16. bölüm

184 49 2
                                    

İyi okumalar

______________

Depoya geldiğimde herkes gelmişti koşarak jimine sarıldım sonra depoya girerken silah sesleri yükseldi. Bizde bir yerlere saklanıp sıkmaya başladık. Adamlardan biri farkettirmeden içeri girdi ama sadece ben gördüm çünkü gözüm sürekli kapıdaydı.

Kimse görmeden içeri girdim adamın yansımasından görebiliyordum. Peşine takıldım bir odaya girdi. Peşinden bende girdim odaya sessizce girdiğimde yoktu nerdeydi. Arkamdan kafama silah tutulmasıyla arkamda olduğunu anladım

"Kimsin!?"
"Hahaha yanlış soru güzel kız neden kafama silah dayadın dicektin sanırım?"
"Ağzını topla sonucuna katlanırsın"
"Bir kız bana ne yapabilir merak ettim"
"Ah!? Öyle mi?"

Dedim ve dirseğimle karnına vurdum geri çekildi tam tetiği çekiceği sırada ayağımı silahı tuttuğu koluna vurdum silah yere düştü. Bende adamı tekmelemeye başladım.

"Merak etmiştin al işte lafımın arkasındayım"

Arkama bakmadan sessizce odadan çıktım. Gördüğüm gölgeyle duvarın arkasına saklandım. Adam buraya doğru geliyordu tabi arkamda oda var. Tam buraya bakıcağı sırada silahı kafasına indirdim. Adam bayıldı.

O odaya girdim ve kimse olmadığı için rahatladım buraya gelenleri vururdum. Beklemeye başladım. Sesler gelmeye başladı. Hemen yerime geçtim.

Kapı açılmıştı. 2 adam girmişti içeri biri beni farkedince diğerine haber vermeden adama resmen uçan tekmeyle giriştim. Diğerinide diğer ayağımla ittim.

İkisininde işini halletmiştim onları hemen büyük pencereden attım. Bir anda aklıma jimin ve ekibi geldi. Sessizce odadan çıktım önüme gelenleri vuruyordum.

Sonunda aşağıdaydım. Gördüğüm şeyle tuhaf şeyler oldu içimde. Hemde iğrenç bişey eski sevgilim bana yalan söylemiş

Ama oda beni farketmişti ve bana doğru geliyordu.

"Ooo soomin seni burda görmek güzel"
"Seni burda görmek bile can sıkıcı onu napıcaz!?"
"Beni tanımıyorsun soomin"
"Tanımak isteyenmi var!?"
"Olabilir"

Bana doğru gittikçe yaklaşıyordu. Bişey olmaz diye ayağına sıktım. Ve yere düştü.

"Şu kızları çok umursamaz yapıyorsunuz ama bak bana hiç öylemiyim.!?"
"Ayağımı vurdun diye güçlü zannetme kendini!"

Yerde acı ile kıvranırken beni arkadan tuttan bird oldu. Onuda silahla vurduktan sora bizimkilerin yanına gittim. Jimini gördüm çünkü onlar için çok endişelenmiştim.

"Soo-min neredeydin sen!? "
"Sonra konuşsak? "
"Tamam"

Hala çatışmadaydık

1 saat sonra

Sonunda çatışma bitmiş kazanan biz olmuştuk. Ama eski sevgilim bizim elimizdeydi. Hemen yanına gittim her yeri kandı.

"Anlaşılan iyi hırpalanmışsın!?"
"Senin için değer"
"Unuttun galiba sevgilim var benim!!"
"Unutmadım ama şunu da unutmadım seni hala seviyorum ben soo-min"
"Ne yaparsan yap seni sevmicem"

Tam arkamı döndüğümde jimin le burun burunaydık.

"J-jimin?"

Arkadan eski sevgilim olucak küstah konuşunca romantik ortam bozuldu.

"Hey hey soo-min sadece benim"
"Ağzını topla yav*ak!!!!"

Dedikten sonra jimin adama yumruğu geçirdi. Tabi jimin dururmu bir tane daha geçirdi. Bidaha geçiricekken tuttum ve sakinleştirmeye çalıştım.

İçimdeki mafya /P.J.MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin