/- 20 -/

4.4K 220 62
                                    

Medya ile bu kurguyu bütün okuyan herkese selam👋
********************

Çetin

Parkta öpüşmemizden sonra oradan gitmiştik. Neyse ki şanslıydık ve bizi kimse görmemişti. İkimizde gülerek İlhan 'ın evine giderken telefonum çaldı.
Telefonu cebimden çıkarıp arayana baktım Senaydı. Hiç beklemeden telefonu açtım.

" Abi ben bugün Deniz 'de kalacağım "

" Tamam güzelim kal ama eğer bir şey olursa haber ver "

" Tamam haber veririm görüşürüz yarın "

" Görüşürüz "

Sena ile konuştuktan sonra İlhan beni ara sokaklardan birine ben neye uğradığımı şaşırmışken de yakalarımdan tutup beni kendine çekip dudaklarıma yapıştı.

Ben de hemen karşılık verdim. Öpüşmemiz gittikçe şiddetlenirken Ilhan benden ayrıldı ve gülümseyerek " Bu sabah kaçalım dediğini hatırlıyor musun? " diye sordu. Bende gülümseyerek " Evet " dedim.

İlhan " O zaman ne bekliyorsun gidelim hemen hem zaten kerem yok , hem de yarın okulda yok. Bir de sen telefonla konuşurken duydum. Sena da yokmuş. Bence bundan daha uygun bir zaman olamazdı " dedi sinsice gülerken.

" Motor mu? Araba mı? "

" Araba "

" Emin misin? "

" Evet eminim çünkü araba da sen uyurken seni izlemeye falan şansım oluyor. Ama motor da motoru sen kullanacağın için öyle bir şansım olmuyor "

" O zaman senin eve gidiyoruz "

" Evet bana gidiyoruz "

" Sonra ise ben seni kaçırıyorum "

" Ne demek seni kaçırıyorum. Hayır ya ben seni izleyecektim. Kabul etmiyorum. "

" Ama sevdiğim zaten hep beni izleyen sensin uyurken ya da ona benzer şeyler yaparken. Bırakta bir kere de ben seni izleyeyim. Bak eğer izin verirsen ben de fazladan beni öpme hakkı veririm sana "

" Of be tamam kabul "

" Ama bak sözünden dönmek yok "

" Tamam yok hadi gidelim bir an önce "

İlhan 'ın az da olsa sinirini almak nedeniyle " Dur ama ben bir şey unuttum " diyerek dudaklarına yapıştım. O da hemen karşılık verdi.
Galiba o az olan sinir de gitmişti şuan. Gülümseyerek öpmeyi bırakıp ayrıldım.

Ve içimden 'Şuan her şey çok iyi ve güzel olmasından dolayı umarım da asla bu güzel durum bozulmaz' diye geçirdim.
Ama ikimiz de çok iyi biliyorduk ki bozulacaktı.

Yani bu bizim aramızda ki ilişkimiz yüzünden olmasada okul yüzünden olabilirdi ya da başka bir şey yüzden ve biz de bu yüzden boş olan bütün zamanların tadını çıkarıyorduk.

İlhan 'ın evine gelince birkaç eşya alıp arabayla yola çıktık. Bedenlerimiz neredeyse aynı olduğu için de tekrardan benim eve giderek zaman kaybetmedik.

İlhan yolun biraz uzun olmasından dolayı bir süre sonra uyuya kalmıştı. Ona nereye gideceğimizi bile söylememiştim. Zaten gerekte yoktu. Gidince görürdü.

Bir saat ya da bir buçuk saat sonra sonunda istediğim yere gelmiştik. Arabayı durdurup yan tarafımda uyuyan sevdiğim güzel adama baktım ve arabadan çıkıp onun olduğu tarafa gidip kapıyı açtım.

İlk olrak 'Onu taşısam mı yoksa uyandırsam mı?' diye karar veremesem de bir süre sonra onu uyandırmaya karar verdim çünkü ne kadar aynı kilo düzeyinde olsak da taşıyabilir miyim emin değildim.

Bu yüzden onu uyandırdım ve beraber eve girdik. Eve uzun zamandır girmediğimiz için birazcık tozlu olsa da umursamadım. İlhan a baktığımda o da umursamıyordu.

Işıkları açtığım zaman ev aydınlanınca İlhan gözünü evde gezdirip " Ev bayağı büyükmüş. Karanlığa belli olmuyor. Ve sormayı unuttum da bu ev kimin? " dedi.

Küçük bir gülümsemeyle " Annem ve babamın evi yani daha doğrusu bizim eski evimiz " dedim. İlhan oturduğu yerden kalkıp yanıma gelip " İstersen beraber sarılıp uyuyabiliriz. Hem sen göğüsüme başını koyar uyursun. Hem de bu sırada ben de arabada izleyemediğim sevdiğim adamı uyurken hali yani daha tatlı ve güzel olan hali ile izlerim " dedi.

İkimizde gülümseyerek benim eski odama gittik. Odama geldiğimizde İlhan odaya bir süre göz attıktan sonra " Burası gerçekten senin mi odan? " diye sordu.

" Evet benim niye sordun ki? "

" Çünkü şuan ki odandan eser yok ve şunu sormayı da unuttum. Niye senin yatağın tek değil de çift kişilik? "

" Çok kötü yatıyordum o zamanlar ve mesela akşam normal yataktayken sabah kendimi yerde falan bile bulmuşluğum çok fazla bir şekilde oluyordu "

İkimiz de daha fazla konuşmadan yatağa girdik. Aynı konuştuğum gibi ben onun göğüsüne kafamı koyup kalp atışlarını dinledim ve kokusunu içime çektim. O da ben bunları yaparken benim saçlarımı okşayıp öpüyordu. Bir süre sonra zaten ikimizde çok geçmeden uyuya kalmıştık.

***********************
Yeter artık ya siz bana iyi ya da güzel desenizde ya da okunma sayısı artsa da ben yazamadığımı hissediyorum bu hikayeyi gerçekten.
Yaşları da 30 civarı olması yüzünden de çok zorlanıyorum of...
***********************
***********************
Sizi seviyorum bir sonraki bölüm de görüşürüz.
***********************

Yeni Öğretmen /BxB/(Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin