☁️Six☁️

12 0 0
                                    

....... ještě jednou dobrou chuť a vybalte si.,,

Když Dereck dořekl svůj dlouhý proslov všichni se rozběhli k výdejnímu okénku. My s holkama a dalšími normálními lidmy jsme počkali až se udělá místo. Proč se tak mačkat že jo. K obědu bylo něco jako špagety bylo to sakra dobrý. Myslela jsem si že to bude hnus, když jsme na táboře, ale ne bylo to fakt dobrý. Po jídle jsme šly s holkama do chatky. Všechny jsme spadly na postel. Ono se to nezdá ale ta cesta je unavná.
A to i když jsme spala.

S holkama máme vybaleno, takže se rozhodly, že mi ukážou areál, abych se tady prý neztratila. Od naší chatky jsme šly k jedné věští budově. To je prý klubovna zde se sejdeme za 15 minut. Víc mi holky nestihly ukázat, protože jsme se běžely převléknout. Amy si vzala kraťasy a tílko Jess taky, Lia si vzala tříčtvrťáky a tričko a já si vzala kraťasy sportovní podprsenku a na to volné sportovní tričko. Všechny jsme si vzaly botasky a šly jsme.

Před klubovou bylo už hodně lidí. Taky aby ne za 3 minuty tu mají být všichni. Všichni měli sportovní oblečení. Během chvíle se místo před klubovou naplnilo byl tu hrozný hluk ale Dereck si ticho dokázal udělat.

,, Ticho! Snad jste tu všichni. Jestli ne ten kdo tu není má problém. Teď podle kategorie což vy víte kdo jste je to jak to bylo v autobuse v jídelně atd.
1. kategorie půjde k ohništi 2.na plácek 3.do klubovny 4. k bráně na klády stromů ( no homo) 5. půjde do 1. sálu. Koukám že jste dobře oblečení, protože teď budete do 16:00 na těchto stanovištích a pak půjdete normálně podle vaše soukromého rozvrhu. Tak teď už opravdu běžte, chovejte se slušně!,, 

Ticho zkončilo všichni se začali odebírat na určená stanoviště. S holkama jsme se vydaly do 1. sálu, nevím kde to je ani jak to tam vypadá. Šly jsme po cestě od klubovny asi 200 metrů. Došly jsme k velké budově. Byla velmi moderní. Holky šly napřed já šla pomaleji vše jsem si to prohlížela. Bylo to tu krásné, večer jsem ještě zajdu a prohlídnu si to tu.

Doběhla jsem holky a šly jsme do toho sálu 1. Bylo tam spousta teenagerů. Je to obrovský taneční sál. Všude byly zrcadla. Bylo to super.

Do sálu přišel Dean. Vypadá tak na 30 možná míň.
,, Sedněte si do kruhu.,, všichni tak udělali.
,, Tak teď se začneme seznamovat. Každý řekne jak se jmenuje věk můžete i koníčky. Nejspíš začnu já, jsem Dean je mi 26, můj koníček je překvapivě tanec a hudba, ale také rád běhám.,, tahle to šlo dál až to padlo na kluky z 5.

,, Čau jsem Jack je mi 19.,,
,, Zdar jsem James a je mi taky 19.,,
,, Jsem Sebastian, ale říkejte mi Seb, je mi taky 19.,,
,,Ahoj jsem Thomas, je mi 19.,,
,, Nazdar já se asi představovat nemusím ne? Mě tu totiž zná každej.,, hádejte kdo to asi je
Ano Gibson.
,, Ne Lucasi, představ se, jsou tu nový lidi takže se představ.,,
,, No Bože jsem Lucas Gibson, je mi 19.,, pak to pokračovalo. Došlo to k nám.
,, Ahoj jsem Amy a je mi 18.,,
,,Ahojj jmenuju se Lilia, také je mi 18,,
,,Čau jsem Jessica, je mi 17.,,
,,Ahoj jsem Rosetta Anastasiya, je mi 17.,,

Jména všech jsem se snažila si zapamatovat, ale že by mi to vyšlo se říct nedá.
,, Tak děcka, teď si každý jděte tam kam máte. Gibson a Kingová tu zůstanou.,, Bože proč zase mi dva....

,, Tak snad víte že vy dva máte stejné rozvrhy. Rozvrh by tu měl každý mít jiný až na vás DVA. Tím že máte stejný rozvrh budete furt spolu a máte menší výhodu i nevýhodu.,,
,,Co tím chceš říct?,, Gibson mi vyfouknul moji otázku.
,, To že jak nejspíš víte na konci tábora bude soutěž a do soutěže si budete vybírat dvojice. Vy už ale dvojici máte. Vy dva spolu. Výhoda je že jak budete spolu uvidíte jak vás partner dělá různé kroky a styly. Nevýhoda že si nemůžete vybrat partnera a budete spolu ještě víc času kvůli zkouškám. Chatky máte blízko sebe kvůli tomu aby jste si byli co nejblíž a mohou se domluvit na zkouškách. Oba víte co se děje po konečné táborové soutěži ne?,,

Proč Já? Kde žijí příběhy. Začni objevovat