Medya 😻😻❤❤
( izleyin izleyin izleyin izleyin izleyin )
**********************Çetin
İlhan 'ı kahvaltıdan sonra istediğim yere getirmiş. Herşeyi anlatmış mesajı da göstermiştim ve şuan bir şey demesini veya tepki falan vermesini bekliyordum.
Ama hala bir şey dememişti. Kafamı göğüsüne yasladığım sevdiğim adama korka korka " Ne olacak yani şimdi? Ayrılacak mıyız? " diye sordum.
İlhan saçlarımla oynarken " Saçmalama ve böyle düşünme ayrılmayacağız. " dedi. Ne kadar içimde bir yerde nedense hep İlhan ile ayrılacağımıza dair bir endişe olsa da o endişeyi umursamamaya çalışıp sevdiğime sıkıca sarıldım. O da bana sarıldı.
Bir süre boyunca öylece olduğumuz yerde birbirimize sarıldık ya da sohbet ettik. Saat gitdikçe ilerlemeye başlayınca da ikimizde arabaya binip eve gittik.
Eve geldiğimde Sena yine Deniz 'de kalmak istediğini arayıp bana söyledi.
Ben de benim başımın etini yemesin diye tamam diyerek Sena 'ya izin verdim.
Ve daha fazla beklemeden yatıp uyudum.Kerem
Ders tarihti ve öğretmenim ise benim eniştemdi. Dayım da zaten müdür yardımcısıydı. Çok güzel değil mi? İçimden 'Acaba benden şanslısı var mıydı?' diye geçirdim. Fakat sonra düşündüm ve yoktu.
Yanımda oturan Emir kolunu omzuma atıp beni kendine çekti ve " Nerede kaldı bu tarihçi ya? " diye söylendi.
" Ben nereden bileyim lan "
" Müdür yardımcısının yeğenisin "
" Yani ne olmuş? Müdür yardımcısının yeğeniyim diye öğretmenlerin nerede olduğunu mu bilmem gerekiyor? "
" Of tamam sormadım say Kerem "
Bir şey demeden kolunun altından çıkarken gözlerimi devirdim.
Ayağı kalkıp tam camı açacağım sırada kapı açıldı ve içeri eniştem girdi. Daha doğrusu öğretmenim. Camı açıp hemen yerime oturdum. Birkaç dakika sonrada zaten hemen Cafer hoca derse başladı.Ders boyunca hem sınıfı hem dışarıyı hem de Cefer hocayı izledim. Nedense yüzü asıktı aynı dün dayımın yüzünün asık olduğu gibi.
Acaba bir şey mi olmuştu aralarında.Dersin bitmesine son 20 dakika kala hoca bizi serbest bıraktı.
Herkes bağırırken öğretmenim yani eniştem telefonda biri ile mesajlaşıyordu. Bu çok belliydi. Bir süre telefonla uğraştıktan sonra sınıfa sessiz olmasını söyleyip sınıftan çıktı. Hemen arkasından ben de çıktım ve onu takip ettim.Tabiki de dayımla beraber gördüm.
Fakat neden müdürün odasının önünde? Aklıma gelen şeyle kameraları umursamadan direk ben de müdürün kapısın önüne gittim. Ama dayımlar gibi içeri girmeyip kapıyı dinledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Öğretmen /BxB/(Bitti)
PovídkyOkula yeni gelen tarih öğretmeniyle müdür yardımcısının arasındaki kimsenin anlamdıramadığı o garip bağ