tak a tady máš celé vysvětlení.,,
,, No takže uděláme to takhle. Jacku ty jdi do předu vedle mě. Hoši vy se posunete a Rose si sedne sem.,, ukázal tam kde jsem seděla už ráno ale tady pan Lucas je totiž úplně pojeblej a neunesl to.
,, Jo a ještě něco. Sebe ty dávej pozor na Rose i Lucase ale samozřejmě víc na Rose.,, podíval se drsné na Lucase.
Počkat odkdy mu já říkám Lucas? No to je jedno už je to zase Gibson. Nikdo nic neví jo. Pstttt.
Když Jack odešel všichni se posunuli já seděla u okýnka vedle Seba který mě hlídal. Jsem mu za to vděčná což je divný ale tak že jo.
Po Sebovi seděl Gibson. Pak Thomas a poslední James. Já si dala sluchátka a srala jsem na ně. Kluci si mě nevšimali a povídali si mezi sebou.
Samozřejmě to bych nebyla já abych neusnula. Hned po písničkách jsem usnula. Sama se divím že nemám hromadu energie, z toho všeho spánku a spím znova a znova.
Po dvou hodinách hodinách
,, Rose vstávají už jsme na místě, šup dělej.,,
,, Ještě chvilku mami, prosím.,, odpovím nějakému hlasu.
,, Ježiš Rose dělej, Dereck má blbou náladu.,, odhodlala jsem se a otevřela oči.Takže to nebyla noční můra, tohle všechno se mi bohužel nezdálo. Byla to krutá realita a přítomnost.
Radši jsem se zvedla a vystoupila jsem z busu. Světlo mě oslnilo. Když se mé oči zpamatovaly uviděla jsem velkou bránu. Do té vstupovaly děti a teenageři.
Vzala jsem si kufr z kufru autobusu a Vešla do velkého jakto popsat,, resort,, asi možná. Byli tam spoustu chatek. Víc jak 60 chatek.
Byli v celku velký jsem zvědavá na vnitřek. Potom tam byli asi další tři větší budovy.
,, Všichni pojďte sem rozdělíme vás do chatek,, zakřičel Dereck. Všichni překvapivě poslechli.
Začal od nejmladších. Ti měli chtěly od 1 do 13. Pak šli druhý nejmladší ti měli chovaly od 14 do 26, další měli od 27 do 39. Poslední věkové kategorie měli od 40 do 53. A poslední jsem byla já a moje kategorie. My měli chtěly od 54 do 67.Když řekli pořadí chatek a ským kdo bude u 4 kategorií všichni odešli. Naše kategorie (všude sama kategorie xd)
Byla úplně nejdál a byly nejblíž lesa, což já beru jako výhodu.Dereck začal říkat jména a čísla chatek jako to dělal u menších dětí. Amy Greens, Lilia Coppola, Jessica Stewart a Rosetta Anastasiya King chtěla číslo 66. Máme dobré číslo, to si dokonce možná zapamatuju.
Holky nejspíš už šli tak jsem se vydala taky. Snad to nebudou nějaké Barbie, to bych totiž nevydržela.
Byla jsem už u chatky 65 a začínala jsem být nervózní přece jenom vůbec nevím kdo jsou ony a jak to tu chodí.
Už jsem byla u chatky s číslem 66. Chytla jsem kliku a než jsem otevřela pořádně jsem se nadechla.
Otevřela jsem dveře a tam viděla 3 holky jak se hádají o postel. Hned jak mě zpozorovaly uklidnily se.
,, Ahoj já jsem Amy tohle je Lia a tahle zrzka je Jess.,,
,,Ahoj já jsem Rose.,,
Všechny ke mě přiběhli a obejmuli mě Já jim ho s překvapením vracela.,, Kde budu moct spát holky?,,
,, No vzhledem že všichni chceme spát tady ukázala na samotné posteli kousek od dalších dveří tak si můžeš vybrat jakou chceš ale my se nejdřív rozhodneme kdo bude spát tady,, odpověděla Jess.
,, Mám otázku proč všechny chcete spát tedy?,, ukázala jsem na postel.
,, Je nejblíž koupelně,, řekla LiaAha no já se rozhodla že si vezmu postel u okna je to také samotka. Pak už je tu jen manželská postel.
Cottage tour
Teď vám udělám prohlídku chatky aby jste se aspoň trochu z orijentovali.Takže když vejdete dveřmi dostanete se hned do místnosti kde jsou postele. Po levé straně budete mít manželskou postel, hned za ní je velká skříň. Úplně na druhé straně od vás je postel s oknem, ta je moje. Na proti manželské posteli je další samotná a ta má vedle sebe hned dveře do koupelny. V koupelně je sprcha, umyvadlo a záchod. Prostě normální koupelna.
Když vejdete ze dveří jakoby ven je tam malinká veranda(terasa) kde jsou stůl a židle.
To je celá naše chatka, je sice malinká ale v celku moderně zařízená. Takže se v ní dá přežít.To je konec Cottage tour.
Tak je tu nová kapča. Nebýt mé
kamarádky vyšla by až někdy příští týden. Tak snad jste rádi.
Ad
ČTEŠ
Proč Já?
RomanceNesnáším tresty. Tohle bude jen samej trest. Moje budoucnost bude záviset na moji spolupráci a šikovnosti. Jak mám asi spolupracovat s někým koho nesnáším a on nesnáší mě? Nějaká rada? Beru všechno. Snad nám to vyjde. A já se posunu ke své budoucno...