3.BÖLÜM

139 17 4
                                    



Bir anda ellerindeki içi boya dolu su balonlarını bize atmaya başladılar. Biz şok olduk. Her yerimiz rengarenk boyalarla boyanmıştı.!Sonunda ellerindeki boya dolu su balonları bitmişti ama bizimde boyanmamış yerimiz kalmamıştı. Koridordaki bütün öğrenciler gülmeye başladı. Bende bağırmaya başladım .

" kim yaptırdı lan bunu ! "

Koridorun tam ortasından altı tane meteor gibi erkek bize doğru gelmeye başladılar. Tam benim önümde durdu ve şöyle dedi.

" Ben yaptırdım bir sorun'mu var ? "

" Hay Allahım çattık ya bir sorun mu var diyor . Sen bizi görmüyorsun herhalde şu üzerimize bak ! "

" Bana sesini yükseltme! "

" Neden? Bizim üzerimize boya fırlatıyorsunuz bir sorun yok ben bağırınca mı bir sorun var "

Bunları söylerken gözlerine baktım en derinlerine. Koyu kahverengi saçları, saçlarıyla uyumlu koyu kahverengi gözleri vardır. Boyu uzun ve düzgün bir fiziği vardı ayrıca ademelması vardı. Mehtap bir adım atarak benim yanıma geçti ve şöyle dedi.

" Emre tamam sorun yok gidin siz . "

" Bende öyle düşünmüştüm zaten. " biraz önce isminin Emre olduğunu öğrendiğim çocuk ve gurubu yanımızdan geçti ve gitti. Mehtap'a döndüm ve konuşmaya başladım.

" Ya ne demek sorun yok. Şu halimize bir bak"

" Tamam anlıyorum seni ama bunları üstünüzü değiştirdikten sonra konuşuruz " diyerek bizi sürüklemeye başladı. Koridordaki öğrenciler dağılmıştı zaten. Sonunda durduğumuzda spor salonuna geldiğimizi anladım . Mehtap bize temiz kıyafetler vererek bu seferde giyinme odasına sürüklendiğimizi anladım ve kabinlere girip üzerimizi değiştirdik . Kabinden dışarı çıktık . Sonrada sınıfın yolunu tuttuk . Kapının önüne geldiğimizde kapıyı çalarak içeri girdik . Sınıfa ilk geldiğimde fark etmemiştim . İsminin Emre olduğunu öğrendiğim çocuk ve arkadaşları'da bu sınıftaydı . Göz devirerek yerime geçtim. Ders matematik'ti en sevdiğim ders. Ders boyunca dersi dinledim ve not aldım. Bütün dersleri dinleyerek ve not alarak geçirdim. Çıkış zili çaldığında kızlarla beraber sınıftan çıktık. Babam bizi almaya gelecekti. Babam gelince arabaya bindik ve yola koyulduk. Ev okula yarım saat uzaklıkta olduğu için hemen vardık . İlk önce Naz'ı, sonra Mina'yı. Rüya ve Gaye bizim evin yanında oturdukları için bizim evin önünde durduk. Arabadan indik ve hepimiz evlerimize dağıldık. Eve girince ilk işim hemen odama koşup duş almak oldu . Acaba Mehtap bana ne diyecekti ? Boşvererek  duştan çıktım. Giyindim ve banyodan çıktım. Çıkar çıkmaz karşımda gördüğüm manzarayla şok oldum. Bir gün içinde bu kadar şok fazla değilmiydi ?

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

Merhaba canım okuyucularım lütfen oylayın takip edin ve yorumlayın ...

" Sizce Açelya'nın gördüğü manzara veya gördüğü kişi kim ? "

Ait Olduğum Yer Senin YanınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin