V : Co takiego? jak to kupiłeś?!
Suga spuścił wzrok.
Suga : Kai ją porwał i zrobił licytacje. Sehun już ją miał ale sprzątnełem mu ją sprzed nosa.
IT : On mnie uratował!
V : Dlatego on chce ją...
Ty odrazu spojrzałaś się na Tae.
IT : Co!? Jak to mnie?
Suga nic nie odpowiedział.
V : Sehun tutaj przyszedł po ciebie. Chciał sprawdzić jak Suga cię "wyszkolił"
Suga : Ale Tae go spławił...
Ty niedowierzałaś w to co słyszysz
V : Ale on wróci prędzej czy później. IT grozi niebezpieczeństwo...
Wtedy Tae spojrzał na was
Suga : Nie pozwole ciebie skrzywdzić Obiecuję!
Zaczęłaś płakać. Pobiegłaś na górę do swojego starego pokoju. Chciałaś się ukryć przed wszystkim przed światem.
Suga w tym czasie opowiedział Tae o ty wszystkim jak cię szkolił, zgwałcił, bił jak cie ranił. Tae niewierzył w to co słyszał. Nie rozumiał jak człowiek, który jest dla niego jak brat może być takim potworem. Suga opowiadał mu to z kamienną twarzą jednak na końcu uronił łze. Tae wstał i bez słowa poszedł na górę. Zapukał do drzwi lecz nikt mu nie odpowiadał. Wszedł do środka. Zauważył że siedzisz na podłodze za łóżkiem bardzo wystraszona. Podszedł do ciebie, usiadł obok. Przez jakiś czas panowała cisza Tae tylko wpatrywał się w ciebie. Lecz ty przerwałaś ciszę :
IT : Miałeś rację jestem poprostu dziwką...
Wpatrywałaś się w pustą ścianę przed wami
V : Nie IT niegdy nie byłaś nią. Ja... Ja nie wierzę że on mógłby cię tak skrzywdzić. On taki nie jest raczej chyba nie był ehh...
IT : Ja niewiem jak to się stało ale on się zmienił
V : Jak ty mogłaś wogóle mu to wybaczyć i dawać wciąż to nowe szansę...?
IT : Bo go kocham... Miałeś rację on w środku jest wspaniały tylko bardzo trudno to odkryć
V : Nie piękna to ty jesteś wspaniała.... Uratowałaś jego duszę przez ciebie jest lepszym człowiekiem DZIĘKUJĘ ci za to IT (uśmiech)
Chłopak mocno cię przytulił i wyszeptał :
V : Żaden z członków BTS nie pozwoli cię skrzywdzić...
IT : Dziękuję
V : Teraz pojedziemy do naszego wspólnego domu
Spojrzałaś na chłopaka ze zdziwieniem
IT : To wy wszyscy razem mieszkacie? A co z Sugą?
V : Suga sam się wyprowadził i teraz rozumiem dlaczego...
IT : Uśmiechnij się proszę bo robisz to pięknie (uśmiech)
V : Dla ciebie wszystko (uśmiech) Ale wiesz że musimy opowiedzieć wszystko reszcie
Posmutniałaś.
V : Nie bój się oni to zrozumieją będę przy tobie tak jak Suga...
Zeszliściwe do Sugi. Chłopak odrazu spojrzał się na ciebie a po jego policzku słyneła zła. Podbiegłaś do niego i mocno go przytuliłaś.
IT : Kocham cię skarbie i nigdy cię nie zostawię
Otarłaś jego łze i pocałowałeś go bardzo delikatnie.
Tae wpatrywał się w was.
Myśli V "Ona naprawdę go kocha to prawdziwa miłość"
Suga odwrócił wzrok od ciebie i spojrzał na Tae. Chłopak tylko patrzył się na was i uśmiechał się.
V : Dobra gołąbeczki jedziemy do nas (uśmiech)
Spakowaliście ubrania i wyszliście z domu. Tae wybrał dla ciebie strój który miał ukryć nawet to że jesteś dziewczyną. Przerobił cię coś na wzór Jiminka. Pojechaliście do ogromnej willi. Dom był przepiękny ze wspaniałym widokiem na Seul. Wyszliście do domu. Od progu zaczęłaś bardzo się denerwować co zauważył Tae.
V : Nie bój się jesteśmy z tobą (uśmiech)
Odwzajemniłaś uśmiech. Tae krzyknął :
V : Mamy gości!
Weszliście do salony. W mgnieniu oka wszyscy chłopcy zbiegli się w pomieszczeniu.
RM : Ooo wkońcu jesteście w naszym dormie (uśmiech)
Jimin : Ooo widzę polubiłaś mój styl (śmiech)
Tae : Suga chce wam o czyś opowiedzieć
Suga znów spuścił wzrok na podłogę.
Jin : Słuchamy..
Usiedliście. Trzymałaś za rękę Suge a on zaczoł opowiadać. Pod koniec chłopak rozpłakałaś się. Ty wraz z Tae mocno go przytuliliście. Chłopcy nie dowierzali co usłyszeli.
JK : Ale jak to Sehun ją..
Jimin : Suga jak mogłeś krzywdzić takiego anioła..
Wkońcu Namjoon zabrał głos :
RM : Suga jeśli IT ci wybaczyła to my też teraz mamy tylko jeden cel chronić IT..
Wszyscy chłopcy jednogłośnie odpowiedzieli TAK i podbiegli was wyściskać. Czułaś się w tym momencie bezpiecznie jak nigdy w życiu chciałaś by ta chwila trwała wiecznie...
CZYTASZ
Suga człowiek który ma dwie twarze (Zakończone)
RomantiekGłówną rolę odgrywa z w niej TY. Jest ona o tym jak z skrajnego środowiska zostajesz uratowana przez człowieka o dwóch twarzach. Lecz czy on okaże się ratunkiem czy będzie Ci groziło coś gorszego niż ból? Czy uda Ci się poznać jego drugą twarz? Hist...