שכבתי במחסן כמו גופה. בהיתי בתקרה וניסיתי לפענח מה הרגע קרה. אריאל קם, התלבש ויצא מהמחסן בלי להגיד מילה. לא התאמצתי לקום לעצור אותו להתנגד. הופתעת, קפאתי, זאת אשמתי הבאתי את זה על עצמי הייתי צריכה לצעוק לבעוט בו יש לי את הכוח. רק היום הכוח עזב אותי.
אחרי שעתיים קמתי ויצאתי מהמסיבה מהשער האחורי. התחלתי ללכת ברגל לבית זה חצי שעה הליכה. כל הדרך הייתי ניראה כמו רוח רפאים קרה אדישה גופה מהלכת. אני מתה מבפנים. אנשים שהלכו ברחוב חצו לצד השני של הכביש כי פחדו ממני. הגעתי הביתה אבל למה יש פה ניידות? התחלתי לרוץ לבית ושוטר עוזר אותי. ״את לא יכולה להיכנס לאזור הזה״ אמר השוטר בעוד הוא דוחף אותי הצידה ״זה הבית שלי איפה אמא שלי?״ עוד לא שמעתי את התשובה וראיתי משהו מטושטש והתעלפתי. שמעתי קולות ואת השוטר מנסה לעזור לי אבל אז הכל השחיר.
״אמה איזה מזל שאת ערה ילדה יפה שלי הדאגת אותי מאוד חשבתי שאאבד אותך״ של מי הקול הזה? הכל ניראה מטושטש ואז אני מזהה. סבתא. אבל למה אני בבית חולים? מחוברת לכל המכונות האלה. ״מה את זוכרת ממה שקרה?״ שאלה אותי האחות לאחר כמה בדיקות. אני לא בדיוק יודעת לענות על השאלה ולאחר כמה דקות נזכרתי מה ראיתי לפני שהתעלפתי. אמא שלי שוכבת על הרצפה שהוורידים שלה נפוחים ומזרק על הרצפה. ״אמא שלי, מה איתה?״ סבתא התחילה לבכות ויצאה מהחדר אז מיד הבנתי את התשובה. מנת יתר והיא הלכה. לא ידעתי שאמי הייתה זקוקה לעזרה. ממה היא ניסתה לברוח? מהמציאות.
נרדמתי בבכי וחלמתי חלום. בחלום ראיתי את אמא שלי ואריאל עומדים מולי ונשמע רעש חזק ומחריש אוזניים. אמי מתחילה לברוח ואריאל רץ לעברי. למה אמי לא עוזרת לי. הכל משחיר ואני מתחילה לראות את כל הזכרונות שלי עם אמי. הטובים והלא טובים, המצחיקים והעצובים ולפתע גם כמה זכרונות עם אבא שלי. אני מתחילה לראות את אמא שלי נלחמת כמו פעם ומתחילה לוותר לאט לאט עד שאני רואה את הפעם האחרונה שראיתי אותה, במצב בו ראיתי אותה. אריאל מופיע ואז קול נשמע ״ בגלל מה שעשיתי את גם תגיעי למצב של אמא שלך?״.
התעוררתי בבהלה. ״אמה את לא יודעת איך דאגתי איך את מרגישה?״ בלה גם באה לבקר. כשראיתי אותה התחלתי לבכות. ״אל תדאגי אני יודעת שזה קשה אני פה בשבילך״. התחלתי לספר לה את כל מה שקרה. היא התחילה לבכות ולחבק אותי חזק דיברנו לא מעט על איך להתמודד עם מה שקרה אבל איך אפשר להתמודד? סבתא נכנסה ונתנה לי חיבוק חזק. "אני יודעת שזה לא הזמן הנכון להגיד את זה אבל תצטרכי לבחור איפה לגור ולחיות את חייך.״ אבל איזה עוד אופציה יש לי חות מלהתגורר עם סבתא שלי? ״אבא שלך פה״.
YOU ARE READING
המשחק
Mystery / Thrillerאמה נערה בת 16 חיה עם אמא שלה בלבד. הן עוברות לשכונה קטנה בתל אביב ואמה צריכה להסתגל לחיים חדשים, בתיכון חדש עם אנשים חדשים. היא פוגשת נערה יפה שהולכת להיות החברה הכי טוב שלה שתעשה הכל למענה. בנוסף, היא פוגשת מישהו, כנראה מהעבר, בניהם המצב רק מסתבך...