☁️Three☁️

29 1 0
                                    

Toto bude normální kapitola. Popis postav bude až v dalších kapitole možná dýl. Je to kvůli tomu že jsme na začátku příběhu a já nechci hned prozrazovat jaké postavy tam budou. A teď už k další kapitole.

.... hudbu co mi hrála do uší jsem usnula. Cítím jak začínám padat, ale nespadla jsem dvě silné ruce mě chytli. Já otevřela oči. Začínala jsem se rozkoukávat. Viděla jsem že jsme zastavili na nějaké benzínce. Všichni čekali až řidič otevře. Až teď jsem si všimla že na mých bocích jsou něčí ruce. Předpokládám toho na kom sedím a ten mě zachránil pře pádem na sedačku přede mnou.

Podívám se na jeho ruce a pak na něj, na tváři má zase ten samý rošťácký úsměv. V mém pohledu je naštvanost ale i vděčnost za to že mě chytil.

Řidič už otevřel dveře a všichni pomalu začali vystupovat. Já se chtěla zvednout ale Gibson na mě měl pořád ruce.

,, Můžeš mě prosím pustit?,,
,, Co za to?,, ostatní kluci z 5 se začali úšklebovat.
,, Nechám tě na pokoji.,,
,, No to jasný, já chci pusu.,,
,, Tak na to se ti můžu s prominutím vysrat.,, začal mi hrát do karet.
,, No dobře udělám to a ty mě pustíš.,,
,, Jo tak čekám.,, začala jsem se k němu přibližovat a zastavila jsem těsně u jeho rtů.

Až ted jsem si všimla jak krásný má oči. Bože Rose na co to myslíš. Je to nepřítel!

On začal povolovat. Já toho využila rychle jsem se zvedla a,, běžela,, jsem ven z autobusu.

Jsem skoro venku a slyším kluky z 5.
,, Ta ti to nandala.,,
,, Tak to jsi nečekal bro že?,,
,, Držte huby, pojďte jdem ven.,,

Po přestávce jsem si šla rychle sednou na SVOJÍ SEDAČKU nemyslím tím Gibsonův klín.

Sedla jsem si a čekala až ostatní přijdou a pojedeme. Do dveří vešli kluci z 5. Gibson šel jako poslední a nejspíš mě neviděl.

Všichni kluci se sedli a začali se potichu smát. Pak přišel vysmátý Gibson, ale hned jak mě uviděl mu úsměv pohasl.

,, Takže teď mám jako sedět já na tobě jo?,,
Já dělala že dělám něco na telefonu a že ho neslyším.
,, Hej blbko, dělej, nebo si na tebe fakt sednu.,, ani mě nehne debile.

Udělal to. Fakt si na mě sednul. Je těžkej jako prase váží určitě 3 tuny. Přestávala jsem dejchat. Sebastian si toho nejspíš všimnul.
,, Hej kámo, už zní slez, koukej jak je celá bílá a nemůže dejchat.,,
,,Ani mě nehne, byla to její volba.,, už mi začínalo být fakt hrozně.

Gibson se furt neuráčil zvednout tu svojí těžkou prdel. Už jsem to přestala dávat. Sebastian naštěstí zakročil.

,, Lucasi už z ní slez okamžitě.,,
,,Ježiš, klid ne. To jen dělá abych prohrál.,,
Sebastiánovi přetekli nervy a Lucase že mě strhnul. Lucas narazil do sedačky před námi až se ti dva co tam seděli otočili a začali se smát. Jen co ale viděli mě ztuhl jim úsměv.

Pohled Lucase
Sebastian udělal to co bych nečekal. Shodil mě z Rose a já narazil na sedačku před námi a ti magoři se mi začali smát. Pak ale přestali, nevím proč tak jsem se rychle otočil.

Byla úplně bílá a nevnímala. Začal jsem o ní mít strach.
,, Bro, je v pohodě? Není jí nic?,,
,, Lucasi takhle vystrašenýho jsem tě dlouho neviděl, neboj bude ale už na ní sedět nebudeš,, začala se probouzet, yes to je dobře.

Si říkáte jo v pohodě začíná se probouzet já budu mít jen bouli ale...

,,Kluci assi bbuuddu zvracet,, do řekl to a začal...... (všichni víme,popisovat to tady radši nebudu)

Dereck to zpozoroval a přišel.Málem se zhrozil. Jack tady blije já s boulí na hlavě a Rose celá bílá.
,, Můžete mi laskavě vysvětlit proč Rose je úplně mimo, má barvu jak mlíko ty máš na hlavě bouli jak balón?Jacka chápu to je u něj normální takže toho omlouvám ale vy dva mi to vysvětlíte,,

Nikdo z nás nic neříkal. Po minutě ticha se ozval Seb a já mu byl vděčný že to nemusím říkat já.

,, Derecku věc se má tak že Rose si neměla kam sednout a ty jsi ji řekl ať si sedne takže seděla asi hodinu na Lucasovi, spala a Lucas si s námi povídal takže bylo vše v pořádku. Po přestávce si ale Rose sedla dříve a nechtěla Lucase pustit no a on ji zasedl. Rose byla bílá a přestávala dýchat tak jsem Lucase shodil a on se bouchnul o sedačku před námi. Tu máš celé vysvětlení.,,

Tak tu máte další kapitolu. Snad se vám líbila.
Ad

Proč Já? Kde žijí příběhy. Začni objevovat