MUSTAFA'NIN İNADI AKIL HASTANESİ

23 0 0
                                    


Mustafa   odaya henüz girmişti ki  , Büşrayı  öyle görünce   manevi olarak  tam anlamıyla sarsıldı   , Büşra Babasını  öyle görünce  , nefret dolu  söylemlerini Bu sefer  ona yöneltti  , ama bunları söyleyen aslında Büşra'nın içinde olan
bir karanlık  güçtü .....
( kimleri görüyorum   pis kafir ) diyerek çirkin bir gülümseme ile  konuşmasına ara verir hemen Mustafa sinirlenerek   kızına sesini yükselterek  (  hemen bu saçmalığı kes , yeter artık   haddini bil ) der ..
Büşra daha da öfkelenerek  devam eder (  sus senin gibi aciz bir insana saygı göstereceğime  Cehennemin en dibinde yaşarım daha iyi )
İbrahim bunun üzerine  Duasını bitirip  Büşra'ya  sert bir şekilde (  hey şeytan   gideceğin yer orası   defol git bu kızın  bedeninden )  diyerek  tekrar dua eder  ... Mustafa babasına da sinirlenerek (  ya bırak ne cehennemi ne şeytanı  hepiniz
aklınızı kaçırmışsınız ) der ..... İbrahim  sinirlenerek   ( Haddini bil Mustafa    defol git kızına bir faydan  olmuyor böyle defol )  diyerek  ,  Büşra'ya dönerek dualarına devam eder ....
Rahime de çileden çıkmıştır kızı Kübra ile   bir köşede   ne yapacaklarını bilmeksizin   ağlmaya bir birlerine sarılmaya devam ederler ....
Büşra ( Mustafa  senelerdir  babalık yapmadın  sen var ya , o kadar  şerefsizsin ki   neler  yaptığını söyleğim mi  ha  ha ha  , Cafer'in Ailesine nasıl bakıyorsun , Muzafferi  ) Mustafa  artık canına tak ederek   kızının suratına tokatı atar ve ...
kızı dahada  çıldırmışcasına  , bağırmaya  ve bu sefer Arapça konuşarak  , yatağında debelenir .....
İbrahim  dahada yüksek sesle dua okumaya başlayarak , büşranın  kendine gelmesini  umar  .....
bir süre sonra Büşra'nın vücudu  daha fazla dayanamaz ve bayılır .....
SABAH 09:00
Mustafa ( bu kızın durumu iyi değil    bir arkadaşla  konuştum  ,  hastane işlemleri  için bize yardımcı olacak  ) Rahime  Mustafa'ya bakar ve  kızının akıl hastanesine yatırılmasına gönlü razı olmaksızın  isyankar bir şekilde  Mustafa'ya cevap verir  ... (  sen ne diyorsun benim kızım  hasta  falan değil  , görmedin mi  akşam olanları  )
İbrahim'de  söze  girer (  Mustafa oğlum sen nasıl böyle inançsız  oldun  ,  ben nerede hata yaptım   niye Allah isyan  ediyorsun , cinlerde bizim gibi )
Mustafa ( y kes babaya  o dediklerine sen ve )  Karısını ve kızlarını göstererek (  bunlar inanır  ) der  ... Aile içinde gergin anlar  tırmanmaktadır  .....
Kübra hıçkıra hıçkıra  ağlamakta  babasının   bu derece   katı oluşunu ilk defa görmekte ve  , çok korkmaktadır  .....  kahramanı  olan babası değişmiş midir  , yoksa o zaten hep böyle miydi  .....
Mustafa (  kesin artık  bende kızımın  iyi olmasını  istiyorum  , ama   iyileşmesi içinde  bu gün hastaneye yatacak  o kadar  .....) 
ÖĞLE  12:13   (X) HASTANESİ  RUH VE SİNİR HASTALIKLARI  BÖLÜMÜ 
Büşra  ve ailesi  istemese de  artık kendisi   hastanede tedavi altına alınmıştır  ..... Mustafa  ve ailesi  hastane koridorlarında koşuştururken  , onları   sabahtan beri izleyen biri vardır  ve oda onları takip etmektedir  ..
Mustafa  bu genç delikanlıyı  fark eder ve  daha fazla dayanamayarak  onun yanına giderek  ( baksana genç senin derdin ne sabahtan beri bizi izliyorsun  ?)  der 
genç  güler yüzlü bir şekilde ve yumuşak ses tonuyla  kendini  tanıtır  (  he benim adım Taner  ,  buraya yeni tayin oldum  , uzmanlık alanım  , psikoloji üzerine  , ) Mustafa   biraz yumuşayarak ve  merak ederek  ,  Taner'in   kendilerine yakınlaşma sebebini
tekrar sorar ...  (  hayırlı olsun da   bizden ne istiyorsun  ...?)
Taner (   bakın  kızınızın halini gördüm   ve anladığım kadarı ile hepiniz  perişan olmuşunuz ,   bilmiyorum   ama sizde  farklı bir şey var  ve  kızınıza  ben yardım etmek istiyorum  ,  sizi daha yakından tanımak istiyorum  , böylece  kızınıza yardımcı olabilirim ... )
Mustafa ( iyi de başında bir sürü doktor var  niye sadece senin yardımına  ihtiyacım olsun ki ? )
der ve arkasını dönerek ilerleyeceği sırada   Taner Mustafa'nın omzunu tutar ve  ( Bakın  benimde kız kardeşim vardır  , tıpkı kızınız gibiydi ve maalesef 5 sene önce kendisini kaybettik, Kızınız kardeşime çok benziyor ve ondan yardım etmek istiyorum  .... ) der
Mustafa duyduklarından sonra yumuşar ve gözleri dolmaya başlar ...  ( peki ne istiyorsun  doktor bey ) Taner ( bana izin verin hem sizin hemde Büşra'nın  yaşantısını inceleyim  ....) ,
Mustafa biraz düşür sonra  bu işin kızı için iyi olacağına  kendini inandırır ve derin bir nefes alır  sonrasında  Taner'in  teklifini kabul eder  ....
Taner ( çok teşekkür ederim Mustafa bey he bu arada bana Taner diye bilirsiniz .....  müsaadeniz olursa  en kısa zamanda   evini-zede geleceğim )
Mustafa'nın kafası karışmıştır ama ona da olumlu yanıt verir ...
Taner ( Büşrayı Merak etmeyin   onun ile en iyi şekilde  ilgileneceğim ) .....
AKŞAM YEMEĞİ   20:34
Tüm aile sessizdir , Rahime gözleri yaşlı  elinde kaşık ile  yemeğin üzerinde  dolaştırmaktadır ....  Kübra  ise  hala ağlamakta ve  ablasını  çok özlemektedir  ....
İbrahim  ve Musta'da üzgündür  ....
Rahime ( ah kızım   ay yüzlü kızım   şimdi çıkıp koşa koşa gelsen güler yüzünle  sofraya otursan hızlı hızlı kıtlıktan çıkmış gibi yemeğini yesen  , sonra biz sana baksak  , sen de  her zaman ki gibi bize dik dik bakıp , bir sorun mu var  desen ve gülsen  sonrada   dolu ağzıyla yarım yamalak konuşsan  karnım aç desen )
Mustafa  Rahime'yi sakinleştirmeye çalışır  ama Rahime Mustafa'nın  bu durumdan sorumlu olduğunu düşünür  .... daha sonra  Rahime dün gece Büşra'nın Mustafa'ya söylediği  sözleri hatırlar ...
Rahime ( Muzaffer kim Mustafa ?  Cafer  Büşra Sana  neden öyle dedi ? )
Mustafa  (ne bileğim Rahime  aklı uçmuş  , hayalden isimler saydı  .....  neyse  yemeğinizi yeğin  canım sıkkın zaten  )
GECE İLERLEYEN SAATLER   03: 11
Rahime evin arka bahçesine   sandalyesine  oturmuş sıcak çayını yudumlamakta  ve kızını düşünmekte ,  gözleri  yarı kapanır vaziyete gelince  , kızının sesi ile  tekrar  gözlerini açar  ,  etrafına bakarak kızını arar ,  az ileride    üzüm  bağlarının
olduğu yerde , beyaz kıyafetler ile   görür  .... Büşra o kadar  güzel görünür ki  ,  sanki cennetten  gelen bir huridir  .... Rahime  büyük  bir sevgi ile  kızına koşar  , ama  ona ulaşamaz san ki olduğu yerde duruyordur . Rahime kızım diye ağlamaya başlar  ....
daha sonra  kızı  tebessüm ederek  yankılı bir sesle  ( Annem  ben gidiyorum   kardeşim sana  emanet   ona iyi bak   )   
Rahime  (  nereye kızım  bırakma  beni bırakma kardeşini ) 
Büşra  arkasını döner ve yavaş adımlar ile   uzaklaşır , uzaklaştıkça üstünde ki beyaz elbisesine  kanlar damlar  gittikçe   her tarafı kan olur ve , sağında solunda iki kişi vardır  , deforme olmuş vücutları ile  Büşra'ya  eşlik etmektedirler  ...

HABİS RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin