aku menyarungkan selipar peninggalan jepun aku . balang john cena aku peluk kuat . sian john cena aku , baru dua hari aku jaga dah innalillah .
hutan yang berada jauh sikit dari panti aurora ini aku tuju . hutan tu memang takde orang pergi . orang cakap hutan tu keras la berhantu la seram la ape la . ada pulak yang cakap , dia pernah nampak benda hitam kat sana lepastu jadi asap .
pfftt sah mental orang tu .
aku dah banyak kali masuk situ kalau nak lari dari buat keje . mayat cengkerik dengan semut aku pun aku tanam kat situ . elok je , takde apa pun . diorang semua tu sembang je lebat . malas aku nak percaya .
sebelum masuk ke hutan ni , tadi aku sempat ambil cangkul . bukan apa , diorangpun kena di kebumikan elok elok .
sambil membawa cangkul dan balang john cena , aku mencari kawasan yang sesuai untuk kubur john cena ni . aku dah lupa aku tanam cengkerik dengan semut tu kat mana .
"auch takgune punya nyamuk" aku terus menggaru kaki aku .
aku ternampak satu kawasan yang agak lapang , cuma dipenuhi dengan daun daun kering yang gugur . banyak gila daun macam dah lama orang tak lalu situ .
so aku first lah ni ?
bangga jap (*¯︶¯*)
aku letakkan balang john cena di tanah dan mula mencangkul .
hari sudah agak gelap . nampaknya aku ambil masa banyak sangat .
bodo tak bodo ? aku tak bawa phone ke apa buat lampu suluh .
setelah agak dalam tanah tu , aku letak balang john cena ke dalam lubang yang aku gali tu .
ape ? belalang pun perlukan dikebumikan dengan betul tau . belalang juga mempunyai hati dan perasaan hshshs .
aku ni macam ni pun , baik tau . lagi baik dari crush kau yang tak pernah notice kau tu AHAK AHAK .
eh jap , john cena tu nama belalang aku yang dah innalillah tu eh . jangan ingat john cena yang kat wwe tu pulak .
"erghh" aku mengeliat untuk meluruskan pinggang aku . sakit bukan main .
okey tinggal nak timbus balik je .
aku mula mengangkat cangkul dan
KETINGGG !
cangkul aku seperti terlanggar dengan sesuatu dengan tanah yang aku dah gali tadi .
"eish batu ni"
tapi aku rasa ingin tahu aku tu kuat . aku pun menghampiri tanah tadi dan mula menguis nguis tanah itu .
"ha aku dah cakap takde apa"
tiba tiba aku terpegang sesuatu .
"cincin ?"
aku terpegang cincin yang ada permata warna purple . yang buat aku kagum , permata purple tu bercahaya .
tanpa berfikir panjang aku terus sarungkan cincin itu ke jari tengah aku .
"cantik siot— argh.." aku pegang kepala aku .
tiba tiba kepala aku sakit . aku dapat rasa seperti sesuatu bergerak dalam badan aku . seperti sesuatu menerobos urat dan salur darah aku .
terlalu sakit sehingga semua urat aku mula timbul .
"arghhhhhhhh !" aku terduduk sambil memegang jantung aku .
bodo rasa macam nak terberanak nasib aku laki .
jantung aku berdegup dengan kuat .
peluh mula menitik dari dahi aku .
YOU ARE READING
++' power of the ring :: kth 🌀
Fantasy[ h i a t u s ] "i dont want this superpower . i dont deserve it. but what can i do ?" anda rasa saya ada masa untuk tulis natang ni ? aku ? lawa . hotel ? trivago . awek lu dm dekat insta tnya mana wa mau bawa jumpa eh TIBERRR ! ok senanye aku tak...