O několik týdnů později
Pohled Deny:
Už je to pár týdnů, co vím, že budeme mít miminko. Před chvílí jsem se vrátila z ultrazvuku.
A víte co? Budeme s Lukym pořádat party, kde oznamím všem pohlaví miminka. Moc se těším, Lukáš je od té doby, co jsem byla v nemocnici milejší. Opravdu se na maminko těším. Do školy už nechodím, stejně jsem na to poslední dobou kašlala. S Elou se scházíme dvakrát do týdne, aby jsme si sdělily novinky.
Pohled Lukáše:
S Deny budeme pořádat odhalení pohlaví párty. Já mám jasno, chci holku. Ano, jsem hodně velkej úchyl, ale já chci prostě šu*at víckrát za den a navíc by mohla moje dcera mít postavu po tý prcině v mojí posteli😏.
Jestli to bude kluk tak really, co budu dělat? Je mi jasný, že se to tý mý děvce nebude líbit, ale tak co? Zamknu si ty dvě kundi*ky doma a budu pr*at 24/7.😏😋
Den párty odhalení pohlaví:
Pohled Deny:
Luky šel koupit něco k jídlu a jelikož si pozval kámoše, tak chce i ,chlast'(samozřejmě pít nebudu).
Přijela moje láska s jídlem i pitím, začal mě líbat a poprvé řekl, že se na dítě těší. Mám z něj radost, je to s ním den co den lepší.
Pohled Lukáše:
Za chvíli to začíná, konečně poznám svojí budoucnosti. Volá mi můj ,brácha'( jak by řekly holky:BFF), Raien.
R: čau Bro jak to jde?
Já: čus je to ok, ty?
R: ale jako, kdyby nebyla tvoje party tak nic moc, ale víš co bude chlast, takže v tom něco vidím😏.
Já: ok ok, taky si dneska vrznu a to hned několikrát, pozval jsem tam pár hodně lehkých holek, takže víš co😏.
R: jasný brácho, takže tu gumovou svini(kondom) si mám brát?
Já: jasný kamo, ty bys šel na párty bez kondomu?
R: s tím tolik necítíš, jak moc je vlhká 😏. A ty budeš pr*at i když máš mít dítě?
Já: vždyť mě znáš voe, jsem s ní jen kvůli tomu, že je dobrá. Jsem děvkař voe😜.
R: jasný chápu tě s těma ku*wama jsem na tom stejně, ale ony se po tom nesložily ve škole
Já: Jdi do pr*ele debílku! 😂
R: čus čus Bro 😂
Já: cs.
Konečně to začalo, všichni si berou muffiny s polevou barvy, podle toho jaký si myslí že to bude pohlaví. Ty muffiny jsou naplněný správnou barvou.
Pohled Deny:
Konečně je to tady, jsem tak ráda že to půjde ven.
,,Ku*waaa...!" Zaslechla jsem nadávat Lukyho. Šla jsem za ním a vzala si ho na zahradu.
,,Miláčku co je?"
,,Jdi mi ku*wa z očí!" Měla jsem v očích slzy, přišla jen Ela, která mě hledala, to znamená že to naštěstí nikdo neslyšel.
,,Co tady vy dva děláte, pojďte oslavit toho vašeho CHLAPEČKA!"
,,Ty jdi taky do p*či!"
,,Co? Vy jste se pohádaly v den odhalení dítěte? Jste na hlavu? chudák kluk." Dokončila Eliška a objala mě, ,tys' jí zas znásilnil? Ty jseš fakt debil."
Pohled Elišky:
Šla jsem jim popřát k chlapečkovi a v turánu jsem viděla Deny jak vede někam svýho milence, slyšela jsem řev, běžela jsem tam. Deny měla skelné oči a tak jsem si to s Lukášem ujasnila, asi se na někoho naštval, a zlost si vybíjel na každým. Odvedla jsem si ho za roh. Ten exot byl fakt v pr*eli.
Pohled Lukáše:
Já nebudu mít dceru. ,,Ku*waaaaa...!"
Jsem strašně nas*anej. Přišla ona ta co mi toho spratka má přivést na svět, musím jí donutit jít na potrat tak, aby mě nechala s ní dál spát a já to nemusel živit. Ku*wička moje😏. Přišla ta její kámoška, kterou jsem měl v plánu ožrat a ojet, ale to asi teď nepůjde, je na mě nas*aná taky. ,,Já toho malýho parchanta nechci!" Řval jsem na její kamarádku. V duchu jsem jí chtěl ohnout o cokoliv v blízkosti, ale přišel bych o tu prcinu. ,,Ty debile!" Zařvala a utekla, když běžela, nadskakovala jí pr*el.
Přišel Pepa(Artix) s nějakýma klukama. ,,Čus, gratuluju kámo 😉." Řekl Pepa a já ho chtěl zabít za to že mi toho kida připomíná.
,,Zdar."
,,Chtěl jsem ti ukázat svý kamarády, je na čase 😂."
,,Nemusíš, toho znám. Pan Baxtrix, gratuluju k 780k😂😜.
,, Dík 💪. Já vím jsem hold dokonalej😎."
,,Haha, zas tolik nemachruj jo Štěpáne 😉." Řekl MenT
,,Srry Honzo." Řekl Štěpán.
,,A tady pan dokonalý" odmlčel jsem se a koukl na MenTa a pak se zasmál ,,Wedry s 600k!" Všichni měli záchvat smíchu, jen ,Honzovi' se to nelíbilo.
,,Haha vtipné." A dostal záchvat taky. ,,Jinak, vím že je to dávno, ale... máš hezkou prdel, když sedíš na koni." Vyprskli jsem smíchy nad svýma myšlenkama😀. ,,Já myslel že máš holku.'' řekl a vykoukl na mě další, toho jsem si doteď nevšiml, byl to House. Dobrá nálada mě přešla a já jen řekl.
,,Dík Pepo, žes' mi je představil. KONEČNĚ 😉." a odešel jsem.Tak tady bych to pro dnešek uťala. Díl je delší, jako omluva za mou neaktivitu. Nebudu se vymlouvat na známky, čas nebo cokoliv jinýho, prostě lenost, ale taky když jsem se odhodlala, tak jsem zapomněla co jsem chtěla napsat. Takže tolik k tomuto dílu a děkuju, že to čte aspoň tech plus mínus 30 lidí co to čte a asi tak 22 stálých čtenářů.
#895slov
ČTEŠ
OBĚŤ
Fiksi Penggemar,,To je ta děvka!" Ale co když vlastně není? Co když to z ní udělali předsudky a ona vlastně jednom potřebuje pomoc? Kdo jí tu pomocnou ruku podá? Není už pozdě? Chytne se jí vůbec, nebo se na nohy postaví sama? Pozn.: Knížku jsem psala asi ve 13 l...