/- 19 -/

4.9K 222 75
                                    

Medya
( Kesinlikle dinleyin )
*************

İlhan

Bugün çok güzel geçmişti. Hepimiz çok eğlenmiştik. Ama bir şey benim canımı çok sıkmıştı. O da tabiki bizi bir türlü rahat bırakmamışlardı. Neyse ki şuan yanlızdık.

Ve benim evimdeydik. Kerem 'e sabah yaptıklarından sonra ceza olarak onu evden yollamıştım.
O da sanki bunu bekliyormuş gibi koşarak evden çıkmıştı. 'Nereye gidiyorsun?' diye sorunca da Toprak 'ın yanına demişti.

Ne kadar toprağa güvenmesem de galiba Kerem ile aralarında bir şey vardı. Bu anlaşılıyordu.
Aslında Toprak görünüşte gayet iyi bir insandı ama içi hiç öyle değildi.
Çünkü okulda ne zaman kötü bir şey olsa altından o çıkıyordu. O çocuğu hiçbir zaman iyi bir yaparken görmemiştim.

Ayrıca bu çocuk kendi annesinin sevgilisini bütün okula yaymıştı.
Kendi annesine bunu yapan bize neler yapmazdı. Benim korktuğum buydu.

Eğer şuan göğsümde kıvrılıp bana sarılan bu adam ile ilişkimiz öğrenilirse çok kötü şeyler olurdu. Ve ben bu olucak dediklerimin olması en istemediğin şeydi.

Ben bu olabilecek ve olabileceğinden korktuğum olayı düşünürken göğüsüme başını yaslamış sevdiğim adama baktım.
O da bana bakıp gülümsüyordu. Onun bu çok fazla olan tatlılığına dayanamayarak dudaklarından öptüm.

Hemem karşılıklı verdi. Bir süre ikimiz de sadece öpüştük. Fakat sonra sevdiğim adam benim bir anda üstüme çıkıp kıkırdadı. Çetin 'in sevdiğim bir özelliği de buydu. Nasıl yapıyor?
Bilmiyordum. Ama bir an çocuk gibi hatta çocuktan bile tatlı ve güzel olabiliyordu.

Elimi saçlarına atarken dudaklarımızı birkaç saniye ayırdım ve " Nasıl olabilir? " diye sordum.
Hâlâ yüzünde ki o düşmeyen güzel gülümseme ile " Ney nasıl olabilir? " dedi.

" Sen , bazen nasıl çocuklardan bile tatlı ve güzel olabiliyorsun "

" Ben mi? Ciddi misin? Herhal de şaka falan yapıyorsun. "

" Evet sen ve ciddiyim niye böyle bir şey dedin ki? "

" Çünkü aynı senin dediklerini ben de bazen senin için düşünüyorum. "

İkimiz de birbirimizin gözlerinin içine bakarken gülümsüyorduk. Bu garip bir hisdi. Anlamıyordum ne olduğunu ama güzeldi. Yani yaşayamadan anlaşılmazdı. Sonuçta iki kişinin de gerçekten birbirlerini sevmemesi lazımdı.

Çetin üstümden inip ayağı kalktı ve elini bana uzatıp " Hadi parka inelim zaten gecenin bu saatinde kimse yoktur " dedi. Uzattığı elini tutup ayağı kalktım.

" Bekle " diyerek odama gitti.
Birkaç saniye sonra tekrardan salona geldiğinde elinde kalın hırka vardı. Yanıma gelip " Hadi giy de gidelim " dedi. Elinde ki hırkayı alıp giydikten sonra evden çıktık.

Parka giderken ne kadar biz fazla kişi olmaz diye düşünsekte yine vardı birkaç kişi vardı.
Of be yine rahat davranamayacaktık.
Zaten yol boyunca el ele de tutuşmamıştık. Çetin park da en çok ağaç ve çimin olduğu yere gidip oturunca ben de onu takip ettim ve ben de onun yanına oturdum.

Çetin 'in bir an da elimi tutması ile şaşırdım ve ona döndüm. Döner dönmez göğsümü gösterirken " Burada uyuyabilir miyim? " diye sordu.
Ben ise ona hiçbir şey demedim. Tamam isterdim de ama şuan insanlar vardı.

Çetin yüzünde ki gülümseme azalırken başını omzuma yasladı ve " Peki şimdi sorun olur mu? " diye sordu.

" Olmaz tabi ki de göğüsümede de yatabilirdin niye yatmadın? "

" Çünkü fazla insanlara bakıp duruyorsun ve galiba biraz da istemiyorsun ya da korkuyorsun. "

" Saçmalama insalara baktığım falan yok benim ve göğüsüm de yatmanı da çok seviyorum ve çok istiyorum.
Ayrıca çok hoşuma gidiyorsun o zaman. "

" Peki neden ilk sana sorduğumda gözünü hemen parkta ki insanlar da gezdirdin. "

" Çünkü normal de hep başbaşa olurduk böyle zamanlar da ve rahatça davranıyorduk ama şimdi işte insanlar olunca biraz endişelendim sadece. "

" Kanıtla o zaman "

" Neyi? "

" İstemedigini ya da korktuğunu değil de bizim için endişelendiği "

Biraz düşündüm.
Nasıl kanıtlayabilirdim ki şimdi?

Aklıma gelen fikirle gülümseyip bütün park da yayılacak kadar sesli bir ıslık çalıp sevdiğim adamın dudaklarına yapıştım ve bayağı uzun bir süre de o sevdiğimin güzel dudaklardan ayrılmadım dudaklarımı.

*******************
Nasıldı sizce? Bence güzeldi yani ben sevdim bu bölümü içime sindi.
*******************
*******************
Sizi çok seviyorum. ❤❤😻😻
Bir sonra ki bölümde görüşürüz.🌈🌈
*******************

Yeni Öğretmen /BxB/(Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin