Pohled Deny:
,,Ty jsi fakt debil!" slyšela jsem Elišku jak zařvala na Lukyho.
,,Co je Eli?" ptala jsem se jí.
,,Je mi to líto Deny."
,,Cože? Jak to myslíš?" běsnila jsem.
,,Ať ti to řekne sám." odešla.
Slyšela jsem jak tam něco Lukáš brblá, ale to mi bylo celkem volný. Šla jsem zpět na oslavu a neřešila to. Potkala jsem někoho, koho jsem nikdy neviděla a tak jsem šla za ní. Byla to holka, bruneta a někoho hledala.
,,Ahoj."
,,Ahoj, asi ma nevieš, som holka Lukášova briatranca. Luci, alebo Koki." (Sorrka neumím slovensky 😂)
,,Těší mě Luci"
,,Ma tiež."
,,Hledáš někoho?"
,,Áno, svého priatela. Pepu, tedy Artixe."
,,Aha a někdo s kým jde a znám ho tady je."
,,Išel s ním treba MenT, toho by si mohla veděť."
,,Ehm nevím." Řekla jsem to celkem provinile.
,,Dobre, toto je Pepa. Ty sa moc na YouTube nevyznáž že?" Ukázala mi fotku.,,Ale lepšej podle této společné fotky."
Z ig: @kokijekul
,,Jo, toho jsem někde viděla, pojďme ho najít."
Šli jsme ho hledat a trvalo to poměrně dlouho.
Pohled Lukáše:
Ještě jsem si sám pro sebe řekl, že jí dneska stejně vojebu a odešel jsem na druhou stranu než ona. Vylovil jsem kondom z kapsy, abych neryskoval dalšího fakana na krku a kráčel jsem si to k menšímu baru, kde už seděl Raien a líbal se s nějakou random kurwičkou, která byla trochu napitá.
Ta si mě všimla a odtáhla se, neviděl jsem jí do obličeje protože utekla.
,,Co to bylo Bro? Proč zdrhla?" Byl jsem celkem překvapenej.
,,Nějaká Sára." Meknul rameny, ale já vím jen o dvou Sárách tady. O Honzovo Sáře a mojí bejvalej, která se z rozchodu zhroutila, respektive jsem jí ojel a odkopl. Asi pětkrát. Ale ona to stejně brala jako vztah.
To znamená že to neuložený číslo co mi furt volá je ona.
,,Jo jedna z mých opakovaných kurew, tak to chápu že utekla, ale jako že víš jméno?"
,,Ojel jsem jí už asi sedumkrát 😂." ,,Aha tak to je vážný vztah, viď?"
,,Si piš voe." Začli jsme se tlemit jak volové.
,,Ahoj lásko"ozvalo se za náma.
,,Co to meleš za sračky, ty kurwo jedna?" osopil se na ní Raien.
,,Notak miláčku." Začala se po mně plazit.
,,Ty blbko, jestli sis nevšimla tak jsi na párty, která je kvůli mému synovi, tak zamnou nelez a nedělej že mezi náma něco je!" Křikl jsem po ní.
,,Takže jestli chceš šukat musíš jít do pokoje vpravo za barem, čekám tam kotě." Špitnul jsem jí do ucha. Proč? Stála za mnou Deny. A ta kurwa by mohla všechno zkazit.
,,Ahoj lásko, jsem ráda že jsme tě našly." Ozvala se za mnou Deny.
,,Ahoj brouku, proč jsi mě hledala?" Dělal jsem slaďouše, aby zapomněla na incident předtím.
,,Hladáme Pepu." Vykoukla za ní Pepovo přítelkyně Koki.
,,Jo tak ten šel s Kubou k baru, Luci."
,,Ďakujem pekně Lukáš." Řekla a odešla k baru.
,,Nepochlubil ses, že je tvůj bratranec youtuber."
,,Vždyť nesleduješ YouTube ne?"
,,Ale mohla jsem vědět, že za půl roku budu příbuzná s nějakou osobností."
,,Hej hej hej to už bude i svatba jo, borče?" Ozval se za mnou Raien.
,,Já jsem totiž přestal děvkařit víš?"
,,Aha tak to jo." Smál se Raien. Deny se zamáváním odešla a já mu drkl do ramene a ukázal na dvě kozatý a prdelatý holky u baru.
,,Jdem je ožrat a ojet?"
,,Já myslel, že už neděvkaříš."
,,Kokote" řekl jsem s úšklebkem a šel k baru. Pak mi to došlo já mám už tu jednu v pokoji😂😏.
Pohled Pepi (Artixe).
Přišla za mnou Luci a objala mě zezadu.
,,To kde si bol celů dobu? Hladala som ťa." Otočil jsem se abych na ni viděl.
,,Představoval jsem kluky Lukášovi."
,,Okey, a máme pre nich ten dárčik?" Hrklo ve mně, chvíli jsem se bál že zůstal v Bratislavě.
,,Jasně, neboj je to v autě." Máme pro ně kupón do dětského oddělení v ikee (od slova IKEA😂) a Lukášovi jsem koupil tajně banánový kondomy, protože vím že děvkař je pořád, ale je to super bratranec a proto to nikomu neřeknu.
,,Tak já iďem za Míšou( Housova přítelkyně)."
,,Jdi se bavit." Mrknul jsem na ní, ona mi to vrátila a odešla.
Pohled Štěpána (Baxe):
Hledal jsem Lukáše abych mu mohl pogratulovat k synovi. Našel jsem jen Deny a ta ho prej viděla u baru s jeho kamarádem. Našel jsem Raiena, pil vodku a na klíně mu seděla nějaká holka s výstřihem až bůh ví kde.
Nechal jsem ho být a šel za barmanem pro kolu, ano, žádný alkohol, řídím k Pepovi domu. Rovnou jsem se ho zeptal na Lukáše, ukázal nějakou uličku za barem a poradil ať klepu a počkám na otevření dveří, kývnul jsem a odešel. Došel jsem ke dveřím a zaklepal.
,,Luky jsi tam? Tady Štěpán, můžu dovnitř?" Udělal jsem chybu? Ozvalo se jen
,,Ale notak." Od nějaké holky a
,,Počkej tady." Od Lukáše. Po chvíli otevřel dveře přišel ke mně a otočil zády, nevěděl jsem o co mu jde a tak jsem tak zůstal. Chyba. Zavázal mi oči a řekl že má překvapení. Uslyšel jsem jekot nějaký holky, jakoby to byla fanynka. A pak mě posadil na mokrou postel... Počkat co? Mokrá postel? Kde to jsem? Plná hlava otázek a žádná odpověď. Pak si sedl vedle mě a chytl mě tak, abych se nemohl hnout. Ucítil jsem jak mi povolil pásek. A sakra, to se mi nelíbí. Poklopec. Kalhoty pryč. Trenky pryč. Wtf? Co má v plánu? Vypadla mi důležitá věc byla tam před tím holka! A už je to tady. Honí. Kouří. Udělal jsem se. A zas to samý dokolečka. Pak asi po pátým cyklu se otevřely dveře a oba odběhli. Oblíkl jsem se a doufal že tam nebyl foťák, nebo něco takovýho, co by mě dostalo do virálních části internetu. Vyšel jsem ven a tam stál Lukáš.
,,Nikomu o tom neřekneš, jinak si tě najdu," řekl výhružně.
,,Jinak co jsi potřeboval Štěpo?" Už byl zase normální.
,,Nemám v plánu to říkat a chtěl jsem vám dát dárek, takže pojď, Deny čeká."
,,Jasný, jenže já musím ještě pro Raiena."
,,Ok čekám tady." Potom co odešel jsem zahlédl Deny. Proběhla za mnou a ptala se kam šel a kde byl řekl jsem že šel za kamarádem a byl někde pryč, že jsem ho potkal na chodbě. Naštěstí se na nic jinýho neptala.
Šli jsme a pak nás doběhl Luky.
Pohled Deny:
Štěpán, jak už jsem zjistila, že se jmenuje, s námi šel do hlavní budovy a do sálu. Čekali tam všichni s dárky. Začínalo to mými rodiči a končilo kamarády kamarádů příbuzných přes třetí koleno. Nedivte se ,že je neznám, protože přišlo spoustu známých i neznámých lidí.
#1102slov
Ahoj, tak já se po dlouhé době hlásím i tady na wattpadu. Došli nápady a energie. Nakonec když jsem se rozhodla psát, tak nebyla WiFi, takže tak. Děkuju za umístění
74. Artix, 307 přečtení a votes.😍
A ještě, kdyby někoho napadlo podívat se do mých seznamů toho co čtu, tak upozorňuju, něco jsem nedočetla a něco jsem četla třeba rok a půl zpátky. To znamená, že nemusí být přesně zařazeny 😉. Díky za pochopení 😂😂.
ČTEŠ
OBĚŤ
Fanfiction,,To je ta děvka!" Ale co když vlastně není? Co když to z ní udělali předsudky a ona vlastně jednom potřebuje pomoc? Kdo jí tu pomocnou ruku podá? Není už pozdě? Chytne se jí vůbec, nebo se na nohy postaví sama? Pozn.: Knížku jsem psala asi ve 13 l...