>♚35♕<

3K 306 124
                                    

♠♧♥♤♣

Tidak boleh diperkatakan apa-apa lagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tidak boleh diperkatakan apa-apa lagi.Segalanya sudah terlambat,Yoongi terlambat,semuanya terlambat.Jaerim pula bagai memanah diri sendiri dengan kebodohan.

Masing-masing senyap.Tidak boleh dipersalahkan sesiapa kerana semua menyalahi diri sendiri.Huru-hara.

Pohon yang layu tidak boleh disembuhkan semula.Tangan yang terputus tidak dapat dicantum semula...

Yang pergi tidak akan kembali lagi.
Perkara yang amat dibenci oleh semua manusia di muka bumi ini,tidak kiralah jahat mahupun baik.
Kehilangan ahli keluarga yang tersayang amatlah perit,bukan?

8-1=7

Anda faham?~

~~~

"Mafia Kim Namjoon berkod 02 have died,what we're gonna do now?",tanya salah seorang daripada ketua mafia bagi setiap daerah.

Hmm...

Semua para mafia terpaksa berkumpul secara sulit bagi satu perbincangan.Buku peninggalan Mafia Haera terpaksa diserahkan kepada Mr Hyuk untuk dikaji selidik.Itu atas persetujuan Kim Seokjin sendiri,bakal pengganti tempat adik ketiganya,Kim Namjoon.

Kenal lagi Mr Hyuk?Satu-satunya mafia yang paling lama berkhidmat dan seorang guru bagi Yoo Jaerim ketika gadis itu masih kecil di pusat akademi.

Lelaki berusia 50-an itu sudah berpengalaman dalam urusan menyiasat dan sebagainya.Dia sendiri menawar diri bagi menyertai misi baharu 7 orang beradik yang masih berbaki itu.

-Memburu Mafia 01-

Sebelum itu,mereka bersepakat untuk mencari si pewaris kuasa Mafia Haera dahulu bagi menjaga keselamatannya.
Kini,semua dalam keadaan kegelisahan,sebab apa?

Kalau Namjoon si pewaris kuasa itu...maka,kuasa itu akan berpindah secara automatik kepada Mafia 01 sebab dia berjaya membunuh Namjoon.

Dunia bakal hancur jika dikuasai oleh lelaki kejam itu.

♠♠♠

Jaerim membisukan diri sejak dari tadi.Coat hitam milik Namjoon sudah dilipat kemas dan kini terletak elok di atas riba gadis itu.Sulaman 02 direnungnya lama,air mata tidak mampu untuk menitis keluar lagi.

Gadis itu ditinggalkan berseorangan,dia tidak mahu diganggu.Kedengaran suara-suara wakil mafia di sebelah memecah suasana sepi di dalam bilik gadis itu.Jaerim hanya diam.

°•SIBLINGS•°[-♚BTS♚-]✔Where stories live. Discover now