...Oba víte co se děje po konečné táborové soutěži ne?,,
Ne to fakt nevím. Dean se na nás podíval a když viděl, že jsme úplně ztracený,, Každá dvojce v táboře, ať je to malej tanečník, nebo jako vy už straší se zúčastníte soutěže. V soutěži předvedete 2 tance. Porota ve které budou i zástupci hudební akademie vás budou sledovat. Někteří z vás si možná vyberou, začnete studovat na škole plné tance, zpěvu, ale samozřejmě i s normálními předměty. Pro lidi co mají rádi hudbu, tanec je to ráj. Vůbec nepochybuji že zrovna vy dva tuhle školu neznáte. CHSM...,, oba dva jsem na něj koukali jak na zjevení mořské pany v maskáčích. CHSM je sen každého zpěváka, tanečníka...Jak nám dořekl vše odešel. Nechal nás tam stát a třídit si myšlenky. Jako první se vzpamatoval Gibson. Vstal a taky odešel. Necháme tam sedět samotnou v sále. Co od něj jiného čekat.
Ani ne za 5 minut mi přišlo oznámení na telefon. Za 10 minut mám být v sále 4 na taneční lekci. Rychle jsem si vzala flašku s vodou a telefon a šla jsem najít sál.
Sál jsem našla překvapivě rychle. Měla jsem ještě 3 minuty k dobru. Hned jak jsem vstoupila do sálu viděla jsem Amy aspoň někdo koho znám teda když nepočítám Gibsona. Do sálu vešla Mary.
,,Takže ahoj teď máme hodinu scéňáku. Nejprve k oblečení kluci budou mít černé tepláky s volným jednobarevným tričkem a holky černé kraťásky na tělo a volné tričko nebo tílko. Také počítejte s tím, že budete tancovat někdy bez horního oblečení. Samozřejmě holky budou mít sportovní podprsenku. Dále k párům. Páry vám rozdělím já a tak zůstanou do konce tábora. Nepočítám konečné dvojce do soutěže. Dneska vám už jen řeknu kdo ským bude. Pro dnešek to bude stačit. Holky jděte támhle na tu stranu a vy kluci na druhou. Vždycky zavolám jednu holku a oni potom i kluka. Amy a Seb. Říkala další jména. Rose a Lucas.,, Další jména už jsem neposlouchala. Odešla jsem pryč venku na mě čekala Amy společně se Sebem a něčemu se smáli. Když je tak vidím, tak by jim to hrozně slušelo.
S Amy jsme šli konečně na chatku. Před chatkou jsem viděla Seba s mojí flaškou v ruce. Úplně jsem na ni zapomněla. Ale kde ji vzal když jsem šla za Amy tak ji ještě neměl.
,, Rose to jsis nechala v sále přinesl mi to Lucas, že to našel u jeho mikiny. Tak jestli nevím čí to je.,,
,, děkuji jsi moc hodný Sebe.,,
Ten už mě ale nevnímal protože koukal na Amy a Amy na něj. Radši jsem odešla do chatky. Byla tam už Lia, naštěstí jsem chytla dobře holky. Všechny si rozumíme, nebo aspoň zatím. Přece jenom nejsme spolu ani den.Po chvíli přišla i Amy a Jess. Hnedka jsem si začali povídat. Koukla jsem na hodiny a zděsila jsem se. Už 20 minut máme být na večeři. Všechny jsme rychle vyběhli vstříc jídelně. Když jsme tam doběhli naštěstí tam nikdo z vedoucích nebyl. Rychle jsme si vzali večeři a sedly si k našemu stolu.
Po ani ne minute co jsme si sedli přišel Derek a řekl plán na dnešní večer. Bude táborák, ty co hrají na kytaru jí mají vzít a budeme zpívat a tančit u ohně.
Po večeři jsme se šly s holkama převléct. Já si vzala
Holky něco podobného a já ještě kytaru. Je sice stará, ale mě se na ní hraje dobře. U táborák už bylo celkem dost lidí, ale na lavičku jsme si ještě sedli. Když už všichni přišli mohlo se začít. Kytaru jsme tu měly jen 3 já, pak nějakej klučina a ještě Gibson. Lucy nám řekla písničku a my začali hrát. Ostatní zpívali. Když už museli jít menší děti spát začlo se i tančit. Vždycky si někdo řekl písničku a jeden z nás 3 ji zahrál, buď zpíval je ten jeden, nebo ostatní sním. Kdo nezpíval tak tančil kolem ohně.
Když se dohrála poslední písnička, uhasil se oheň a všichni jsme šli do chatek. Jako první jsem si koupelnu zabrala já. Po mě už, ani nevím kdo šel. Byla jsemtak unavená, že jsem si lehla a hned usla.
6:45 k nám přišel tak 14 letej klučina se stejně starou holčinou. Začali nás budit já vstala hned, protože jsem šla spát brzo, ale Jess probudit to byl nadlidskej úkol.
Když jsme se rychle všechny převlékli, běželi jsme na rozcvičku. Rozcvičku vedl Zack. Nejdřív jsme si dali 3 kolečka kolem tábora. Potom se protáhli a šli na snídani.
K snídani jsem si dala lívance s borůvkama. Byli sakra dobrý. Nechápu jak si někdo kůže stěžovat na jídlo na táborech. My ho tu máme skvělé.
Po snídani jsme si udělali hygienu a každý jsem šla na svoji hodinu. Já měla scéňák s Mary. Sál 4 jsem našla hned Amy tu nebyla. Možná se zdržela v koupelně.
Mary už přišla, hned po ní Amy. Any se omluvila, že ji zdržel Derek. Mary nic neříkala a hned šla k repráku a pustila tam písničku,,slip,,(choreokrafii máte nahoře, jen tak pro představu)
Po téhle hodině jsme byla celkem unavená. S Lucasem nám to celkem šlo, i když jsme spolu vůbec nekomunikovali. Mary pak každý pár okomentovala. ,, Rose a Lucasi musíte spolu začít více komunikovat a cítit toho druhého. Choreografii umíte skvěle, ale ten cit, ta vášeň tak mezi vámi nejsou.,, jak by mezi námi tohle mohlo být když jsem si ani neřekli ahoj tss. Já mu nic říkat nebudu.
Po hodině s Mary mám klavír. Ten uběhl rychle bylo nás tak asi 20. Po klavíru jsme měly oběd. Na obědě nám Zack řekl, že rozvrh hodin pro dnešek padá a budou se hrát hry. Jako fotbal, volejbal, vybika atd..
Já jsem byla nadšená těšily jsem se hlavně na volejbal. Vzhledem k tomu, že si nás rozdělí a každý bude hrát dneska jen jednu hru tak jsem doufala s holkama, že budeme právě na volejbale.
Na vývěsku dali seznamy lidí kdo co hraje, já s Li jsem byla na volejbale, Amy na vybice a Jess na fotbale. Netrvařila se moc nadšeně.
Jsem zpět, dnešní kapitoly byly trošku delší než normální. Snad tu se mnou ještě někdo zůstal a bude mě dál podporovat. Doufám, že se vám příběh zatím líbí a kdyby jste měly jakýkoliv nápad, co se tak může stát napište mi buď do zpráv
, nebo sem komentář. Ráda váš nápad využiju.
ČTEŠ
Proč Já?
RomanceNesnáším tresty. Tohle bude jen samej trest. Moje budoucnost bude záviset na moji spolupráci a šikovnosti. Jak mám asi spolupracovat s někým koho nesnáším a on nesnáší mě? Nějaká rada? Beru všechno. Snad nám to vyjde. A já se posunu ke své budoucno...