פרק 9

42 3 1
                                    

אדם הגן עליי ועל אריאל. ובגלל זה קיבל מכות אבל ממי? "אז ראית את האנשים האלה? ממי קיבלת מכות" אם הוא יודע מי הם, נוכל לפעול ולהפסיק את כל הבלגן הזה. אני יודעת שאריאל אמר שאם נקרא למשטרה זה הסוף של משפחתו אבל בטוח נוכל לחשוב על משהו אחר. "לא ראיתי אותם לצערי. הם הסתירו את גופם ופניהם. הדבר היחיד שאני יודע זה שהם שישה אנשים, ככל הניראה כולם גברים או נשים עם חזה שטוח. אחד מהם נותן את הפקודות. הוא היחיד שלא היכה אותי כי הוא לא אוהב לעשות את העבודה המלוכלכת רק מתכנן אותה". חייבת להיות דרך להפסיק את הדבר הזה. "אנחנו חייבים לדבר עם אריאל".

הגיע שיעור אנגלית וכרגיל התיישבתי במקום שלי ושל אריאל. אבל אריאל לא הגיע. חיכיתי לאיחור שלו אבל גם הוא התעכב עד סיום השיעור. "אריאל לא הגיע היום. אתה יודע איפה הוא?" שאלתי את אדם בחשש. מה אם קרה לו משהו? "את יכולה לראות פה" אדם העביר לי את הפלאפון שלו והינה. שיחת וידיאו מאריאל. לא רואים כמעט משהו מה שכן שומעים בבירור. יש שם ארבעה גברים לבושים בשחור. רגע, לא. שישה גברים. האם זה הם. אריאל! מה אתה עושה?! אם הם יגלו שאתה משתף את השיחה הזאת הם עלולים להרוג אותך! "אל תדאגי אנחנו על השתק" אמר אדם בלי שום חשש. כאילו זאת תוכנית שמתוכננת כבר שנים. "הם יכולים לגלות שזה מצולם! זה ממש מסוכן תנתק את זה עכשיו! לפני שיהיה מאוחר" התחלתי לרעוד מרוב פחד ודאגה. מחשבות רבות עוברות לי בראש. "רגע... בעזרת השיחת וידיאו נוכל להשיג את המיקום שלהם!" אמרתי בהתלהבות. עכשיו רק צריך לדעת מה לעשות עם זה ואיך להשתמש בזה. להזמין משטרה זה עדיין מסוכן. או שלא? 
"שילמתי לכם את הכסף למה אתם לא מפסיקים" שמעתי את אריאל מדבר אל האנשים האלה. הוא מנסה להפסיק את זה. "הכסף כבר לא מעניין אותנו יותר. מצאנו דבר יותר מעניין. המשחק. מעניין עד מתי תחזיק מעמד. אמה הזאת, אכפת לך ממנה לא?" השיב לו אדם גבוה עם קול נמוך, מלא בקעקועים ולובש חליפה. "זה מי שנותן את הפקודות" אמר אדם. "תיארתי לעצמי". אני חייבת לחשוב ולחשוב מהר. מה נוכל לעשות?
"איפה הם נמצאים? צריך שכולנו נשתף פעולה, נפעל נגדם." ניסיתי לגרום לאדם לפעול ולא רק לצוטט לשיחה. "אנחנו לא יכולים. הם הרבה יותר חזקים. הם רוב, ואי אפשר לערב משטרה. מה את מציעה שנעשה ?" יש בזה משהו. אין לנו מה לעשות. אבל חייבים לחשוב בטוח יש דבר אחד שיועיל. "זה פשוט מפגר להכניס את חברים שלי לזה. זה רק מסבך אותך יותר. כל עוד זה רק נגד אדם אחד, אני לא אמרוד כי אני חלש. אבל עכשיו גם לי יש קבוצה. אני כבר לא לבד. אני אתנקם ואתה תסבול. אני כבר לא מפחד מהמשטרה כי יש איתי מישהי שהוציאה את משפחתי מכל השקרים שסיפרו עלינו." לפתע אני רואה דרך שיחת הוידיאו את אפרת נכנסת. מה היא עושה פה ? היא הייתה עורכת דין של אריאל? אריאל מתחיל לדחוף אותה אחורה, לא ממש ברור למה ואז הכל מובן. יריות. מי ניפגע? הפלאפון נפל  ואי אפשר לראות כלום. ברקע שומעים סירנות ואני ואדם כבר עולים על הרכב ונוסעים מיד לפגוש את אריאל בתקווה שהוא חי.

המשחקWhere stories live. Discover now