5. BÖLÜM

97 14 0
                                    

Sabah uyandığımda dün olanlar aklıma geldi. Yüzümde bir tebessüm oluştu. Emre bana birini çağrıştırıyordu, çok eskiden birine. Akışına bırakarak yataktan doğruldum ve kalkarak banyoya doğru ilerledim. Rutin işlerimi halledip banyodan çıktım. Gardırobumun karşısına geçip okul kıyafetlerimi alarak tekrar banyoya doğru ilerledim. Okul kıyafetlerimiz dizimin biraz üzerinde siyah etek bordo sweatshirt. Kıyafetlerimi giyerek banyodan çıktım. Aynanın karşısına geçerek saçlarıma maşa yaptım. Yüzüme biraz krem sürdüm. Güzüme aylaynır çektim ve maskara sürdüm. Menekşe kokulu parfümümü sıktım ve siyah sırt çantamı alarak odadan çıktım. Merdivenlerden hızlı bir şekilde inerek mutfağa indim. Mutfağa girdiğimde herkesin oturduğunu gördüm.

" Herkese günaydın "

Diyerek yerime geçtim ve oturdum. Babam konuşmaya başladı.

" Kızım okulun nasıl geçti dün konuşamadık bir sorun yoktur herhalde ? "

" Hayır yok babacım her şey yolunda "

Kahvaltımızı yapmaya devam ettik. Aradan geçen on on beş dakikanın sonunda servisimin geldiğini haber veren korna sesi duyuldu. Hemen yarimden Kalkarak çantamı aldım ve hızla kapıya gittim. Siyah ayakkabılarımı giyerken anne ve babama seslendim.

"Anne baba görüşürüz."

" Görüşürüz kızım."

İkisi aynı anda konuşunca yüzüme gülümseme yayıldı. Hemen kapıyı açarak servise doğru koştum. Servise ulaşıp bindiğimde bütün gözler bana çevrildi. Servisin içine göz gezdirdiğimde kızların orada olduğunu gördüm ve onların yanına doğru ilerledim. En arka koltukta oturdukları için koltuklar hepimiz aynı sırada oturacaktık. Gaye ile Rüya'nın arasına oturdum. Hepimiz birbirimize bakıp gülümsedik. Hepimiz aynı anda günaydın deyince kıkırdadık. Yarım saatin sonunda okuldaydık. Servisten inip okulun bahçesine doğru yürümeye başladık. İstemsizce heyecanlanmıştım. İstemsizce gözlerim okulun otoparkına gitmişti ama arabası yoktu deme ki daha gelmemişti. Merdivenlerden çıkarak okulun içine girdik ve sınıfımızın olduğu kata çıkmak için tekrar merdivenlerden çıktık. Sınıfımıza doğru ilerlerdik. Zilin çalmasına 15 dakika vardı. Sınıfa girdiğimizde Mehtap bize gülücüklerini gönderiyordu. Bizde ona gülümsedikten sonra yerimize oturduk.

GAYE' DEN

Aslında dün okula ilk geldiğimizde bize şaka yapan erkek gurubuna ilk başta çok sinirlenmiştim ama o gurubun içinde Emre'yi görünce bütün sinirim gitmişti. Emre Açelya'yla benim çocukluk arkadaşımdı. Hatta Açelya ve Emre ilkokul da birbirlerine aşıktılar ve sevgiliydiler. İlk okul bitikten sonra Emre ve ailesi İtalya'ya taşınmışlardı. Çok üzülmüştük çok ağlamıştık ama gitmişlerdi. O günden sonra hiç birbirimizi görmedik. Ailelerimiz konuşuyorlardı. Açelya o günden sonra kimseye aşık olmadı. Dün Emre'yi görünce çok mutlu oldum. Çok değişmişti. Açelya'nın hatırlayamaması çok normaldi çünkü küçükken trafik kazası geçirmişti ve hafıza kaybı yaşamıştı. O günü çok iyi hatırlardım. Emel teyzem ve Murat Amcam perişan olmuştu. Kızlarla ortaokul döneminde tanıştığımız için onlar sadece anlattıklarımızı biliyorlardı. Bugün Açelya çok mutlu görünüyordu sebebini bilmesemde bende mutlu oldum. Ama o kişinin Emre olduğunu söylemem gerekiyordu ve bende söyleyecektim. Soramıza oturduktan sonra Açelya'ya döndüm. Ve konuşmaya başladım.

" Açelya sana söylemem gereken bir şey var."

Açelya bana dönerek konuşmaya başladı.

" Seni dinliyorum sonra bende sana bir şey söyleyeceğim."

Nereden başlayacağımı bilmiyordum ama söylemem gerekiyordu. Kızlarda konuşmamızı dinliyordu. Hepsine teker teker baktım onlarda bana bakıyorlardı. Gözlerim Açelya'nın gözleriyle buluştu. Gözlerinde merak ve endişe vardı.

" Açelya nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama biryerden başlamam gerekiyor. Dün bize şaka yapan gurup vardı ya hani hatta Emre denen çocukla biraz tartışmıştınız işte o çocuk Emre. Senin ilk aşkın Emre."

Herkes şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu. Açelya'nın gözlerine baktığımda bazı şeylerin kafasına oturduğunu anladım. Gülümsedi gülümsedim. Konuşmaya başladı.

" Biliyordum hissettim hatırlamasam bile hissettim Gaye onun o olduğunu hissettim."

Dedi.Gözünden bir iki damla yaş firar ederken. Anlamaya çalışıyordum ama anlayamıyordum. İstemsizce kaşlarım çatılmıştı. Açelya bunu fark etmiş olacak ki hemen göz yaşlarını silip hafif gülümsedi ve konuşmaya başladı.

" Dün sizinle ayrıldıktan sonra eve girdim. Kimseyle konuşmak istemediğim için hemen odama koştum ve birkaç kıyafet alıp duş almak için banyoya girdim. İşimi halledip çıktıktan sonra odada Emre'yi görmemle ufak çığlık attım. Hemen beni kolumdan çekti ve duvarla arasına aldı. Çırpındım ama bırakmadı sonra annenle annem arkadaş falan dedi. Aşağıya ineceğiz şimdi yemek yiyeceğiz uslu dur güzelim falan dedi. İşte aşağıya indik yemek yedik annem Emre'nin erkek arkadaşı olduğunu neden söylemedin dedi tabi ben şok oldum. Yemek yedik sonra ben kalkınca Emre'de kalktı. Dışarıya çıkmak için izin aldı annemden oda izin verdi. Sonra beni aldı ve sahile götürdü. Bizim için hazırlanan masalar, renkli Işık'lar falan. Biz tatlılarımız yedikten sonra Keman çalmaya başladı dans ettik. Dans bittiğine beni bırakmadı sonra yaklaştı ve beni dudağımın kenarına tüy kadar hafif bir öpücük kondurdu."

Durdu ve tepkimizi merak eder gibi hepimize baktı. Hepimiz çok şaşırmıştık. Tabi en çok şaşıran Mehtap oldu çünkü hiçbir şey bilmiyordu. Açelya konuşmaya başladı.

" Sonra elimden tuttu biraz sahilde yürüdükten sonra arabaya bindik ve beni eve bırakmak için yola koyulduk. Evin önüne geldiğimizde bana baktı bende ona baktım hemen yanağına bir öpücük bırakıp arabadan indim ve eve koştum. Ve işte böyle. Biliyorum sizde şaşkınsınız benim gibi ama ben çok mutluyum. Yıllar sonra ilk defa gördüm onu."

Cümlesini bitirdikten sonra gözü hemen arkama kaydı. Hafifçe gülümsedi. Baktığı yere bakmak için arkama döndüm ve Açelya'ya sırıtarak bakan Emre'yle karşılaştım. Onları böyle yıllar sonra birbirlerine bakıp gülümserken görünce bende gülümsemeden edemedim.

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

Merhaba canım okuyucularım umarım bu bölümü beğenirsiniz. Bölüm biraz geç geldi farkındayım kusura bakmayın lütfen. Takip etmeyi, oylamayı, yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Ait Olduğum Yer Senin YanınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin