KARANLIK GEÇMİŞ

17 0 0
                                    

Taner  bu yakını ile  uzun uzadıya  konuşmaya başlar  ,  ( Gülizar  yenge  buraya geldim ama gidecek hiç bir yerim  yok  . Çoktan deşifre olmuşumdur,) Gülizar  şöyle  kendin den emin bakışlar ile  Taner’i sakinleştirmek için konuşmaya karar verir, ( bak  Taner  biliyorum  yaptığımız  affı olmayan bir  günah  
Ama bunu hak ettiler  , o Mustafa  olacak alçak ve  onun yandaşı  Cafer   benim kocamı öldürdü , Cafer suçu üstlendi  içeride ama o Mustafa  hiç bir  şey olmamış gibi  yaşıyor ...)
Gülizar’ın  gözleri dolmaya sesi titremeye başlayınca  , bu sefer  Taner  onu yatıştırmak için söze devam eder...( Yenge  Ağlama  sakın  biz  yeterince üzüldük şimdi onlar  cezasını çekiyor  ,  hepsi  tek tek  geberecek  , Muzaffer’in ahını  kanını yerde  bırakmayacağız , sana söz verdim  ,  Mustafa’nın uyuşturucu sevkiyaçısı olduğunu  belgeler ile  ispatlayacağız  , )
Gülizar( biliyorum kardeşim  Muzaffer’in  senin ve ailenin üzerinde emeği  büyük  , seni kardeşi gibi severdi rahmetli .)
Taner ( bilmez miyim  yenge  )
Gülizar ( Taner burada  kala bilirsin   ,  benim   davam  var  büroya geçmem  gerek )
Der ve  konuyu  kapatmak ister  ,ve  arkasını dönüp  hazırlanmak  için  odasına yöneldiğinde  Taner  yenge  diye  seslenir , Gülizar  tekrar Taner’e döner  Taner (  bu gittiğimiz hoca  Mustafa  ve  ailesine  musallat ettirdiğimiz  cinler  seni de rahatsız  ediyor mu ? )...
Gülizar  evet   dercesine  başını yere eğerek ( Taner  korkma  sakın   güçlü  ol  her şey bitmek üzere ) deyip tekrar  arkasını dönüp  odasına yönelir .
Yarım saate sonra   Gülizar   hazırlanmış  ve  evsen  ayrılmak .üzere iken Taner’e bir soru sorar 
( sim kartını  kullanmıyorsun  dimi polisler ,  sinyal takipten  bulmasın  ?)
Taner   ( yok yenge  telefonla birlikte  attık yolda   diğer  telefonum  yanımda  )
Gülizar  ( iyi yapmışsın   ben bu gece   geç  gelirim   sen  kendi evindeymiş  gibi  rahat ol  bahçede güzel çardak yaptırdım  hava almak  istersen  ora da  takıla bilirsin )
Gülizar evden çıkar  Taner  evde   tek kalır...
Gece 23:00
Taner   uykulu   şekilde  televizyon izlerken  birden elektrikler  kesilir ...
Zifiri karanlığa gömülen  ev  Taner’i çok  korkutmaya  başlar  ,  ne yapacağını  bilmez , sadece  sakin kalmaya çalışır ,  hemen  ayaklanarak  ,  bahçeye çıkmaya karar verir ,  en azından   orada kendi bir nebze rahat  hissede bilirdi.
Bahçede  Üzüm bağı ile kaplı çardakta otururken   , mahallenin  geri kalanının ışıklarının olduğunu  fark eder ,  ( acaba  sigorta mı attı  diye içinden  geçirir kendi )
Ama  içeri girip aşağı mahzene girmeye  cesaret  edemediğin den   bahçede kalmayı  terci  eder ..
Dakikalar ilerler  , yorgunluk  ,soğuk ve  açlık  Taner’i  baya zorlamaya başlayınca  ,  korkusu  ve 
Dayanıklılığı arasında  kalır  ,  o bu karışık durumdan çıkmaya  çalışırken   bulunduğu evin sokağından  , polis ekibi  geçer ,  daha  sonra   polis ekibi  yolun  sonundan tekrar geri dönerek  ,  evin önünden bir kez daha geçer , Taner  artık  iyice endişelenir  , acaba  benimi  arıyorlar  ,   diye  kuşkuya düşer  ve   çaresiz   eve  girmeye  karar verir,  evin içine  girince  hemen Telefonunun flaşını açarak , mahzene yönelir  , içinden   ( bu varlıklar gene  gelirse  ?  Hadi Taner  ya polisler  bulursa off )  diye söylenir  ,
Ama  Çaresiz  merdivenlerden  mahzene  doğru  iner , aşırı derece de  tedirgin olan Taner biran önce  sigorta kutusuna  ulaşmak ister , bu sırada  mahzenin kapısı  kapanır ,  Taner  büyük bir korkuyla  basamaklardan  yukarı çıkarak kapıyı  açmaya çalışır ama  kapı nasıl sıkışmış  ise  açılmıyor , Taner   bağırarak  kapıyı yumruklar ,  sesini  kimselere duyuramayacağını bildiği  halde ,
Bu sırada   beklemediği bir şey   oldu  , kapının  diğer tarafına  biri  yada bir şey  güçlü bir şekilde  vurmaya başladı,  kim di  bu  garip homurtular çıkartan   biri  sesi ne erkek  nede  kadın sesi .
Taner korkudan bu sefer aşağı  doğru  iner ..
SABAH  09:34
Gülizar işini anca  bitirmiş  evinin kapısından  içeri  girerek  ,  salona doğru  geçer ,  ama ev de bir  Terlik  vardır  ,   farklı bir  hava  Gülizar  mahzenin  olduğu  koridordan geçerken  , hayatının  şokunu yaşar ve  güçlü bir çığlık  atar...
BÖLÜM 13  SONU ....

HABİS RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin