Tento díl je trochu delší než ostatní tak doufám že se vám bude líbit ^^ Pewds<3
Ráno jsem se probudila, v první chvíli jsem nevěděla kde jsem, ale pak jsem si uvědomila ze ležím ve Felixovým klíně.
Asi mu bylo horko, držel mě svojí rukou za pas a já cítila teplo na zádech byl to jeho dech. V letadle byla koupelna no nevím jestli se tomu dá říkat koupelna no řekněme WC místnost se záchodem a umyvadlem, až jsem se zorientovala a uviděla WC místnost, lekla jsem se, už teď před ní byla hrozná fronta, ale potřebovala jsem na záchod a taky jsem se chtěla trochu upravit. Felix ještě spal a tak jsem se zvedla a Felixovu hlavu položila na svůj kabát, i po ránu vypadal krásně. Naštěstí se neprobudil, protože kdyby mě uviděl asi by skočil z okna. Pomalu jsem šla k WC místnosti, když v tom slyším poněkud povědomý smích!! Otočím se a vidím Susy, Amy, Lea a Agi. Závolám na ně "Ahoj holky!" úsměv na tváři nemohu schovat. Holky vyskočí ze sedadel a vrhnou se na mě, neberte to špatně, ale jsme nejlepší kámošky a dlouho jsme se neviděli. "Co tu děláš?" ptá se Susy. "Jedu do Švédska!!" řeknu nadšeně a poskočím si.
Všechny začneme poskakovat, když v tom přijde Felix a obejme mě za pas. "Ahoj, jak ses vypsala?" ptá se Felix a pohlaví mě povlasech. Holky jsou asi v šoky. Felix se na mě podívá a říká "Jdu se trochu upravit." Prohrábne si svou lesklou hřívu a jde směrem k WC místnosti, jde tak rychle že jsem mu nestihla říct ani ahoj."Kdo to byl?" ptá se Lea.
"To byl Felix." odpovím trochu zareženě. "Jak dlouho už jste spolu?" doplní Leu Amy. "Ještě jsme se ani nedali dohromady."řeknu a usměju se na holky. Susy stojí s otevřenou pusou a kouká na směr WC. "Je překrásnej." řekne Susy po chviličce. "Sis? A co ty a Ed?" zeptala jsem se a čekala na odpověď. "Máme spolu syna Teda." řekla s úsměvem a pohladila si bříško. "Čekáme malou Emmu." Tyjo, Susy jede pomyslela jsem si, ale řekla jsem jen "Hodně štěstí." Podívala jsem se směrem k záchodu a viděla že Felix se právě střetl s Edem, poznala jsem ho podle krásných zrzavých vlasů, já vím říkala jsem že mám ráda hnědovlasé kluky, ale Ed je vyjímka je krásný. Patří samozřejmě Susy a proto okamžitě přestanu o něm přemýšlet. Ed k nám mířil, už byl tu. "Ahoj holky... Eddie jsi to ty, páni porostla jsi." řekl Ed a pousmál se na mě.
"Ahoj Ede slyšela jsem o tom a gratuluji ti." řekla jsem upřímně."Jo díky."řekl Ed a podíval se na Susy. Pohladil si její bříško a potom se omluvil a odešel. Ed je náš dobrý kamarád a Susy má fakt moc rád jde to na něm vidět. Chvíli jsme si s holka má povídali a pak jsem se podívala na svoje hodinky bylo 9:00. Felix právě vycházel z koupelny. Jak dlouho tam byl? Aha, později jsem zjistila že Felix si sedl na nějaké jiné místo a prohlížel si Twitter. Prý mě nechtěl rušit...pff to tak aby představila bych Felixe holkám. Je 9:20 a letuška nás svým příjemným hlasem a ohlásí že si máme sednout, připásat a že za 20 minut přistáváme. Tak jsem se rozloučila s holkama a šla si sednout.
"Těšíš se až uvidíš Švédsko?" ptal se Felix s úsměvem....
Tento díl je poslední v letadle. Nemám moc času na psaní, tak doufám že se vám to i tak líbí ^^ Pewds<3
ČTEŠ
In the past //Felix Kjellberg
Fanfiction"Jeden let v letadle změní celý můj život, už dopředu vím, že toto dopadne dobře...."