,,No neklamala. Tebe nikdy," usmiala som sa. Poškrabkala som Vlka za ušami a tým skončila naša zvítacia rutina.
,,Teraz už len nájsť cestu , tohto zatratene hlbokého lesa!" zahučal Scott.
,,To nemyslíš vážne," venovala som mu pohľad, ktorý by mohol zabíjať: ,,v tomto lese sa vyznám lepšie, ako v dedine!"
,,Keď myslíš..." povedal, čo pre mňa znamenalo jednoznačne výzvu. Ak si taká dobrá, ako si myslíš, dokáž to. Dostaň nás z tohto bludiska stromov. Asi takto by som popísala jeho výraz. Dobre, ja mu ukážem, čo sa vo mne skrýva.• Vlkov pohľad •
Sestra bezchvostá sa niekde vytratila a Vlk ju musel vystopovať. Po ceste sa ešte vyváľal v blate a potom v rieke, aby sa zbavil ostrého pachu zlých bezchvostých. Vystúpil na breh, vytriasol si z kožucha vodu, sklonil hlavu k zemi, kde predtým cítil pach Sestry bezchvostej. Rozbehol sa tým smerom, kadiaľ aj ona bežala pred pár hodinami.
Bežal stále za jej pachom, zatiaľ, čo uvidel les s nízkymi stromami. Múdra to Sestra. Pomyslel si. Zlí bezchvostí tam už neboli. Bol tam len ich ostrý pach, ktorý tak dráždil vlčie nozdry, až si Vlk myslel, že mu očervenejú oči. Preto ešte viac zrýchlil.
Netrvalo dlho, kým sa dostal do vyššej časti lesa. Stromy tu neboli tak natesno a tak bežal ako víchor. Keď bol pach Sestry bezchvostej stále prenikavejší a prenikavejší, spomalil. Ucítil totiž, že s ňou boli ešte nejaký iní bezchvostí. Jeden mal podobný pach ako Sestra, ale ten druhý,... Ten nedokázal rozoznať. Nič podobné ešte necítil.
Išiel teda takmer krokom aby ich nevyľakal. Našlapoval potichu. Išiel po kroví, akoby bol s nimi. Sestra bezchvostá si ho všimla. Mala na tvári pobavený výraz, keď sa dívala, ako sa dvaja bezchvostí len tak rozprávajú. Vlk teda zastal, otočil sa a prešiel cez krovie. Dostal sa až na úroveň Sestry bezchvostej ale zostal v dobrej vzdialenosti. Rozbehol sa za ňou. Keďže ho čakala, nezhodil ju. Začala vydávať tie podivné zvuky, ktoré bezchvostí volajú smiech. Jej dobrú náladu jej Vlk oplácal vlčími bozkami a oblizovaním tváre. Niečo povedala v jej reči, zrejme dvom bezchvostím, ale ukazovala pri tom aj na neho. Asi niečo vysvetľovala. Bezchvostí ale ani okom nemihli. Až ten, čo páchol ako neznáme, niečo zakričal. Nebol to ten nahnevaný krik, aký používajú zlí bezchvostí. Bol to taký ten, vyzývavý, ten čo používajú mláďatá bezchvostích, keď sa vysmievajú a provokujú. Aj vĺčatá niečo také robia. Vlk sa tak hral so svojimi bratmi. Zacnelo sa mu za obyčajnými vlkmi. Sestra bezchvostá je tiež jeho Sestra, ale je iná. Nepozná vlčiu reč. Neloví ako vlk. Jedlo si pripravuje nad žeravým zvieraťom, čo tak pálivo hryzie. A nosí na sebe srsť a kožu s iných zvierat! Takto by Vlk mohol pokračovať ešte dosť dlho. Bolo tak veľa vecí, ktoré robí Sestra bezchvostá inak, ako vlci. Ale je to vlk.
Sestra bezchvostá sa vydala na čelo skupiny. Vlk šiel po jej boku. Bezchvostí sa za nimi rozprávali v ich jazyku. Sem-tam im na to Sestra bezchvostá niečo povedala, vzápätí bola opäť ticho. Vlka to trochu znepokojovalo. Oblizol jej ruku a ona mu venovala ten úsmev, ktorý by Vlk nevedel napodobniť ani za nič. A zasa kráčali v tichu. Tak došli na lúku, kde chodia so Sestrou na konci dňa. Ale teraz zišla viacej dole, než Vlkovi dovolila. Schmatol ju za rukáv a odmietal ju pustiť. Bál sa o ňu. Čo ak tam budú zlí bezchvostí. Čo ak ju zasa zoberú medzi seba a Vlk zostane sám. Nevedel.
Stále je držal za rukáv so strachom v očiach. Aj druhí bezchvostí zastali. Sestra bezchvostá niečo povedala ostatným a sadla si k Vlkovi. Vlk si sadol tiež. Položil jej hlavu na rameno. Ona si ho stiahla do objatia. Ľahla si na zem a únavou zaspala. Vlk nespal. Bol na stráži. Veď čo neurobí pre Sestru. Jeho poslednú rodinu.
Ahojte pri knihe, z ktorej viet vám odumrú všetky mozgové bunky!😨😂
Dnešná kapitola bola, ako ste si už asi všimli, zväčša z pohľadu Vlka. Čo potešilo asi hlavne jedného človiečika menom _tamkaa_, ktorý mi kúpiť paprika tyčinky from Lidl, ktoré ja konzumovať pri písaní dnešná časť (good language Soff👏👌).
A aby som nezabudla, pozdravujem Adellwolf! Prečo? Lebo môžem!Ahojky lodičky! 🚢/👠 (?_?)
YOU ARE READING
V objatí lesa
General FictionDeň, noc. Deň, noc. Tak sa to striedalo, pokým sa neodohral ten osudný deň... Pokým nestratila všetko... Pokým sa jej najlepším priateľom nestal les... Pokým si nenašla nového spoločníka k životu... #1 - luk---> 28.3.2019