua mafia bawahan mesti dengar cakap dia.
Dikatakan,kuasa itu hanya akan diwarisi oleh keturunan Mafia Haera sahaja.Iaitu anak-anaknya,Yoo Jaerim dan selebihnya.So...Jae mesti cari siapa si penjahat itu sebelum dia mula bertindak.
"Ermm master,takkan saya seorang je?"
"Don't worry,aku akan hantarkan kau dekat mafia² yang berpangkat atas daripada kod 10.So,korang boleh bekerjasama,alang² diorang boleh ajar kau."
"What???No...saya tak layak!Siapa diorang?"
"Abang² kaulah...siapa lagi?"
"A-abang saya....diorang mafia jugak??Andwae...."
♠♠♠
So macam mana ok tak permulaan citer ni,agak keling kan?
Biar author terangkan serba sedikit.Cakap pasal kod tu,sebenarnya setiap mafia ada kodnya masing² mengikut taraf kecekapannya dalam melakukan sesuatu mission.
Bagi Jae,dia tidak diiktirafkan kod lagi sebab...korang tau kan?~
Kod yang paling ditakuti oleh semua mafia....kod 01.
Selepas kematian Mafia Haera,kod 01 sudahpun diiktiraf kepada seseorang,tapi dirahsiakan hingga sekarang.Hanya Mafia Haera saja yang tahu.Mafia yang memegang kod 01 adalah satu-satunya mafia yang paling kejam,licik,dan tiada siapa yang dapat menumpaskannya Identiti masih belum dijumpai...iaitu samada dia namja or yeoja.
Antara kood yang paling hebat adalah atas kepada 10....so that's mean...abang² Yoo Jaerim ni bukan calang² lah orangnya ye~
So...nak tahu apa akan jadi seterusnya?Keep waiting ye~
#kalau ada yang kurang jelas berkenaan chapter ni tolong tanya eh.Nnti x best bila baca next chapter,jadi keling nanti.
#maafla kalu bahasa author tulis kurang memahamkan para readers.
#hope korang teruskan mmbaca ye~Abaikan typo dan bahasa pelik yg korang nmpk...yehet.
YOU ARE READING
°•SIBLINGS•°[-♚BTS♚-]✔
FanficAnak kepada ketua mafia yang terhebat di South Korea?? Dan kau seorang sahaja perempuan di dalam keluarga itu~ ..... "Aku ada abang?" "Yes,diorang mafia juga seperti kau.Tapi berkelas atasan." ..... Jae terpaksa tinggal dengan diorang. Agak janggal...