GEÇMİŞİN KAYBI

15 1 0
                                    


KAZADAN SONRAKİ GÜN ÖĞLE SAATLERİ
Polisler  olay yerinde hayatını kaybeden  şüpheliler den  DNA  örneği
Alarak adli tıp kurumuna gönderirler ,  cesetler tanınmaz halde olduğu için bu gereklidir .
Eğer DNA sonuçları  ölen iki kişinin  Gülizar ve Taner olduğunu  onaylarsa .  soruşturma kapanacaktır ..
Soruşturmada  görev yapan  Ali  ve Cemil  de yakın arkadaşlardır  ..
Günün yorgunluğunu  atmak adına  ,  emniyete  geçmeden önce   bir cafede otururlar .
Cemil  Ali'nin   son  1 haftadır  çok durgun olduğunu bilir   , ve  yine  suratının   5,  karış olduğunu  görünce  arkadaşının  daha fazla  böyle  neşesiz oluşuna  dayanamaz ve  onunla konuşmaya çalışır.
Cemil ( kardeşim   kaç gündür  suratından  düşen bin parça  derdin varsa  anlat  biz silah  arkadaşıyız devrem  benden  saklama ?).
Ali arkadaşının yüzü ne bakar  artık oda  iyice dolduğunu  ve içinde kileri  en iyi  dostuna  anlatırsa  biraz da olsa rahatlayacağını  düşünerek   yavaş yavaş  nereden  başlayacağını bilemeyecek  konuya girer ..( Kardeşim   saklamak  değil ama  sadece   yersiz bir  düşünce benimkisi ,  biliyorsun   6 yaşındayken  evlatlık verildim  ,  o günleri hayal meyal hatırlıyorum  .. Yaşadığım korku  dolu  geceleri ,  yani eski  evdeyken   Gerçek ailem  ile  yaşarken  ,   Annem  mazlum biriydi    benden  iki yaş büyük   ablam vardı  ... Babam  ve  dedem   )
Cemil (biliyorum kardeşim    benim ailem de  beni  4 yaşlarımda  bırakıp gitmişti)
Ali ( geceleri  ablam  ve ben    çaresizce  sabah olsun  diye uykuya karşı  direniyorduk   hemen hemen  her gece   odamızın kapıları  sessizce açılıyor ve  siya yüzlü iri göz çukurları  olan  uzun boylu  varlıklar  baş ucumuzda  bizi seyrediyorlardı ,  biz ablam ile  korkudan  bir birimize   sarılarak  bütün bu  o korkunun geçmesi için  yalvarıyorduk  . Bunu  bir gün babam  duydu  Annem ile  büyük bir  kavga ettiler  ,   babam inançsız  biriydi  ,  bu  gördüğümüz  varlıkları  biz uyduruyoruz zannedip  bizi suçluyordu ,  Ablam  ise babam dan nefret etmeye başlamış ve içine  kapanmıştı  ,  ben ise  korkudan  babamla   göz göze  bile gelemiyordum  . Bir gece   odamda  yatarken  biri tarafından uyandırıldım  ..
Gözlerimi açmamla baş ucumda birinin dikildiğini  hissettim  ,  küçük  bir kız  çocuğu du saçları  up uzun  simsiyah  tüm yüzünü  örtüyordu  ...  Ben  o korkuyla   yataktan nasıl  fırladım  kaçtım  hatırlamıyorum ...  En sonun da babam    beni  psikolog bahanesi ile    esirgeme yurduna  verdi Annemin eli mahkum   ..
Büşra yani ablam  şanslı mıydı  o evde  kaldığı için bilemiyorum  ama  o kadar zaman geçti    ve ben  Ailemi  buldum  ama   onlar  beni çoktan unutmuş  ...
Bir kardeşim  var biliyormuşum  adı Kübra   )
Cemil  uzun uzun  dinledikten sonra   ne diyeceğini  nasıl teselli edeceğini  bilmeden  elini  Ali'nin  omzuna  atarak  (Bilmiyordum  peki  şimdi  ne yapacaksın   bilmiyorum  ama ben arkandayım kardeşim  ..)
Ali (  saol  kardeşim  hadi kalkalım   merkeze geç kalmayalım ..)
ÖĞLEDEN SONRA  MUSTAFALARIN EV
Mustafa'nın  babası   İbrahim   elinde  baltayla  evin içine  girer  Rahime'nin  meraklı bakışlarına aldırmadan  onun üzerine yürür ..
Rahime  Kayın pederine  neden öyle eve baltayla geldiğini  sorar ama İbrahim delirmişcesine  baltayı  sağ sola  savurup   duvarlara zarar vermeye başlar ,  Rahime   korkuyla  Hemen  Kızı Kübra'nın odasına  giderek  ,  kapıyı kilitler ,  Kübra Ağlayarak Annesine neler olduğunu  Sorar Rahime   de ağlayarak  kızına  sus işareti yapar ve sıkı sıkıya sarılır ,  bu sırada İbrahim Onların bulunduğu odanın  kapısına balta ile vurmaya  başlar .
Rahime  yalvarır  ( baba  kendine gel   Kübra  korkuyor  baba ne olur  )
İbrahim  bir kaç balta darbesi indirir ve  ses kesilir ....
Rahime  kızına  kıpırdamamasını  söyleyerek   kapının  balta darbesiyle açılan bölümüne  yavaş yavaş ilerler ..
Kübra Sessiz ce ( Anne  ne olur bırakma  beni  gitme  ne olur )
Rahime  biraz daha yaklaşarak koridoru gözlemeye çalışır  ,  ortalık  sakinleşmiş gibidir ...
Aklından kapıyı açıp  kızınıda alarak   hemen evi terk  etmek geçer  ... Ve  hızlı  bir  karar ile  bunu  uygulamak için  kızına gel işareti yapar ...
Bölüm 17 sonu 
Okuyan arkadaşların  gözlerine sağlık vermiş olduğunuz  emeğe zamana minnettarım  ...
Hikayem ile ilgili  yorumlarınızı  benim   hikaye  yazma mı geliştireceğine eminim  lütfen eleştiride  olsa  yorumu  esirgemeyin  ...
18. Bölümde  görüşmek üzere ... Sağlıcakla  kalın ...
METO KORKU HİKAYELERİ  YÖNETİM

HABİS RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin