MUSTAFA'NIN GİZEMİ

15 0 0
                                    


MUSTAFA'NIN GİZEMİ
Gülizar dehşet içinde bağırıp olduğu yere çöker , karşısında Taner yerde uzanmış suratı bembeyaz olmuş ve gözlerini hiç kıpırdatmadan  bir noktaya bakmak ta ,  etrafında kanlı ayak izleri var ,  ama bunlar insana ait olamazdı bir hayvana  ait olmalıydı ama  ,  ayak izlerinde ki büyüklükten  anlaşılan  ,
Oldukça büyük bir hayvan olduğudur ..
Gülizar korkuyla Taner'e dokunur ama  Taner  başını  Gülizar'a çevirerek anlamsız yüz ifadesi ile  onu süzer.
AYNI GÜN AKSAM SAATLERİ
Cafer'in eşi Sevim'in evi 
Sevim ( Aşkım   üzülme bu kadar  kendini suçlama artık, ,  Muzaffer öldüyse öldü ,  yapmak zorundaydın  ,  Büşra için  çok üzgünüm   ama ,  sen kızlarına çok düşkün dün .. İyi bir babasın )
Mustafa ( Sevim ben  pisliğin tekiyim yıllardır  güzel bir hayat süre bilmek için  ,   gençleri uyuşturucu ile zehirledim ,  insanların evlatları bu illetle uğraşırken ve hatta ölürken ben bir şey  olmamış gibi kızlarıma  sarılıp onlarla  aynı sofraya oturdum ..)
Sevim(   onca sene  bu  ticareti yaparken  nasıl dayandın  peki ? )
Mustafa ( ben kızımı kaybettiğim de  anladım  insanlara  nasıl zarar  verdiğimi ,  pişmanım   kızımın ölümü benim günahımın bedeli ,.)
Sevim ( Mustafa üzme kendini  ,  o  Taner olacak şerefsiz kıydı kızına unutma  ondan intikam alacağız o pisliği polisten önce biz bulacağız ...)
Mustafa Taner'in ismini duyunca  sinirden yumruklarını sıkar  ve şöyle der ( o pislik  belasını benden bulacak bulacakta   onu polis bile bulamıyor  , sen nasıl bulacaksın ..
Sevim ( dün  Cafer'in  yanına ceza evine gittim    olayları anlattım  , Taner ismini duyunca  duraksadı  bana dedi ki  bir keresinde  Muzaffer ile uyuşturucu   nakliyatına giderlerken  bu Taner de onlarla gelmiş Cafer Taner'i görünce  Muzaffere  kim olduğunu sormuş oda   yeğenim demiş , )
Mustafa ( pe ki  benim  niye  bundan haberim  yok  )
Sevim ( önemli  görmediği için sana anlatmamış  kısacası  Taner Muzaffer in eşi  Gülizar'ın yanında ola bilir  bu gece bu işi çözeceğiz haber bekliyorum  birisin den  ...)
Ç.....İLÇE EMNİYET   AYNI GÜN GECE SAATLERİ
Büşra'nın soruşturması ile ilgilenen  ekip Taner'in nerede olacağı ile ilgili bir ip ucu bulmuş ola bilirdi ..
Taner' eski telefon kayıtlarında  bir kaç numara ile  sürekli konuştuğu özellikle  bir numarayla   gün aşırı konuştuğu   göze çarpıyordu .
Bu telefon numarası incelediklerin de ise   Hat sahibinin Gülizar T... Olduğu  ortaya çıkar ..
Netice de savcılık izni  ile özel bir sivil ekip oluşturulur,  Gülizar'ın  cep telefonunun sinyal takibine başlanarak güncel  yeri tespit edilmek için ,   telefonu açık olması gerekmektedir ...
Son sinyal  gündüz saatlerinde    hukuk  bürosun da olduğunu göstermektedir .. 
Ekibin bir kısmı  büyük gizlilik ile   hukuk bürosunu kontrol etmeye gider ,  Gülizar'ın ev adresi farklı bir ilde gözükmektedir bu yüzden  ekipler  ,  bunun  bir tedbir olduğunu anlar ama yine de her ihtimale karşılık  o şehrin  ekipleri ile de ortak  soruşturma yürütürler ..
GECE 12:00 
Sevim ve Mustafa   salonda  oturup konuşmaya devam ederlerken ,  salonun kapısı haniden kapanır ,
İkisi de kapıya  bakar,  kapı şiddetli şekilde sarsılmaya başlar Sevim panik halde (neler oluyor ) diyerek etrafa  panik bir şekilde bakınır ,  Mustafa hem Sevim’i sakinleştirmeye hem de olanları anlamaya çalışır.
Belinde ki silahını çıkararak  elinde silahı olduğunu ve her kim varsa  hemen bu saçmalığa bir son vermesi gerektiğini söyler ..
Salon kapısı  tekrar açılır ve elektrikler gelip gitmeye başlar ..  Bütün bu kargaşada  Mustafa  belli belirsiz birilerini görür siyah giyimli beyaz suratlı gözleri olmayan varlıklar ,  Mustafa  Sevim'in bağırmasına kulak vererek  ,  yüzünü ona döner ,  aman Allah'ım  Sevim yerden   yarım metre kadar  havalanmış ve  elleri ayakları kırılma derecesine gelecek kadar ters çevrilmiş ,  kısa bir süre sonrada  ,
Elleri ayakları ve boynu kırılmaya başlar..
Sevim büyük bir acı ile  yere hızlı bir şekilde yere düşer ,  ölü bedeni yerde öylece  dururken Mustafa hala şoktan çıkamamış öylece  ona bakıyordur , ..
Ortalık sakinleşir   derin sessizliği  Sevim'in telefonuna gelen sms bozar..
Mustafa  Sevim'in telefonunu alır ve  sms  açarak yazılanları  okur..
Sms de  Taner'in nerede saklandığı  yazmaktadır ,  Mustafa  bütün korkusunu unutarak büyük bir öfke  ve sinirle   evden çıkar..
Aynı saatlerde  polis ekipleri de   Gülizar'ın  güncel  olduğu yeri sinyalden bulur ve  baskın için hazırlıklara başlarlar ..

HABİS RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin