RESİMDE Kİ VARLIK

18 0 0
                                    


Rahime ağlayarak  uyanır ve , etrafına  bakar  ama gecenin bir vakti  , bahçede tek başınadır  , Anne  yüreği  gördüğü kabus , içine keder düşürmüştü  , huzursuzluk  damar da ki kan gibi  bütün vücudunu  dolaşmaya başlamıştı ....
Ama biliyordu ki Mustafa bu kararından dönmeyecek ti , zaten  bu  evde  Mustafa'nın üzerine söz söyleyemiyordu kimse  öyle ki babası İbrahim bile   , yeri geldiğinde   oğlundan  çekinirdi....
GECE : 02: 52  
Rahime odasına geçerken eşi Mustafayı telefonla gizli saklı  konuşurken görür ve  içine iyice kurt düşer  , acaba  bu saatte kimle konuşuyor ola bilirdi bu adam ? 
içinde ki tüm kuşkulara rağmen   ses çıkarmadan  üzüntülü bir şekilde   odasına yatağına doğru ilerler.....
GECE  03:03  İBRAHİM'İN ODASI  
İbrahim  odasında yatağının yanında ki koltukta  , oturmuş elinde  13 sene ölen eşi , Ayşe'nin  resmi   var , İbrahim    esinin resmi ile dertleşmeye başlayarak , göz yaşlarına  hakim olamaz .... ( Ayşe'm   seni çok özlüyorum  ,,,  yapamadım  sen yokken -
  oğlumuza  iyi bir  baba olamadım ,  sana verdiğim sözü  tutamadım  ) Ağlamaktan konuşamaz bir süre sonra  kendi biraz  toparlayıp kendi ile yüzleşmeye devam eder  ...( çok çok değişti Mustafa   oğlumuz  eskisi gibi değil )  hıçkıra hıçkıra  dakikalarca ağlayarak eşinin resmini  öper durur ...
biraz sonra  artık  toparlanmış  , olan İbrahim  resmi  yerine  tam yatağının karşısında ki duvara geri hasar ve  elini yüzünü yıkayıp  geri odasına gelir ,  Dualarını   okuyup  yatağına uzanır  ...
GECE 03:48  İBRAHİM'İN ODASI  
İbrahim henüz uykusuna dalmıştı ki   tanıdık  bir ses  duyarak  yarı uykulu gözlerini  açar , gözleri ile sağı solu yoklar  , ama henüz  ne olduğunu uyku sersemi  algılayamadı için üzerinde pek durmayarak  gözlerini  tekrar kapatır  ....
ama  bu durum fazla uzun sürmeden  yine aynı sesi duyar ve gözlerini açarak direkt , karşısına  bakar  ..... ses eşinin asılı duran resminin  olduğu yerden geliyordu....
  İbrahim  gözlerini  duvarda ki resme dikmiş  ,  boş boş bakınıyordu , tam bu sırada   resmin  her yerinden kan lar akmaya başlamış  ve eşinin  bakışları  değişmeye nefret dolu bir şekilde  , bakmaya  başlamıştır   ....
İbrahim  korkuyla yatağının  baş ucuna kendini çekerek  .  hemen  yanında ki  komodinin üstünde bulunan tespihi alarak  ,  Dualar etmeye başlar  ,
Resimde ki eşi   boğuk sesle   konuşmaya başlar  ( İbrahim   neden oğlumuza  sahip çıkmadın  ?     onu alacağım  senide alacağım , bu evde ki tüm lanetli  adem oğlunu alacağım ha ha ha ha )
İbrahim dehşet içinde titrek sesle  cevap verir (  sen benim eşim değilsin  , lanetli olan sensin  , Allah'ın izniyle   seni bu evden def edeceğim  cehenneme gideceksin  hey lanetli ) 
daha sonra  Resimde ki Ayşe gibi görünen  varlık resmin içinden çıkarak İbrahim'e  doğru  ilerler ,  hareket ederken  , vücudundan  kemiklerin  kırılma sesine benzer sesle çıkarmaktadır ....
hafif loş odada  İyice İbrahim'in  üstüne çıkan   Ayşe'nin kılığında ki varlık çok korkunçtur  .... yüzü porselen  gibi beyaz ve parlak gözlerinin yerinde  çukurlar  vardır kapkaranlık   ....
İbrahim  Hareket edemez  kısacası karabasan  durumu  yaşar  , sadece  göz kapaklarını  ve gözlerini  hareket ettirir.... o varlıkla göz göze gelmemek için gözlerini sımsıkı kapatır ama  , öyle bir şeyin   hemen 20 cm ötesinde olduğunu bilmek  , zaten  -
korkusunun kat kat artmasına sebep oluyordur  ....
içinden Dualar eden İbrahim  Allah'a sığınır ,  içten ve inanarak Dualarını  ederek  , yavaş yavaş vücudunun  hafiflediğini  ve hareket edebildiği  fark eder , korkarak gözlerini açınca   odasında hiç kimseleri göremez ama  , resmin olduğu duvarda
kanlı el izleri ve yerde de  kanlı  ayak izleri görür ... bu ayak izleri de bir insan ait değildir  ....
GECE :02:52  TANER'İN EVİ 
Taner  telefon ile Mustafayı arayarak onunla  bir kaç  konu hakkında konuşmaya başlar  ...
Taner  ile Mustafa uzun uzun konuşurlar  Taner'in  tatlı dilli olması Mustafa'nın da Taner'e kanının çabucak ısınmasına  neden olur  ......
Taner (  peki anladım Mustafa  bey   peki bir şey daha sora bilirmiyim  ? )
Mustafa (  tabi sora bilirsin  )
Taner ( sizinle  yarın gündüz  görüşe bilirsek iyi  olur vaktiniz var mı  ) 
GECE 03:55  
Mustafa  2 yan odada babasının odasından  gelen sesleri duyar , ve  meraklanır .... Taner'e  ( ta tamam  baksana şimdi bir işim var   yarın ben sizi ararım hem kızımı da görmeye geleceğim eşim  ile o zaman konuşuruz  )
Taner (  peki tamam   o zaman  konuşalım  iyi  akşamlar Mustafa bey  )
Mustafa ( iyi akşamlar )  telefonu kapatarak  hemen  babasının  olduğu odaya kapıya vurmadan  direkt girer   ve babasının  yerde ağlayarak  ve  ürkek sesle   konuştuğunu  görür ... hemen babasının yanına  eğilir ve  gözü yere takılır  ...
yerde  kan izlerini görünce babasına ( baba ne  oldu bir yerini mi kestin baba ? ) ,
İbrahim  yerleri silmeyi bırakır  öfkeyle oğluna dönerek ( sus  hepsi senin suçun  senin inançsızlığın yüzünden  geldi bu başımıza Allah seni ısla etsin )
Mustafa (  hayda şimdi her-şeyin  suçlusu ben miyim  ne oldu da suçlusu ben  oldum baba   batıl inançlarınız yüzünden beni neden suçluyorsun  Rahime de senden etkileniyor kızlarda , baba karışma aileme  senin inancına karışıyorum sende bana karışma )
tam o sırada odanın penceresi birden  param parça olur  ,  İbrahim ve Mustafa korkuyla yere kapaklanır  .... bir iki dakika sessiz kalır daha sonra İbrahim şöyle der ... (  eee oğlum buda mı bizim batıl dediğin inancımızdan? )
SABAHA KARŞI  04:19
Taner  odasında   yatağına uzanmış tavanı izliyordu  , Misafir  odasından gelen  tıkırtı seslerini  duyunca  ,  yatağında doğrulur  ve sesi dinlemeye  başlar  ,

HABİS RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin