Evet sizinde düşündüğünüz gibi,zombilerden kurtulduk ve yeni bir sığınma yeri bulduk.Burası diğer yere göre daha korumalı ve daha güvenli.sanırım bir sorun olmazssa bundan sonra burada kalmayı planlıyoruz.Hepimiz çok zor şartlarda yaşamaya çalışıyoruz.Şimdi size yarım kalan hikayemi anlatmaya devam edeceğim.
Evde oturmuş neler olduğunu anlamaya çalışıyordum.Bu olanlar çok saçmaydı,ben ne yapacağımı gerçekten bilmiyordum saat 05.48 olmuştu.Camdan dışarı bakmaya karar verdim işin garip yanı dışarıda hiç bir ses yoktu herşey çok sakindi.Bu sakinlikten cesaret alarak yatağıma doğru geçtim ve uyumaya karar verdim.Ne kadar zor olsada uyumayı başarmıştım.Bir kaç saat sonra dışarıdan gelen siren çığlık sesleriyle sıçrayarak uyandım.Camdan dışarı baktığımda gördüklerime inanamadım.Olanlar aynen şöyleydi;insanlar insanlardan kaçıyordu.Evet şaşırdınız biliyorum ama aynen böyle oluyordu.Aralarındaki tek fark kovalayan insanların ağzından sıvımsı bir şeyler akması ve tuhaf hareket ediyor olmalarıydı.Gördüklerim karşısında çok ama çok korkmuştum.Evimde güvenli olduğumu zannediyordum taa ki o çığlıklar bizim aparmandan da gelene kadar...Hayatımda yaşamadığım şokları yaşıyordum ve hemen bulunduğum yerden uzaklaşmaya karar verdim.Arabamın anahtarını aldım,sırt çantama önemli ve kişisel eşyalarımı koydum hazırlandım ve evimden çıktım.Apartmandaki sesler kesilmişti bu sessizliği fırsat bilerek hızlandım.Tam apartmandan dışarı çıkıyordum ki yerde yatan bir komşuma rastladım.Yardım etmek istemiştim yanına yaklaştım ve ''Yardım edebiliri miyim?''diye sordum fakat yerde yatan komşumun benim sesimi duyar duymaz üzerime atlayacağını nerden bilebilirdim?Adam deli gibi beni ısırmaya çalışıyordu,bense ondan kurtulmaya çalışıyordum.Birden cebimde bıçak olduğunu hatırladım ve komşumun kafasına sapladım.Bunu yaptığım için gerçekten pişmandım ama yapmam gerekiyordu yoksa beni çiğ çiğ yiyecekti ve buna göz yumamazdım.Hemen komşumdan kurtuldum ve dışarıda bulunan arabama doğru yöneldim.Arabama bindim ve son sürat oradan uzaklaştım.Gördüğüm manzaralar karşısında binlerce kez şoka uğruyordum.Bu insanlara neler olmuştu böyle?İnsanlar birbirlerini yemeye çalışıyordu ve ben hiçbir şey yapamıyordum...
Bulunduğum bölgeden uzaklaşmıştım fakat nerede olduğumu bilmiyordum.Görünüşe göre bulunduğum yer sessiz ve sakindi.Arabamdan indim yanıma bir sopa aldım ve çevreyi araştırmaya başladım.Baya yürdüm ama hiç kimseye rastlamadım arazi ve bir kaç evden başka bir şey yoktu burada.Bir köşeye oturdum ve dinlenmeye karar verdim.Bir kaç saat sonra tepemde dikilmiş ve beni uyandırmaya çalışan dört kişi ile karşılaştım...