#2 ✔️

384 14 0
                                    

Pohled Deny
Je pátek a já jsem 'překvapivě' naštvaná na budík, že musí zvonit.
,,Deniso, vypni ten zasranej budík, kurva!"
,,Ježiš, se hned nezblázni." zavolala jsem na něj zpátky a vypla to, proč musí všichni být hned po ránu tak hluční?
,,Já ať se nezbláznim!? Děláš si prdel!?" Řekl a rozběhl se z kuchyně do ložnice, v ruce pásek a na obličeji výraz 'ani slovo'. Okamžitě jsem zmlkla a nasadila prosebný výraz, nechci vědět, co by se stalo, kdybych se teď rozhodla odporovat.
,,Tak jsi hodná," řekl s úšklebkem ,,nechceš, aby se opakoval včerejšek, že ne?"

Flashback:

Sedím na gauči a koukám na Netflix. Lukáš přijde domů z práce a jen z jeho kroků jsem poznala, že je pekelně unavený, to nikdy nekončí dobře...
,,Pojď mi kurva pomoct!"
,,Už jdu lásko, jen mi dej minutku dopíšu větu." Říkám mu tak aby nebyl naštvanej hned co přijde domů. No, moc to nepomohlo.
,,Jsi pomalá, hejbni už do prdele!"
,,Už jdu."
,,Tak pohni prdelí!"
,,Co to máš kurva na sobě!?"
,,A není to náhodou moje věc, co nosím?"
,,Ani náhodou, ty blbko, tady doma budeš nosit oblečení, kvůli kterýmu budu nedrženej a mimo budeš zahalená, jasný!?"
,,Ne, budu si nosit co chci a kde chci!" už jsem byla naštvaná. Všechno, co se děje, se děje kvůli mojí postavě, kdybych měla horší postavu, tak jsem v klidu. Ale on chce jen sex!!!
Přiběhl za mnou a v ruce držel pásek. Najednou měl síly a energie na rozdávání. Páskem mě začal mlátit dokud jsem nebrečela o slitování, pak mě svlékl a donutil mě k sexu, prakticky mě znásilnil. Všechno se ale dělo na zemi a tak, že se to líbilo jen jemu. Po další noční můře týdne jsem měla pár modřin a krvavé škrábance od pásku a dlaždic.

Konec flashbacku

Rychle jsem se oblékla a běžela do školy. Vzala si učebnice a letěla do učebny.

Pohled Elišky
,,Á naše kurva se vrátila." Řekla výsměšně Klára, barbie naší třídy, která spala s každým.
,,Haha ty máš co říkat!" Křikla jsem na ní. Dany už tyhle narážky docela dobře snáší, ale dnes ji to extrémně vykolejilo.
,,Jé a tobě zrovna dorazily krámy, co?" Řekla Klára uštěpačně. Věděla jsem, že na nic takového nesmím reagovat, potom by vznikla další hádka a to není nic, co bych já, natož Deny, právě teď otřebovala.

OBĚŤ Kde žijí příběhy. Začni objevovat