☁️Two☁️

29 1 0
                                    

Doposlouchala jsem další písničku a najednou už jsem neseděla, ale byla ve vzduchu než jsem se zpamatovala tak už jsem zase seděla, ale ne na sedačce nýbrž někomu na klíně.

Otočím se a vidím tam toho kluka jak mi bral sluchátka. Až teď jsem si všimla jak krásně měl oči. Hnědozelené kukadla si mě prohlíží a na tváři má úšklebek.

Hned se vzpamatuju a a stoupnu si. Na všech sedačkách sedí 5 kluků. Všechny si prohlédnu nejsou špatný ale prostě ne. Kluci jsou pro mě už hnus. Ne že bych byla lesba to ne, ale po mě zkušenosti jsem se kluků
,,odřekla,, . O tom někdy jindy.

,, Hej sedni si už, tady ve předu není místo. Já  budu říkat jména a vy bude říkat zde nebo tak něco abych věděl že jste tady.,,  zakřičel nějaký pan předpokládám že je to vedoucí.

Začal říkat nějaké jména................,,Rostta Anastasiya King?,, ,,Tady!,, ,, Dobře a už se sedni,, ach bože a kam asi když tady není místo. Podívala jsem se na něj je fakt hezký. Chlapeček si myslel že dostal ale já se nevzdám. Kouknu se na všechny a udělám věc, kterou nikdo z nich nečekal.

Sednula jsem si mu na klín.
,, Hej slez víš vůbec jak dlouho pojedeme?,,
,, Ne neslezu, neslyšel jsi ho?,, kývla jsem hlavou na to chlapa který furt říká jména.
,, Řekl mi ať si sednu že ve předu už není místo, tak jsem si sedla tak kde jsem seděla, a nevím jak dlouho pojedeme jsem tu po prvé jak si už asi zjistil. A to jsem jako tak těžká jo?,,
,, To neříkám jsi lehká jako pírko, ale moc sebou nemel,, a podíval se na svůj klín.,,

Mě hned došlo proč se nemám vrtět a hýbat, ale koho by nenapadl opak že. Počkám si ale na cestu.

,, Lucas Gibbs!,,  zakřičel ten vedoucí ale nikdo se neozval napadlo mě že to je někdo z kluků tady z 5.
,,Lucasi,, řeknu a otočí se na mě moje
,,sedačka,,. Bože má tak hezky jméno. Klid klid klid.
On se na mě tázavě podívá ale nestihnu odpovědět protože zase zakřičel vedoucí.
,, Lucas Gibson !!,, Lucas se hned zpamatuje ,,Tu jsem!,, zakřičí na zpět
vedoucí ho jen zpraží pohledem a pokračuje s dalšími jmény.

Zjístila jsem že ostatní kluci z 5 se jmenují Thomas, Jack, James a Sebastian.

,, Tak jsme tu všichni, pravidla se řeknou až na místě, to ale už všichni víte. Teď ještě k pravidlům autobusu. Zastávky jsou po hodině někdy dýl někdy dřív podle benzínek. Jak víte pojedeme asi 4 hodiny takže si koupíte nějaké pití a jídlo ale nerozlijte tu nic a ani nedrobte. Kdo má jídlo a pití z domu což u vás pochybuju tak si samozřejmě nic kupovat nemusíte. Další pravidla řeknu při cestě ať už konečně vyjedeme,,

Po této dlouhé přednášce jsem se zděsila. To jako fakt pojedeme 4 hodiny. Si dělaj prdel už teď mě bolí prdel a ještě k tomu ani nesedím na sedačce ale tomuhle debilovi na klíně.

,, Hej blbečku to jako fakt pojedem 4 hodiny +přestávky?,,
,, Toho blbečka si odpusť a jo přestávka trvá většinou 20 minut. Takže pojedeme dohromady zhruba 5 hodin a 20 minut.,,
,, To jako budu muset sedět celých 5 hodin na tobě?,, Gibson neodpověděl a věnoval se klukům.

Chtěla jsem si dát sluchátka a poslouchat písničky, ale došlo mi že sluchátka mi vzal Gibson.
,, Gibsone vrať mi ty sluchátka a rychle!,,
On se na mě podíval dal mi je a pokračoval znova s řeší s kluky.

Já to neřešila a sedla jsem si pohodlněji a dala si do uší sluchátka. Gibson se při mém pohybu napnul. Ale dělal přede všemi že nic.

Já to ale vycítila a začala jsem se pohybovat. K tomu autobus už jel a cesta nebyla zrovna rovná takže to mi pomáhalo. Gibson přestal mluvit a začal dýchat hlasitěji, já začala cítit že mě něco tlačí do zadku.

Vyhrála jsem. Tohle jsem chtěla. Podívala jsem se na Gibsona a on na mě. Z mého pohledu nejspíš vycítil že to bylo úmyslně. Naštval se a snažil se dělat že se nic neděje já už přestala a konečně se zaposlouchavala do písničky.

Začali se mi klížit oči i přes hlasitou hudbu co mi hrála do uší jsem usnula.........

Tak máme tu další kapču. Snad se vám líbí. Napadlo mě že  příští nebo po příští kapitola by mohla být o postavách. Já bych vám je tam popsala (vzhled, osobnost, atd..)
Děkuji že čtěte můj příběh.
Ad

Proč Já? Kde žijí příběhy. Začni objevovat