°instagram post @lucia°"Uskoro slecemo"oglasila se stjuardesa i svojim glasom me probudila.
Tokom sletanja osetila sam turbolencije i mucninu u stomaku. Nije ovo prvi put da mi bude muka,ali jednostavno sam navikla jer i kad imam turneje uvek putujem avionom i desava mi se ista situacija hiljadu puta.
Kada smo sleteli na aerodrom uocila sam Gerarda kako pogledom trazi nekoga ,i njegov pogled se zaustavlja kada me skonta i shvatam da sam ja osoba koju on trazi.
Kada sam pocela da prilazim shvatila sam da je poveo jos nekoga. Visokog crnog momka ,cije su oci bile nebesko plave.
"Ko se to setio da dodje kod mene?" upitao je Gerard dok me je grlio.
"Mama me je naterala,samo da kazem" nasmejala sam se.
"Marc ,ovo je moja sestra Lucia ,Lucia upoznaj mog druga " rekao je ,pogledala sam u plavookog decka koji je pruzio ruku i nasmejao se,pruzila sam ruku i uzvratila osmeh.
"Idemo?" Upitao je Gerard ,a nas dvoje smo krenuli za njim.
"Ti si model jel tako?" upitao me je Marc.
"Pa da" odgovorila sam.
"Primeti se" rekao je tiho i nasmejano pogledao u stranu.
"Pa sestro,nadam se da znas sta te sve ceka kad dodjes kod mene" nasmejano je rekao Gerard.
"Mama me je upozorila na sve. Znaci da perem,cistim.."
"Zar stvarno mislis da bih te ja tako docekao?" upitao je nasmejano dok su se on i Marc smejali u glas.
"Sta kao ne bi?" ovaj put sam se ja nasmejala.
"Naravno da ne,imam kucnu pomocnicu. Jedino sto treba da trpis jeste moje drustvo koje ce svakodnevno biti tu" rekao je.
"Izdrzacu,valjda"Napokon smo stigli do Gerardove kuce koja je bila ogromna i imala je ogromno dvoriste sa golovima za fudbal i stolovima za odmaranje. Stvarno je kao u snu,poslednji put kada sam bila ovde nije bilo ni blizu ovoga sada.Marc je otisao kuci naglasivsi da ima obaveze i da ce doci posle.
"Vidim da ste napredovali od mog poslednjeg dolaska ovde" rekla sam ponosno.
"Trudili smo se da napredujemo" nasmejao se i uzeo moj kofer.
"Zasto je ovo ovako lagano?" upitao je.
"Ponela sam malo odece" rekla sam i pogledala u zemlju.
"Ajmo unutra ,imamo dosta toga da pricamo" rekao je.
...
"I sta,ona se samo tako odjednom pojavila?" upitao je za jucerasnji dogadjaj.
"Pa da..." rekla sam tiho.
"A njega si prebolela?" upitao je i pogledao me svojim plavim ocima ,a ja sam samo nesigurno klimnula glavom suzdrzavala sam se da ne zaplacem. Ali i kad bih zaplakala ne bi bio prvi put da placem pred njim,od malena me je uvek tesio i uvek pomagao video me je u svakom mom izdanju ,vadio iz depresije ...uvek je nasao nacin da mi pomogne cak i kada sam mislila da pomoci nema.
"Znam da nisi Lucia...ne moras da negiras ,dobro znam sve. Od malena prepoznajem kada lazes i kada krijes svoje osecanje. Ali ne brini se ,znas i sama da cu te ove godine promeniti" rekao je i nasmejao se pa mi prisao i zagrlio me.
"Probaj" rekla sam nasmejano.
"Veceras ces ici sa mnom na trening" rekao je.
"Ne,molim te jako sam umorna" odgovorila sam tuzno.
"Dobro,danas te pustam jer si umorna. Vise neces uspeti da se vadis na izgovore" nasmejao se i otisao do kuhinje.
Slikala sam ga i poslala Shakiri.
°instagram messages°
------------------------
Nadam se da vam se svidja💜
YOU ARE READING
BEZ TEBE -Neymar Jr.
FanfictionLucia je 20 godisnja devojka koja nakon bolnog raskida sa deckom kojeg je volela odlucuje da postane hladna prema muskom polu. Da li ce to 23-godisnji decko Neymar i ujedno najpoznatiji fudbaler uspeti to da promeni i natera mladu Luciu da svoje src...