Prešlo niekoľko rokov odkedy sa videli naposledy. Každý si žil svoj vlastný život.On ako celosvetová hviezda hokeja považovaný za najlepšieho hokejistu súčastnosti. Už desiaty rok oblečený v drese s tučniakom na hrudi a písmenom C na drese. Vybudoval si závideniahodnú kariéru, ktorú mu závidí nie jeden človek s rovnakým snom. Jeho meno už čosi znamenalo vo svete ľadového hokeja. Budilo rešpekt a uznanie. Prepisoval rekordy a stúpal stále vyššie a vyššie. Splnil sa mu jeho detský sen. Stal sa profesionálnym hráčom športu, ktorý tak veľmi miloval už od detstva. Čo by si viac mohol priať? Mal všetko po čom túžil.
Ona ako známa právnička, ktorá mala na svojom konte už množstvo vyhratých súdov a úspešných prípadov. Všetko, čo si zaumienila tak to aj dostala. Mala vlastnú právnickú firmu ale zamestnávala len zopár ľudí. Vyžadovala len to najlepšie. Pre vlastnú firmu sa rozhodla v okamihu, keď zistila, že ju jej bývalý šéf využíva. Vyzerala ako krehké žieňa preto jej prideľoval len tie prípady, ktoré boli hneď na začiatku odsúdené k prehre. Nedostala šancu predviesť sa až pokiaľ sa nerozhodla odísť. A to bolo najlepšie rozhodnutie, ktoré kedy mohla urobiť. Z malej kancelárie v Montreali sa vypracovala až na nadštandardnú firmu, ktorá jej priniesla ako tak úspech tak aj slávu vo svete práva. Každý chcel byť ňou, prinajmenšom pre ňu pracovať.
Ale čo ich súkromný život?
Sidney Crosby mal na prvý pohľad dokonalý život. Kariéra, úspech a množstvo ocenení s jeho menom, ktoré sa stále hromadili však neboli všetko. Keď sa pozrieme na jeho súkromný život tak tam sa to už dlhé roky nezmenilo. Mal svoju partnerku už dlhé roky s ktorou plánoval budúcnosť. Bolo to už sedem rokov, čo tvoril pár so svojou priateľkou ale nenašlo sa veľa ľudí, ktorí by o tom vedeli. Ak tu bolo niečo, čo si Sidney Crosby strážil tak to bolo práve jeho súkromie. Bolo to niečo, o čo sa skutočne nechcel deliť.
Sidney a Kathy boli spolu dlhých sedem rokov ale ešte stále neprišiel ten dôležitý krok. Blondínka stále nenosila na prste znak, ktorý by potvrdzoval ich lásku. Milovali sa, to sa nedalo poprieť ale Sidney, aj napriek tomu, že sa pomaly blížil k tridsiatke ju stále nedokázal požiadať o ruku. Kathy bola úžasná žena. Tak ako on ju tak aj ona jeho milovala z celého srdca. Túžila po rodine ale Sidney bol ten, ktorý zatiaľ nič z toho nechcel. Záležalo mu na nej. Vstúpila do jeho života presne v tom období kedy niekoho potreboval. Chcel zabudnúť a ona bola jednoducho tu. Začalo sa to nezáväzne ale postupom času si k sebe našli cestu a z tohto vzťahu sa stalo niečo oveľa hlbšie a intenzívnejšie. Stále tu však bola tá malá časť Sidneyho srdca, ktorá mu bránila urobiť ten dôležitý krok v jeho živote.
Alexandrine Cohenová bola dlhé roky slobodná. Prioritou pre ňu bola práca ale posledné mesiace sa pod jej kožu stále viac a viac dostával istý mladý muž, ktorého spoznala pri jednom zo svojich prípadov. To však bolo v rozpore s jej zásadami. Aj keď išlo o bývalého klienta, nikdy by si nedovolila miešať prácu a súkromie. Tieto dve veci boli v jej živote diametrálne odlišné. V práci vystupovala ako seriózna, profesionálna a sebavedomá žena, ktorá vzbudzovala rešpekt ale v osobnom živote to bolo niečo iné. Túžila po láske. Hľadala toho pravého ale roky skúseností z práce, to množstvo rozvedených manželstiev, ktorých bola svedkom ju utvrdili v rozhodnutí, že sa nikdy nechce vydať. Videla, ako medzi sebou dokážu bojovať ľudia, ktorí sa niekedy milovali a povedala si, že ona si týmto nechce nikdy prechádzať.
Spomínaný mladý muž bol bývalým manželom jej bývalej klientky. Áno, vyhrala tento prípad a súd ich manželstvo rozviedol. Aj keď práve ona mohla za to, že sa z neho stal opäť slobodný muž tak pozvania na obed alebo spoločnú večeru boli na takmer dennom poriadku. Aké svetlo by to na ňu vrhlo ako na osobu zastupujúcu druhú stranu ak by si s ním začala? Nevyzeralo by to vôbec dobre. Jej ťažko vybudovaná kariéra a povesť za to nestáli.
YOU ARE READING
The girl he left behind [SIDNEY CROSBY FF]
Fanfiction"To ty si ma nechala odísť!" brunet o čosi zvýšil intenzitu hlasu a s pohľadom plným hnevu no zároveň aj zúfalstva hľadel na ženu pred sebou. "A čo som mala tak podľa teba robiť? Nechať ťa zahodiť šancu, ktorá ti umožnila robiť v živote to, čo milu...