Pohled Lukáše
Dostalo se ke mně, že je Deny v nemocnici. Došlo mi, že to asi bude moje vina. Rozhodl jsem se ji rozveselit. Šel jsem do nemocnice a zeptal se na její pokoj. Chtěli vědět kdo jsem a jaký k ní mám vztah. Řekl jsem logicky: Lukáš Trojan, 20 let, přítel. (Jak asi tušíte, ano jsem bratranec Pepi, tedy Artixe) pustili mě na její oddělení.věděl jsem přesně co chci udělat a tak jsem šel rovnou do sesterny. Našel jsem si mladou sestřičku, která vypadala, že nikoho nemá. Měla i hezkou postavu a navíc tam byla sama. Šel jsem za ní.
,,Dobrý den." Řekl jsem jí a čekal jak je mě zareaguje.
,,Dobrý, co potřebujete?" Byla jako jahoda, taková malá červená a roztomilá. Možná to bylo tim, že jsem si vzal vyztuženou mikinu, která mi dělala svaly😎.
,,Chtěl bych s vámi do soukromí. Potřebuju si o něčem promluvit😏.
,,Ehm.. jistě proč ne?" Začervenala se
a vedla mě dovnitř.
,,Co jste potřeboval?"
,,Prosím tykejme si, já jsem Luky."
,,Jasně, jsem Sandra." Kouzelně se usmála.
,,Tak Sandro, potřebuju abys zatáhla rolety u pokoje číslo 7. Šlo by aby tam nikdo nemohl?"
,,A co za to?" zpiklenecky na mě mrkla
,,Jak co za to? Chceš snad abych ti ukázal proč?" začal jsem bejt nadrženej a tak jsem si sedl a posadil si ji na sebe.
,,A to je co?" Měla super prdel a jak tak ne mně seděla tak se mi z ní postavil.
,,Aha... nic neříkej poznala jsem to." uculila se. Začala mě líbat. Líbá úžasně vracel jsem jí to po chvíli jsem přešel přes krk a pokračoval k výstřihu. Velký kozy😏. Ona se otočila a udělala mi cucflek. Pak mi rozepla poklopec a ohrnula trenky. Začla mi ho honit a pak kouřit. Udělal jsem se do ní. Pak se odtrhla, rozmazaná rtěnka a make-up. Díval jsem se zmateně, pak si stáhla triko, znovu jsem ji začal líbat a potom ji rozepl podprsenku. Ztáhla mi triko, mezitím jsem jí mačkal její vypracovaný kamarádky. Sundal jsem jí kalhoty a kalhotky. Začala mi rozepínat pásek a tak jsem jí začal mačkat i prdel. Odtáhla se aby se nadechla, využil jsem toho a vzal si do huby její kozu.
Dál to popisovat nebudu. Všichni víte co se stalo, prostě jsem jí vojel😎😎😏.
Byla dobrá, ale na Deny a její postavu to nemá. Pak jsem si to uvědomil. Co když se se mnou rozejde? Nebudu mít takovou prcinu v posteli. Zeptal jsem se kde najdu její pokoj a šel k Deny. Ta už vám řekla co se stalo, jenže poté co jsem jí dravě líbal, vám to už popsat nechtěla že? Celá ona, nechce se podělit o to jak je dobrá v posteli... vohnul jsem si jí o lůžko. Vím jsem neúnavnej, ale tak to hold je. A samozřejmě jsem měl radost z dítěte👶.
#477slov
ČTEŠ
OBĚŤ
Fiksi Penggemar,,To je ta děvka!" Ale co když vlastně není? Co když to z ní udělali předsudky a ona vlastně jednom potřebuje pomoc? Kdo jí tu pomocnou ruku podá? Není už pozdě? Chytne se jí vůbec, nebo se na nohy postaví sama? Pozn.: Knížku jsem psala asi ve 13 l...